LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lasercards wijzigt zelf en niets...

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

Op mijn vakantie in Belgie werd ik geconfronteerd met een Dixons Visacard van Lasercards die niet meer werkte. Terug in nederland gebeld en bleek ie preventief geblokkeerd. Okee, kan gebeuren.

Na 2 weken nog geen vervangende kaart; gebeld, zou onderweg zijn. Toen deze kwam geactiveerd en ingesteld dat ik weer per mail een maandafschrift wilde, en het maandbedrag volledig werd afgeschreven.

Vorig weekend ontdekte ik dat mijn limiet van 2500 zonder mijn aanvraag of goedkeuring was verdubbeld naar 5000 (!) euro. Daarop via de site gemailed, maar tot op heden niets mee gedaan of reactie gehad.

Vandaag weer gekeken, en blijkt het termijnbedrag van 10 euro afgeschreven en staat er een bedrag open waar flinke rente over betaald moet worden! En erger, sinds 23 september ook geen afschrift/overzicht meer per post of mail ontvangen.

Bel je het 0900-nummer dan krijg je te horen dat de verbinding verbroken wordt wegens te lange wachttijd. PAS DUS OP met lasercard/laservisa.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

zie ook http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c&start=15

Zijn meerdere mensen die problemen met Primeline/Laservisa/Lasercards hebben...

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

Doordat ze nog steeds niets gecorrigeerd hebben, deze mail...
Ik heb de afgelopen maand meerdere malen contact gehad met visa omdat er een hoop fout gaat, maar NOG STEEDS geen enkele reactie gehad. Wel toezeggingen en het zou goed komen - maar nee. Telefonisch zijn jullie niet te bereiken, altijd een lange wachtrij waardoor de telefoon erop gekwakt wordt, of minstens 30 minuten wachten.

Samengevat:

-kaart is door mij op 10 november geblokkeerd, ik heb jullie aangifte+klacht op 11 november gefaxt

-heb geen bevestiging van blokkade, nieuwe pas, fraudeafhandeling ontvangen. kreeg na preventieve kaartblokkade 2 maanden terug wel 4 (!) brieven dat ie geblokkeerd was en een nieuwe kaart zou komen.

-week ervoor al contact gehad met jullie administratie omdat het nieuwe computersysteem ineens mijn nieuwe kaart had aangepast, een kredietlimiet van 5000 terwijl ik dat nooit had aangevraagd; kreeg geen elektronisch (ook geen papieren) rekeningoverzicht en de volledige maandafschrijving werd niet meer gedaan; slechts 10 euro

-heb afgelopen week telefonisch contact gehad en tot 2x toe via site en mail geklaagd, ook daarop geen reactie

-zie nu online staan 3 november (?!) op verzoek 10 euro is afgeschreven, nee, afgesproken was dat jullie zou corrigeren dat volledige maandbedrag er alsnog (EN daarna automatisch) afgeschreven zou worden.

-ik heb al meerdere malen online ingegeven dat een bepaald bedrag geincasseerd ('direct betalen') mocht worden; vandaag 445 euro ingevoerd en dat zal ook wel weer niet worden verwerkt.

-zie onderstaande ONTERECHTE maandrente van 3,92 - dit dient zsm gecorrigeerd te worden en ook evt t/m volgende juist VOLLEDIGE maandafschrijving geen rente in rekening brengen!

Ik ben zeer teleurgesteld in lasercards; telefonisch niet te bereiken, reageren niet op mails of vragen via de site, geen enkele communicatie en ALLEEN MAAR FOUTEN.

Oja, de nieuwe kaart heb ik inmiddels 14 dagen verder ook nog steeds niet ontvangen. Laksheid, slordigheid, klantonvriendelijkheid, onbereikbaarheid - zo mag je de 'service' tot nu toe wel samenvatten.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

Vandaag een brief (ja, iets van lasercards!) over dat het de laatste tijd niet goed gaat met het nieuwe computersysteem. Goh, was niet opgevallen.

