Ik heb voor mijn zoontje een Timberland jasje gekocht, maat 68. Dit jasje kostte ruim 70 euro. Hij is het jasje in november gaan dragen en nu blijkt het opgestreken logo helemaal los te laten. Ik heb het gekocht bij een winkel in Capelle aan den IJssel waar ook andere merken verkocht worden. Het is dus niet uitsluitend een Timberland Store. Nu zegt de verkoopster dat dit niet onder garantie valt en dat ik het er zelf wel afgekrabbelt kan hebben Dit gaat naar mijn idee werkelijk nergens over. Weet iemand het adres van de importeur van Timberland of is er nog een andere mogelijkheid om actie te ondernemen.
Ik ben afgelopen zaterdag met het jasje nog terug geweest naar Olleke Bolleke. Ze sturen het jasje dan op en als het geen gegronde klacht is ben je je jasje dus kwijt. Je KRIJGT het dus sowieso niet terug. Als het wel gegrond is krijg je een tegoedbon. Dus dan heeft mij zoontje geen winterjas meer.Aangezien we over 2 weken op wintersport gaan, wilde ik het risico maar niet nemen Uiteraard koop ik daar niets meer en ik had op een verjaardag ook al gehoord over de slechte service van deze zaak. Ze schijnen ook in het AD te hebben gestaan in het verleden over hun slechte service. Jammer dat ik het niet eerder heb geweten. Ik heb ook contact opgenomen met de importeur van Timberland in Roosendaal (via via gevonden). Zij doen er ook niets aan. Ik vind waar je een jasje ook koopt of het nou Zeeman, Hema of een duur merk is dat je gewoon mag verwachten dat je er langer dan 3 maanden mee doet.
voor caruso; je moet ook het wasetiket aanhouden! mijn zoontje heeft 3 jassen van de zeeman, stapels broeken en stapels shirtjes en het is al zo vaak gewassen en hij past het nog steeds...
voor yoicka; veel plezier op wintersport en ook succes met nieuwe jassen die je in de toekomst koopt!
voor NijMeGeN; je hebt hier of daar wel gelijk, alleen mijn mening is dat ruim 70 euro betalen voor een babyjasje erg veel is, misschien komt het ook dat ik niet zo veel geld heb.
maar iedereen moet zelf weten wat hij/zij koopt. ik wou alleen duidelijk maken dat de kwaliteit van zeeman, han textiel, hema ook goed is!