Wij zijn al ruim 7 maanden met Jencikova bezig om het juiste bankstel compleet geleverd te krijgen.
In eerste instantie een verkeerde kleur en poten van ons leren bankstel gekregen , dit is toen na veel mailverkeer en aangetekende brieven gedeeltelijk opgelost , nu , na ruim 7 maanden is nog altijd de door ons reeds betaalde Hocker niet geleverd en de poten van ons bankstel zijn nog altijd niet omgeruild.
U bent gewaarschuwd !!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] jencikova
-
Re: jencikova
Hallo,
Ook wij hebben zeer slechte ervaringen met Jencikova. Wij hebben maart 2006 een bank, tafel, en twee kasten bij hen besteld. Eind december werden deze geleverd. Toen waren we nog heel tevredeen. helaas bleek dat een kast van ca. 800 euro op twee plaatsen beschadigd was. Ik heb meteen gebeld, een medewerker heeft het gezien en tijdens het tweede telefoontje (eerste was niet geregistreerd bleek later) werd mij verzekerd dat wij een nieuwe kast zouden krijgen. Zou ongeveer 10 weken duren. Nu ruim een jaar later zeker 20 keer gebeld, een bezoek aan de winkel en een aangetekende brief met handtekening retour verder, hebben wij nog steeds geen kast. In de eerdere contacten kregen wij te horen dat de leveransier mogelijk zou stoppen, of dat de bestelling per ongeluk was gewist, of dat de kast nog ergens anders stond. Keer op keer een smoes en keer op keer geen kast. In de aangetekende brief staat dat als we geen reactie krijgen (voor eind januari), we juridische stappen gaan ondernemen. We hebebn geen enkele reactie gehad, geen brief, geen telefoontje, dus staan we nu op dat punt. Jammer genoeg.
Ik hoop dat het onderwerp in een uitzending van Radar wordt opgepakt, want ik vind het onuitstaanbaar dat een bedrijf zo met zijn klanten omgaat. Ze geven je het idee dat je echt niks te makken hebt en je gaat er door hun houding bijna in geloven. Hoog tijd dat wordt aangetoond dat de klant wel rechten heeft en gehoord dient te worden.
Met vriendelijke groet,
Renske Dorrepaal
Ook wij hebben zeer slechte ervaringen met Jencikova. Wij hebben maart 2006 een bank, tafel, en twee kasten bij hen besteld. Eind december werden deze geleverd. Toen waren we nog heel tevredeen. helaas bleek dat een kast van ca. 800 euro op twee plaatsen beschadigd was. Ik heb meteen gebeld, een medewerker heeft het gezien en tijdens het tweede telefoontje (eerste was niet geregistreerd bleek later) werd mij verzekerd dat wij een nieuwe kast zouden krijgen. Zou ongeveer 10 weken duren. Nu ruim een jaar later zeker 20 keer gebeld, een bezoek aan de winkel en een aangetekende brief met handtekening retour verder, hebben wij nog steeds geen kast. In de eerdere contacten kregen wij te horen dat de leveransier mogelijk zou stoppen, of dat de bestelling per ongeluk was gewist, of dat de kast nog ergens anders stond. Keer op keer een smoes en keer op keer geen kast. In de aangetekende brief staat dat als we geen reactie krijgen (voor eind januari), we juridische stappen gaan ondernemen. We hebebn geen enkele reactie gehad, geen brief, geen telefoontje, dus staan we nu op dat punt. Jammer genoeg.
Ik hoop dat het onderwerp in een uitzending van Radar wordt opgepakt, want ik vind het onuitstaanbaar dat een bedrijf zo met zijn klanten omgaat. Ze geven je het idee dat je echt niks te makken hebt en je gaat er door hun houding bijna in geloven. Hoog tijd dat wordt aangetoond dat de klant wel rechten heeft en gehoord dient te worden.
Met vriendelijke groet,
Renske Dorrepaal
-
Jencikova.
Ik hoop dat iedereen zo verstandig is geweest om na een beperkt aantal telefoontjes en brieven verder kontakt hebben gezocht met
Jencikova (International) Holding B.V. 39058435 0000
Edisonweg 16, 3899AZ Zeewolde Hoofdvestiging
Daarheen een eenmalige aangetekende brief met bericht van ontvangst waarin u hen een termijn geeft voor levering of anders terugbetaling van een eventueel gegeven voorschot.
En anders......
[email protected]
en in ieder geval dan gebruik gaan maken van hun "laatste aanmaningsservice"
Er zijn al zoveel klachten over dit Jencikova geweest.
En let op!
Alle andere vestigingen zijn n e v e n vestigingen!!
Grootvader[/b]
Ik hoop dat iedereen zo verstandig is geweest om na een beperkt aantal telefoontjes en brieven verder kontakt hebben gezocht met
Jencikova (International) Holding B.V. 39058435 0000
Edisonweg 16, 3899AZ Zeewolde Hoofdvestiging
Daarheen een eenmalige aangetekende brief met bericht van ontvangst waarin u hen een termijn geeft voor levering of anders terugbetaling van een eventueel gegeven voorschot.
En anders......
[email protected]
en in ieder geval dan gebruik gaan maken van hun "laatste aanmaningsservice"
Er zijn al zoveel klachten over dit Jencikova geweest.
En let op!
Alle andere vestigingen zijn n e v e n vestigingen!!
Grootvader[/b]
Het onderwerp komt as maandag 18 Feb inderdaad in Radar op de tv, en de eigenaar schijnt de klachten te willen oplossen. Afwachten maar dan.
Mvg Jor.
Mvg Jor.
Een tijdje waren wij bij Villa Arena,nou daar was een heks. Echt niet te geloven. we zochten een tv tafeltje. Toen we precies beschreven wat we wilde,vertelde ze. Ach meneer daar moet u patent op vragen. Wij verkopen het niet. Ik ben echt nog nooit zo idioot behandeld.
Wens iedereen die daar iets gekocht heeft heel veel sterkte toe.
Zijn zij eigenlijk lid van dat keurmerk. woonkeurmerk. Kunnen die niet onderhandelen. of doen die dat niet. Misschien weten zij wel adressen waar je terecht kunt.
Wens iedereen die daar iets gekocht heeft heel veel sterkte toe.
Zijn zij eigenlijk lid van dat keurmerk. woonkeurmerk. Kunnen die niet onderhandelen. of doen die dat niet. Misschien weten zij wel adressen waar je terecht kunt.