En dat je via http://www.ikwilmeerinformatie.nu/ vragen stellen en antwoorden kunt opzoeken. WIE ZIT DAAR OP TE WACHTEN?!?!

IK WIL LEZEN:
-dat mensen een vergoeding krijgen voor de UREN (!) aan de lijn hangen met mobiel of naar het vaste nummer (ivm 0900-blokkades)
-dat klachten EINDELIJK worden opgelost naar tevredenheid
-dat men eens brieven gaat sturen met uitleg; andersom dringt er niets door tenzij je het 10x mailt, faxt en opstuurt
-dat men meldt dat je binnen 1 minuut iemand aan de lijn krijgt of anders binnen 1 uur teruggebeld wordt.

Stelletje prutsers zijn het. Werk zelf in IT en financiele sector, en zo'n wanproduct aanvullen met loze beloftes en gebrek aan service... daar passen een hoop excuses, goedmakertje en ontslagen aan Primeline kant bij.

Van Dixons reactie gehad op mijn klacht dat zij ivm wet op persoonsbescherming niets kunnen doen, behalve aandringen op afhandeling. Nota bene een DIXONS visa card, die door lasercards/primeline/lafyaette/laservisa in de markt wordt gezet.

Kreeg ook mailtje van iemand die via van der Valk te maken had met hun Visacard via Lasercards. Zelfde probleem. Hopelijk kan Radar eens een uitzending hiermee vullen.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

Ruim 6,5 week na melding nog GEEN vervangende kaart.
En nog steeds NIETS van een vervangende kaart of schriftelijke reactie.
Ze moeten hun ogen uit hun hoofd schamen daar op het Primeline-hoofdkantoor :evil:

m0nk
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2008 10:52

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door m0nk »

Beste mensen,

Ik heb een aantal maanden geleden een tv bij ben van dijk gekocht waarbij ik net als iedereen de prime line kaarten binnenkreeg. Ik wil het bedrag nu ineenkeer overmaken naar primeline maar ik weet dus niet naar welke rekeningnummer en wat ze verder nog meer willen om de betaling soepel te laten verlopen. Betaling moet aanstaande maandag op hun rekening staan. Kan iemand mij deze gegevens mischien geven? Ik heb een acceptatienummer en een klantnummer. Heb geen idee wat acceptatienummer inhoud

Heel erg bedankt alvast.

Met vriendelijke groet,
C.kaya

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

We gaan overmorgen de 8 weken al weer in. Op mijn vraag waar het spaartegoed (waar je elk half jaar, ook in december) normaal een tegoedbon van krijgt. Geen reactie daarop. Wat betreft de vervangende kaart:
"Onlangs hebt u de Dixons Visa Card aangevraagd. Helaas is er vertraging
in het productieproces; wij doen er momenteel alles aan om dit te
bespoedigen"
:roll:

Overigens Dixons ook maar een mailtje via de site gestuurd; zij kunnen er weinig/niets aan doen, maar de kaart heeft wel hun naam.
Op een eerdere klacht over de Dixons Visacard kreeg ik een brief terug dat ivm privacy jullie hierin niets kunnen/mogen betekenen.

Ik heb m'n hele verhaal neergezet op www.lasercards.sucks.nl dus wellicht kunnen jullie minstens een grondige klacht bij Lasercards deponeren.

Overmorgen acht weken zonder kaart en die halfjaarlijkse uitkering van spaartegoed krijg je ook niet. Laat staan dat er op al mijn faxen/mails/brieven helemaal *niets* schriftelijk wordt gereageerd.

