LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 verkeerde prijs ADSL op internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
stigter26
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 okt 2007 22:35

Tele2 verkeerde prijs ADSL op internet

Ongelezen bericht door stigter26 »

Op http://www.tele2.nl/shop/Internet/ADSL_basis.htm staat dat ADSL Basis de eerste 10 maanden € 4,95 per maand kost en daarna € 14,95. Nu heb ik gebeld om dat abonnement aan te vragen maar krijg ik te horen dat het de eerste 6 maanden € 9,95 gaat kosten en daarna € 14,95. De medewerker vraagt waar ik die informatie over 4,95 vandaan heb want hij kon het niet vinden op de site. Dus ik met de telefoon aan het oor hem begeleid op de tele2 website en inderdaad, hij zag het staan. Nu blijkt dit 'oude' informatie te zijn, want deze actie is precies vorige week afgelopen...

Nu ben ik benieuwd, had ik deze prijs niet gewoon moeten krijgen aangezien het gewoon duidelijk op de site staat? Daarnaast ben ik benieuwd hoe lang het nog blijft staan, als het er na een paar dagen nog staat dan vind ik het gewoon oplichterij. Ik ben zelf al jarenlang klant van Tele2, en dan doen ze zoiets.

Bovendien hebben ze een gratis telefoonnummer op de site staan, maar als je dat belt voor informatie dan krijg je te horen dat je eerst een (betaald) 0900 nummer moet gaan bellen!

Gesloten