LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis proefabonnement AtHome
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 13 feb 2008 12:21
Gratis proefabonnement AtHome
Hoi,
Ook ik heb een gratis proef van 2 maanden genomen bij At Home.
Afgesproken is dat ik, op voorwaarden dat ik mijn huidige abonnement op kan zeggen bij KPN, het complete pakket met onbeperkt bellen zou nemen. Alles goed en wel, ik zou alles 2 maanden gratis kunnen proberen, zonder kosten en zonder verplichting.
Ik kan dus niet opzeggen bij KPN en ik bel At Home voor wat ik nu moet doen. Het pakket terugsturen en klaar is kees, zegt de vrolijke dame. Dat heb ik dus gedaan, met een keurige brief in de doos.
Nu komt het dus.
1. TV kijken, zou 2 maanden moeten kunnen. Na 14 dagen stopt het extra pakket al. Na een maand zit je alleen nog met het gratis basis pakket tv zenders. Leuk uitproberen dus.
2. Dat ik gezegt heb straks onbeperkt bellen te willen, komt mij duur te staan. At Home incasseerd nu vrolijk van mijn rekening de kosten voor onbeperkt bellen, ondanks dat ik NIET EEN KEER gebruik heb gemaakt van het onbeperkte bellen of dat het bij het aangaan van deze proef is verteld dat ik dat moet gaan betalen.
3. Over die geincasseerde bedragen vanmorgen gebeld met At Home. Het blijkt dus nu dat het pakket terugsturen helemaal niet voldoende is, ik had ook schriftelijk nog een keer naar een ander adres op moeten zeggen.
4. Door het opsturen van het pakket heb ik dus helemaal niet opgezegt! Zit ik nu met een dubbele provider? Het callcentre kan dus helemaal niets voor je doen, nee mevrouw, dat kunnen wij niet vanaf deze plek. Nee, mevrouw, dat kan mijn collega u nooit gezegt hebben want iedereen weet dat het anders moet.
Ik heb een mail gestuurd naar het klachtenloket van At Home vandaag. Ben heel benieuwd wanneer ik daar een reactie op zal krijgen en of ik het geincasseerde terug zal krijgen. Een gratis proef is een gratis proef en als daar wel kosten aan verbonden zijn had ik dat vantevoren horen te weten. Dat is mij niet verteld, netzomin als de wel heel korte proef voor digitale tv.
At Home, doe iets aan je voorlichting en vooral aan je medewerkers, flexibiliteit en redelijkheid! Dit lijkt naar boerenbedrog en kost uiteindelijk alleen maar klanten.
Het zal echt niet zo zijn dat ik de enige ben die op deze manier genept is.
Ook ik heb een gratis proef van 2 maanden genomen bij At Home.
Afgesproken is dat ik, op voorwaarden dat ik mijn huidige abonnement op kan zeggen bij KPN, het complete pakket met onbeperkt bellen zou nemen. Alles goed en wel, ik zou alles 2 maanden gratis kunnen proberen, zonder kosten en zonder verplichting.
Ik kan dus niet opzeggen bij KPN en ik bel At Home voor wat ik nu moet doen. Het pakket terugsturen en klaar is kees, zegt de vrolijke dame. Dat heb ik dus gedaan, met een keurige brief in de doos.
Nu komt het dus.
1. TV kijken, zou 2 maanden moeten kunnen. Na 14 dagen stopt het extra pakket al. Na een maand zit je alleen nog met het gratis basis pakket tv zenders. Leuk uitproberen dus.
2. Dat ik gezegt heb straks onbeperkt bellen te willen, komt mij duur te staan. At Home incasseerd nu vrolijk van mijn rekening de kosten voor onbeperkt bellen, ondanks dat ik NIET EEN KEER gebruik heb gemaakt van het onbeperkte bellen of dat het bij het aangaan van deze proef is verteld dat ik dat moet gaan betalen.
3. Over die geincasseerde bedragen vanmorgen gebeld met At Home. Het blijkt dus nu dat het pakket terugsturen helemaal niet voldoende is, ik had ook schriftelijk nog een keer naar een ander adres op moeten zeggen.