danny22
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2008 15:42

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door danny22 »

weet helemaal hoe jullie voelen,
ik heb in oktober een tv gekocht bij de mediamarkt men broer raade me al af om via primeline de tv t ekopen en gewoon in 1x te betalen maar ik emt men stomme kop gewoon gedaan.enkele weken ltr kreeg ik ook zo n creditcard heb ding verknipt en weg gegooit.ik dacht wat is dit en ehb toen gelyk het hele bedrag van de tv op hun rekening gestort.en heb hun daarna 4 x gemailed en 4 brieven gestuurt 1x aangetekend om mijn contract op te zeggen,en tot op heden nooit iets meer van hun gehoort.ik weet ook niet wat men openstaande saldo is?volgensmij alles afgelost.heb gebeld en saldo opgevraagt zouden via een brief mijn het saldo sturen na 3 maanden nog steeds niets.wat nu?
ik wil er echt vanaf

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

Is maar 1 mogelijkheid die je alleen printje, envelop en moeite kost:
PrimeLine/Laserservices/Laser Cards, antwoordnummer 13035, 5200 VE ’s-Hertogenbosch

Overigens meer dan 10 weken verder nog steeds geen kaart of schriftelijke reactie. Vraag via de site levert geen nuttige/inhoudelijke reactie op. Waardecheque spaartegoed ook nog steeds niet. Wordt echt nooit meer wat.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

Gister reactie op mail via de lasercards site gehad,
Helaas kon ik zien dat u inderdaad nog geen kaart heeft ontvangen.
De rede hiervoor durf ik niet te zeggen.
Ik heb voor u een nieuwe kaart besteld, deze zal over ongeveer twee
weken bij u afgeleverd worden.
:shock:

Dus... Heb ik bijna 11 weken zitten wachten zonder dat er een kaart is verzonden?! Wel fijn dat er iemand de mail heeft beantwoord die moeite doet het op te lossen; destijds bij automatische incasso na meerdere keren ook een mevrouw aan de lijn gehad die echt moeite heeft gedaan het op te lossen.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

Vandaag ineens een nieuwe kaart ontvangen.

Maar voor de goede orde dus sinds de telefonisch blokkering en fraudemelding NIETS per post erover gehoord.

En het spaartegoed dat in december had moeten komen, ook niet.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

En zowaar ook de waardecoupon met gespaarde tegoed ontvangen.

Vreemd is dat bij de nieuwe kaart een andere pincode werd opgestuurd; was bij eerdere vervangingen hetzelfde.

Kortom, vanaf nu nog hopen dat brief met verzoek voor maandelijks volledig incasseren wordt verwerkt (via site een vage foutmelding bij wijzigen maandbedrag).

Jammer blijft wel dat men nooit schriftelijk iets heeft willen bevestigen na meerdere telefonische/mail/faxverzoeken, of schriftelijk reageren op klachten daarover. Heb gelukkig de Mastercard van m'n bank waar alles perfect geregeld is en dat tientje per jaar heb ik voor zekerheid/veiligheid wel over. Kijk over half jaartje wel of Laservisa z'n zaakjes op orde heeft.

Hoofdstuk kennelijk gesloten. Les voor anderen: als er iets fout gaat gelijk alle registers open en per brief/mail/fax alles vastleggen. Misschien dat het 'computersysteem' nu beter gaat werken, maar bv je spaarsaldo zie je nog steeds niet meer online, en limiet 1250 waarvan 40,00 is besteed geeft als ruimte 1209 euro...

glucan
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2008 11:17

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door glucan »

In oktober 2007 heb ik de laatste aflossing gedaan bij PrimeLine/Laserservice.
Tot mijn grote verbazing schrijven ze nog steeds elke maand € 10,- af.
Ik gebeld (à 10 cent per minuut).
Maar, u begrijpt het al, dat hebben ze niet ontvangen, zeggen ze. :shock:
De € 10,- is aflossing. Stuurt u de kopie even op en dan is het geregeld.
Dus ik van alles gekopieerd: bankafschrift en de brief van Laserservice met hun berekening en dus het laatste bedrag.
Op het bankafschrift staat(natuurlijk) heel duidelijk het rekeningnr + mijn klantnr. + het laatste bedrag.
Opgestuurd... niets gehoord.
Brief geschreven weer met een kopie van alles.. niets gehoord.
Gebeld... kunnen het niet vinden; u kunt ook faxen meneer.
Dus ik gefaxed... niets.
Een aangetekende brief..... niets.

