LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WW uitkering 2004 op jaaropgaaf 2007???

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
gudu

WW uitkering 2004 op jaaropgaaf 2007???

Ongelezen bericht door gudu »

in 2007 bleek dat ik over een deel van 2004 en 2005 npog recht had op een vervolg ww uitkering. nu krijg ik van het uwv een jaaropgaaf over het jaar 2007 van dit inkomen. mag het uwv dit zo doen of zou er een wijziging op mijn inkomen van 2004 en 2005 doorgegeven moeten worden en staat er ergens artikel waarmee ik dan bezwaar kan aantekenen??

Mr. Floppy

Re: WW uitkering 2004 op jaaropgaaf 2007???

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

Een jaaropgaaf is een opgave van van de betalingen die in dat betreffende jaar daadwerkelijk hebben plaatsgevonden.
Als er dus in 2007 een nabetaling (want dat zal je waarschijnlijk bedoelen) over vorige jaren heeft plaatsgevonden, dan komt dat dus op de jaaropgave van 2007 te staan. Dit klopt dus.

Waarschijnlijk zal je wel een nadeel bij de belasting ondervinden. (anders was je dit topic niet gestart :wink: )

Er is wel een regeling bij de belastingdienst voor dit soort situaties. (middelen) (misschien ook nog andere regeling)
Echter is er voor die regeling een drempel. Als je daar niet boven komt, dan heb je gewoon pech. (typische Nederlandse oneerlijkheid van de overheid)

Gesloten