4. Door het opsturen van het pakket heb ik dus helemaal niet opgezegt! Zit ik nu met een dubbele provider? Het callcentre kan dus helemaal niets voor je doen, nee mevrouw, dat kunnen wij niet vanaf deze plek. Nee, mevrouw, dat kan mijn collega u nooit gezegt hebben want iedereen weet dat het anders moet.
Ik heb een mail gestuurd naar het klachtenloket van At Home vandaag. Ben heel benieuwd wanneer ik daar een reactie op zal krijgen en of ik het geincasseerde terug zal krijgen. Een gratis proef is een gratis proef en als daar wel kosten aan verbonden zijn had ik dat vantevoren horen te weten. Dat is mij niet verteld, netzomin als de wel heel korte proef voor digitale tv.
At Home, doe iets aan je voorlichting en vooral aan je medewerkers, flexibiliteit en redelijkheid! Dit lijkt naar boerenbedrog en kost uiteindelijk alleen maar klanten.
Het zal echt niet zo zijn dat ik de enige ben die op deze manier genept is.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 13 feb 2008 12:21
Re: Gratis proefabonnement AtHome
Hoi,
Ik heb een mailtje terug gekregen van At Home!
Het wordt allemaal opgelost. Waar ik eerder nog een proefabonnement had dat op 7 februari afliep, is het nu 18 fabruari geworden en was ik dus nog net op tijd.
Ook wordt er coulance aangevraagd voor de afgeschreven bedragen van telefonie.
We zijn benieuwd of de coulance ook wordt verleend en of At Home daadwerkelijk zal stoppen met incasseren.
Ik heb een mailtje terug gekregen van At Home!
Het wordt allemaal opgelost. Waar ik eerder nog een proefabonnement had dat op 7 februari afliep, is het nu 18 fabruari geworden en was ik dus nog net op tijd.
Ook wordt er coulance aangevraagd voor de afgeschreven bedragen van telefonie.
We zijn benieuwd of de coulance ook wordt verleend en of At Home daadwerkelijk zal stoppen met incasseren.
Re: Gratis proefabonnement AtHome
marjet,
De twee maanden gratis geldt natuurlijk ook alleen voor het pakket wat je gaat afnemen. je hebt gekozen voor het gratis pakket. Als je voor het volledige pakket hebt gekozen krijg je dat inderdaad twee maanden gratis.
De twee maanden gratis geldt natuurlijk ook alleen voor het pakket wat je gaat afnemen. je hebt gekozen voor het gratis pakket. Als je voor het volledige pakket hebt gekozen krijg je dat inderdaad twee maanden gratis.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 13 feb 2008 12:21
Re: Gratis proefabonnement AtHome
Hoi Abarth,
Dat dacht ik dus ook!
Dat dacht ik dus ook!
Re: Gratis proefabonnement AtHome
Tja, ik was al klant en ben er ook ingetrapt.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar je wilt niet weten hoe vaak ik de laatste 2 maanden gebeld en gemaild heb om mijn "te veel betaalde" centen terug te krijgen.
@home is zeer creatief in zijn woordspelingen met o.a.: vrijblijvend, gratis en proefabonnement.
Het is hemeltergend hoe arrogant en brutaal men bij @home met zijn klanten om gaat.
Om nog maar te zwijgen van de nochalange die men heeft t.a.v. de klanten. Beloftes worden totaal niet nagekomen, laat staan schriftelijk bevestigd.
Maar o wee als je zelf de verrekening gaat doen dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben in ieder geval van plan om heel het @home geneuzel op straat te gooien en dan zoeken ze het zelf maar uit
suc6 ermee met @hopeloos
groetjes van een zwaar teleurgestelde @home klant
Ik wil je niet ontmoedigen, maar je wilt niet weten hoe vaak ik de laatste 2 maanden gebeld en gemaild heb om mijn "te veel betaalde" centen terug te krijgen.
@home is zeer creatief in zijn woordspelingen met o.a.: vrijblijvend, gratis en proefabonnement.