Kan iemand mij een advies geven of maakt hetzelfde mee?

wagtem
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2008 22:14

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door wagtem »

Heb indertijd bij Piet Klerxs wat meubelen gekocht en (eigenlijk tegen beter weten in) weer gebruik gemaakt van uitgestelde betaling. Op het bestelformulier wel het vak betreffende de creditcatrd doorgekruist, maar daar trekken ze zich in Ht niets van aan. Dus toch een card gekregen. Die dus niet geactiveerd, maar verknipt teruggestuurd en meegedeeld, dat de overeenkomst beeindigd was. Ik krijg daar zelfs een bevestiging van, maar een andere joker in dat bedrijf doet gewoon of hij gek is en gaat rustig door met incasseren. Na opzegging van de incasso komen de dreigementen: extra betalingen, registratie bij het BKR als wanbetaler, deurwaarder enz. Niet alleen per brief, maar sinds kort ook per E-mail. Ik word doodziek van dat gelazer. Het gaat allemaal om , jawel, tien euro. Ik ben ze dat niet schuldig en weiger om te betalen. Brieven schrijven helpt niet, bellen helpt niet, mailen kan niet want het is een No-Reply email-adres. Ik heb zelfs een brief, waarin staat, dat mijn uitstaand saldo 0,00 euro is, dat ze met 0,00 euro in de maand met een minimum van 10,00 euro dienen te ontvangen. Terwijl de overeenkomst beeindigd is. Maar wel zeuren over dat tientje...
Ik heb overigens aantoonbaar op tijd aan mijn verplichtingen voldaan, maar dat weerhoudt ze in Ht niet van dit achtervolgingsbeleid. Er wordt ook verwezen naar afspraken, die ik niet gemaakt heb.
Iemand ideeen hoe ik van deze figuren af kan komen?

glucan
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2008 11:17

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door glucan »

Ja het zijn criminelen hoor bah.
Ik ga nu de automatische incasso van die € 10,00 proberen stop te zetten (je moet toch wat doen om het te stoppen)EN aangifte doen. :twisted:
WANT dit is stelen!!! € 0,00 in de schuld staan (volgens hun) Creditkaart heb ik allang niet meer zeker al 5 jaar niet.
Dus waar HEBBEN ze het over!!
Als iedereen die hetzelfde meemaakt aangifte gaat doen.... is het DAN een keer over?

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door spambam »

Vrees dat aangifte niet zal lukken, is iets tussen jou en bedrijf, en daar doet de politie niets aan.

Dacht overigens dat alles geregeld was, maar toch niet. Afschrift niet online te zien, geen mail van afschrift, maar ineens via de post een papieren nota. En terwijl ik altijd online had, en ook bij activeren heb aangeklikt 'online' :roll:

Had een aanschaf van 265 euro gedaan, en geld van andere rekening naar Laserservices overgemaakt. Wat doen ze: 80 euro (!) als creditering, en resterend 185 staat NIET op het afschrift. Dus ze schrijven per 1 maart 185 euro TEVEEL af. Okee, krijg je als tegoed, maar gaat om het principe.

En principe is dat ik geld terugkrijgen of een reactie van ze niet vertrouw. Online zie ik die creditering wel, maar wie verzint zo'n krakkemikkig IT systeem?

Inloggen lukt maar zelden 's ochtends (zegt ten onrechte dat gegevens van me niet kloppen); denk dat de applicatiebeheerder elke dag een trap tegen de server geeft want 's middags wel. Wat een prutsers.

radaloos
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:37

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door radaloos »

Ook wij hebben, net als vele anderen, veel problemen met Primeline/Lasercards. Ook wij hebben ons laten strikken voor uitgestelde betaling (eens en nooit weer). Ware het niet dat het geldbedrag allang is betaald, maar wij niet meer van de lasercard en het het daaraan gekoppelde rek.nr. afkomen!
Bellen begin ik niet meer aan. Wat ik nu doe is elke week een brief sturen aan ze voor opheffing van de card + rekening. Net zolang tot ze reageren en doen wat ze moeten doen. Daarbij is er een klacht door ons ingediend bij de nationale ombudsman over dit bedrijf. Kan ik iedereen aanbevelen!
Mogelijk dat Tros radar ook weer eens in deze Primeline-**** wil duiken om nog niet meer "slachtoffers" te krijgen.