Het is hemeltergend hoe arrogant en brutaal men bij @home met zijn klanten om gaat.
Om nog maar te zwijgen van de nochalange die men heeft t.a.v. de klanten. Beloftes worden totaal niet nagekomen, laat staan schriftelijk bevestigd.
Maar o wee als je zelf de verrekening gaat doen dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben in ieder geval van plan om heel het @home geneuzel op straat te gooien en dan zoeken ze het zelf maar uit
suc6 ermee met @hopeloos
groetjes van een zwaar teleurgestelde @home klant
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 13 feb 2008 12:21
Re: Gratis proefabonnement AtHome
Hoi Doemarwa,
Ik denk dat deze klantonvriendelijkheid vooral ontstaat door de macht die een dergelijk bedrijf heeft. Wie tikt ze op de vingers en dan vooral, wie legt een sanctie op voor dit gedrag?
Niemand dus, Een consumentenbond of bv Radar of Kassa beginnen hier ook weinig in. Iedere keer op tv brengen is een heel klein pleistertje op een heel grote stinkende wond. Pleistertje verdwijnt weer, want na twee weken weet bijna niemand meer dat het op tv geweest is, en wat er eventueel geheeld is, ettert vrolijk weer onder.
De privatisering van energie heeft de macht vergroot, At Home is van Essent zoals bijna iedereen wel weet. Wij onbetekende stervelingen hebben hier alleen lege briefjes in te brengen, verder niets.
Ik ben ook heel benieuwd of de beloofde coulance verleend gaat worden, tot nog toe nog niets gezien. Wel een brief dat mijn chipkaart van de digitale tv nu helemaal niets meer doet. Dat wist ik al, dat deed ie al voor de 2 maanden om waren ook al niet meer. Zelfs Nederland 1 is een versleuteld net geworden (publieke zender?!? wat is dat?)
Ik wens je heel veel sterkte in je gevecht tegen AtHome, en gelijk dat je de hele boel eruit gooit. Bij mij wordt het dus ook geen compleet pakket van hen.
Vandaag de dag kun je ook tv ontvangen via de telefoonlijn en via de ether. Helaas hebben aanbieders weinig belangstelling voor de grensgebieden omdat daar te weinig potentiele klanten zitten. Dat betreur ik zeer, hierdoor ben ik aangewezen op de kabel die hoe dan ook van heel beroerde kwaliteit is. De digitale versie is iets beter maar veel duurder dan de concurrentie op andere manieren.
Aanbieders, de grensgebieden zijn ook een markt en al zijn ze dan wat kleiner, er is wel degelijk belangstelling!
Ik denk dat deze klantonvriendelijkheid vooral ontstaat door de macht die een dergelijk bedrijf heeft. Wie tikt ze op de vingers en dan vooral, wie legt een sanctie op voor dit gedrag?
Niemand dus, Een consumentenbond of bv Radar of Kassa beginnen hier ook weinig in. Iedere keer op tv brengen is een heel klein pleistertje op een heel grote stinkende wond. Pleistertje verdwijnt weer, want na twee weken weet bijna niemand meer dat het op tv geweest is, en wat er eventueel geheeld is, ettert vrolijk weer onder.
De privatisering van energie heeft de macht vergroot, At Home is van Essent zoals bijna iedereen wel weet. Wij onbetekende stervelingen hebben hier alleen lege briefjes in te brengen, verder niets.
Ik ben ook heel benieuwd of de beloofde coulance verleend gaat worden, tot nog toe nog niets gezien. Wel een brief dat mijn chipkaart van de digitale tv nu helemaal niets meer doet. Dat wist ik al, dat deed ie al voor de 2 maanden om waren ook al niet meer. Zelfs Nederland 1 is een versleuteld net geworden (publieke zender?!? wat is dat?)
Ik wens je heel veel sterkte in je gevecht tegen AtHome, en gelijk dat je de hele boel eruit gooit. Bij mij wordt het dus ook geen compleet pakket van hen.