Mensen: GA NOOIT IN ZEE MET PRIMELINE OF LASERCARDS!!!

mariska28a
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2008 16:31

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door mariska28a »

Als ze geld van je willen hebben, dan weten ze je wel te vinden, maar als je geld van hun tegoed hebt of je hebt alles netjes betaald, en wil van ze af, dan zijn ze in een keer niet thuis, en doofstom met blind erbij. En lezen van brieven gaat ook een beetje moeilijk daar in Den Bosch bij ze, hebben ze in 1 keer last van dyslexie, en flink ook.
Als ik van alle problemen af ben, mogen ze mij ook niets meer toesturen, niets, maar ook helemaal niets.

jcroy
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2009 18:09

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door jcroy »

Heb ik nog wel wat bizars:

Ik heb al jaren een greencard/lasercard/primelinecard, hoe ze het dan ook noemen, maar naar tevredenheid
Na plusminus 1 maand niet bereikbaar te zijn geweest was dan eindelijk de nieuwe website online. Op de eerste pagina zag ik staan en ik knip en plak dit van hun website:
3x per dag pinnen
U kunt nu met uw LaserVisa Card 3x per dag
€ 350,- pinnen!

Dus ik dat gedaan op een dag, niets aan de hand...tot een week later
Ik probeer te pinnen, kaart werkt niet! Ik was niet geinformeerd hierover, dus heb zelf maar gebeld naar Lasercards. Krijg ik te horen:
"Vanwege een afwijkend bestedingspatroon hebben wij uit voorzorg uw kaart geblokkeerd". Prima, vanuit beveiligingsoogpunt goed geregeld, dus ik vraag of ze hem weer willen deblokkeren.
Ne nee dat kon niet. Ik moet eerst wat zaken opsturen:
Bankafschrift met inkomen erop
kopie ID bewijs
Kopie Loonstrook
Ik geef aan dat ik geen nieuwe kaart wilaanvragen, maar men was onverbiddelijk, het was nodig ter verificatie. Toen vroeg ik waarom ik wel als kaarthouder wordt geidentificeerd door de callcentermedewerkers door slechts 3 a 4 controlevragen en dus alles te weten kom wat ik maar wil, maar dat voor deblokkade dat niet voldoende is? Moeilijk, wisten ze niet, ging de afdeling fraude over.

Goed, paar weken verder niets gehoord, maar eens bellen.
1e reactie
"Ja meneer, uw bankafschrift, daar staat uw vaste lasten niet op en dat moet ook zichtbaar zijn"
ZUCHT, dit opgestuurd, geen reactie van ontvangst dus na een paar dagen maar weer eens..jawel, BELLEN.
2e reactie:
"Nee meneer, we kunnen de kaart niet deblokkeren, want er staat nog een ander krediet geregistreerd, dat onderzoeken we eerst" Nu ben ik volgens mensen die het weten kunnen de meest schone BKR geregistreerde die er in NL rondloopt, maar goed...ik door het lint, callcenterdame sjagrijnig. Tja, ik geen goed weekend, niemand een goed weekend ;-)