Vandaag de dag kun je ook tv ontvangen via de telefoonlijn en via de ether. Helaas hebben aanbieders weinig belangstelling voor de grensgebieden omdat daar te weinig potentiele klanten zitten. Dat betreur ik zeer, hierdoor ben ik aangewezen op de kabel die hoe dan ook van heel beroerde kwaliteit is. De digitale versie is iets beter maar veel duurder dan de concurrentie op andere manieren.
Aanbieders, de grensgebieden zijn ook een markt en al zijn ze dan wat kleiner, er is wel degelijk belangstelling!
Re: Gratis proefabonnement AtHome
@home was van essent, maar is verkocht aan een investeringsmaatschappij: Zesko. Deze investeringsmaatschappij bezit ook Casema en multikabel en heeft naar verluit een gigantisch bod op de voetbalrechten uitgebracht.De privatisering van energie heeft de macht vergroot, At Home is van Essent zoals bijna iedereen wel weet. Wij onbetekende stervelingen hebben hier alleen lege briefjes in te brengen, verder niets.
Medio mei zullen bovengenoemde bedrijven vrmoedelijk verdergaan als ziggo
Overigens heb ik met @home ook een probleem gehad. Na mijn verhuizing werd veel te veel in rekening gebracht. Gelukkig is/wordt het teveel betaalde verrekend. Tot nu toe gaat dat goed, alhoewel ik liever heb dat ze het geld gewoon terug storten.
pvd
Re: Gratis proefabonnement AtHome
Hallo Marjet...
Nou ik heb ook weer een (van de vele) loos berichtje terug gekregen.
Als je dat leest schieten de tranen in je broek.....
Lees, huiver en lach!!!!!
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Volgens onze gegevens zijn alle abonnementen met terugwerkende kracht
beëindigd. Op dit moment kunnen wij niet controleren welk bedrag u
uitgekeerd gaat worden in maart. Wij raden u aan uw factuur van maart
hierop te controleren en, in geval van een fout, hierover direct een
e-mail te sturen. Wij zullen het missende deel dan alsnog uitkeren in
april.
Wij begrijpen dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt. Wij bieden u
hiervoor onze excuses aan.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
M.a.w. Ja, we hebben fouten gemaakt, alleen kunnen we die zelf niet op lossen, we zouden het leuk vinden indien de klant ons hierbij controleert want zelf kunnen we dat niet.
Het enigste wat bij ons wel errugggggggggg goed werkt is de incasso.
Die is zelfs zo goed dat die niet te stoppen is.
Nou, is dat geen goeie...en ik maar denken dat GTST een heleboel lucht is, dat ze van dit bedrijf eens geen real life soap van maken.
Zou volgens mij een klapper worden...
Maar goed, d'r is nog een vergelijking met GTST....het houdt nooit op
de groeten en tot de volgende aflevering!!!
Nou ik heb ook weer een (van de vele) loos berichtje terug gekregen.
Als je dat leest schieten de tranen in je broek.....
Lees, huiver en lach!!!!!
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Volgens onze gegevens zijn alle abonnementen met terugwerkende kracht
beëindigd. Op dit moment kunnen wij niet controleren welk bedrag u
uitgekeerd gaat worden in maart. Wij raden u aan uw factuur van maart
hierop te controleren en, in geval van een fout, hierover direct een
e-mail te sturen. Wij zullen het missende deel dan alsnog uitkeren in
april.
Wij begrijpen dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt. Wij bieden u
hiervoor onze excuses aan.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
M.a.w. Ja, we hebben fouten gemaakt, alleen kunnen we die zelf niet op lossen, we zouden het leuk vinden indien de klant ons hierbij controleert want zelf kunnen we dat niet.
Het enigste wat bij ons wel errugggggggggg goed werkt is de incasso.
Die is zelfs zo goed dat die niet te stoppen is.
Nou, is dat geen goeie...en ik maar denken dat GTST een heleboel lucht is, dat ze van dit bedrijf eens geen real life soap van maken.
Zou volgens mij een klapper worden...
Maar goed, d'r is nog een vergelijking met GTST....het houdt nooit op
de groeten en tot de volgende aflevering!!!