Na een paar/veel dagen weer eens gebeld wat de status was:
3e reactie:
"Ja nee, ik zie dat de kaart nog geblokkeerd is...en dat we deze nog niet mogen deblokkeren van afdeling acceptatie..." Wat nou accpetatie? Ik heb toch geen aanvraag ingediend voor een nieuwe ? Hoorn eropgedonderd, Internetbankieren opgestart, afboeking terug laten boeken.
BINNEN 2 DAGEN EEN BRIEF!!!
"Uw incasso is mislukt, graag contact opnemen"
Ik gebeld, vriendelijke meneer die mijn problemen begrijpt maar dat bij een andere afdeling neerlegt. Hij is van incasso en als ik niet zelf zorgdraag voor betaling komt er een achterstand en ja, die melden we bij BKR...
1 dag later WEER EEN BRIEF met daarin verzoek zelf zorg te dragen voor overboeking van de gemiste incasso.
Daarnaast wordt ik gebeld door een nauwelijks te verstaan, half frans half nederlands sprekende computer die korte vragen stelt om de automatische incasso NOG EENS TE PROBEREN!! We hebben het over dezelfde incasso. Blijkt een nieuw speeltje te zijn van lasercards.

Affijn, het "mislukte"bedrag zelf overgemaakt...INCASSEREN ZE ALSNOG EEN 2E KEER!!!!

laaiend gebeld, krijg een meisje aan de lijn, TOP DAME!!!! pakt mijn dossier op, werkt er 2 dagen voor oud en nieuw aan en belt , helaas, terug met de mededeling dat doordat de incasso "mislukt" is, de afdeling incasso nu eerst 7 incasso's (7 maanden dus!!!) wil wachten voordat mijn kaart gedeblokkeerd kan worden...dubbel op slot heet dat geloof ik...maar aan haar heeft het dan niet gelegen..meisje, als je leest :

GA WEG DAAR, mensen als jij verdienen een betere werkplek!


En nu?
Geld geleend, wordt komende week overgemaakt, opzeggingsbericht gestuurd met het verzoek om na ontvangst per direct het overgebeleven bedrag terug te storten naar mijn rekening...binnen 5 dagen, zo niet dan pak ik een nest advocaten en flikker die hele zooi onder beslag...kom nou!

Samengevat, asl je niet betaalt schrijven en bellen ze wel naar je, voor de rest mag je het lekker zelf uitzoeken

judmari
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2009 14:01

Re: Lasercards wijzigt zelf en niets...

Ongelezen bericht door judmari »

Vorig jaar kocht ik een koelkast bij BCC met financiering van Primeline. Ik had een paar maanden eerder ook al een TV gekocht en die had ik afbetaald. Na het kopen van de koelkast kreeg ik thuis een kredietcard toegestuurd van Laser met een sticker STOP Credit kaart is geblokkeerd. Ik wist niet wat de bedoeling was en heb daarom ook niet meegedaan. Ik was toch niet van plan om verder te lenen. Ik vond zo'n aanbieding ideaal en dus zocht ik niets achter. Gisteren bij het lezen van de verschillende berichten raakte ik wel in paniek. Nu wil deze kaart terugsturen en zeggen dat ik echt geen gebruik van wil maken. Maar ik heb geen adres van Laser en ik weet niet of ik deze kaart dan maar naar Primeline terug moet sturen. Er staat toch dat de kaarten hun eigendom is. Ik heb ook gehoord dat ook al leen je niets bij al deze instanties en je staat op 0, als je zo een kaart heb blijf je bij BKR geregisitreerd. Wie heeft iets dergelijks meegemaakt? Hoe kom ik van dit hele geval af??? Ik heb geleerd dat het beter is om te sparen om iets te kopen dan om in deze situatie van onzekerheid te leven. Ik heb ook al een aangetekend brief getsuurd met al de betalingen die ik gedaan heb en volgens mijn betalingen moet ik nu op 0 staan en volgens iemand die ik aan de telefoon sprak dus niet. De online site van Primeline werkt voor geen meter. Dus je kan je rekeningoverzicht niet eens zien. Ik belde twee dagen geleden en heb iets meer dan 30 minuten aan de telefoon gezeten. Dus daar kom je op 30 minuten X 0,75 op 22,50 extra kosten om met iemand te spreken die je een aantal keer zegt blijft u even aan de lijn en weer voor een paar minuten weggaat en uiteindelijk is je vraag ook niet beanwoord. Is toch erg???

Gesloten