LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VSNP Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sara-jean
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2008 00:17

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door sara-jean »

hallo mijn naam is sara-jean en ik ben opgelicht door vsnp
die man heeft me bezeikt tot en met!!!
ik zit inmiddels 2 jaar bij hem en hij heeft tot nu toe nog niks afgelost van mijn schulden sterker nog ik zit nog meer in de schulden
ik krijg na 2 jaar deurwaarders aan de deur dat mijn rekeningen niet betaald worden!!!
maar zijn maandelijkse geld dat vergeet hij niet te innen
voor iedereen die dit leest zijn naam is Henk Bus
laat jou niet hetzelfde gebeuren wat mij overkomen is
ik weet zelf niet hoe ik bij hem weg kan hopenlijk gaat dat lukken

als er iemand is die bij vsnp nederland is en hetzelfde is overkomen laat iets weten bedankt!

johannes1964
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2008 20:01

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door johannes1964 »

hoi sara-jean

hetzelfde overkwam mij. ook 2 jaar gezeten en de schulden werden hoger. ben eruitgestapt. ik adviseer je alle pagina's van dit onderwerp te lezen dan kom je zelf bij de oplossing. (advocaat!!)
veel succes, ik weet hoe je je voelt.

asykil
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:27

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door asykil »

Ik sta op het punt om bij svf de schuldsanering in te gaan.
Wie kent deze organisatie?

Help me ik ben echt wanhopig

Asykil

Marver
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2008 06:44

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Marver »

Ja, die ken ik wel en vind ze niet echt geweldig.
Wij hebben een afspraak met ze gemaakt voor een intake maar hebben daar later na enige correspondentie met dit bureau vanaf gezien.
Is er enige reden waarom je een particulier buro inschakel??
Kun je het niet af met de stadsbank o.i.d. (hou je per maand 90 euro in je zak)

Martin

www.bewindvoerders.net

redstars
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 sep 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door redstars »

NIET DE SVF.........wees verstandig en stort je er niet in.
Heb 3 jaar geleden met ze te maken gehad wegens schuldsanering, dat liep in het begin prima, maar daarna begonnen de problemen en uiteindelijk zit ik nog steeds in de problemen.
Ze doen niets anders dan een voorstel indienen bij de schuldeisers, misschine dat je dat zelf ook kunt doen? dat scheelt je in ieder geval veel ellende. Heb nog wel meer tips ed. als je wilt

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

SVF.........weten jullie dat dhr. B daar als eerste is begonnen???
Zegt volgens mij meer dan voldoende als men alle berichten over desbetreffende persoon heeft gelezen. En het klopt gewoon, jammer genoeg!! En jammer genoeg is hij nog steeds in staat om hier mee verder te gaan. Hopelijk komt hier snel een stop in.

Kan me verder alleen maar bij de andere mensen aansluiten welke zich tot meester Snijders hebben gewend, om dit ook te doen en zoek naar een fatsoendelijke organisatie welke te vertrouwen is, waar men niet voordurend alles zelf in de gaten moet houden..........en waar de schulden eerder afnemen dan toenemen zoals dit bij dhr. B gebeurt.

Ook ben ik weer eens naar zijn site gaan kijken, het is er echt een komen en gaan van nieuwe personeelsleden. Hoe zou dit komen???

Nogmaals voor alle nieuwe gedupeerden, lees de berichten goed.
Voorkomen is beter dan genezen.

Heppy

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Hier ben ik weer even.

Voor iedereen welke nu nog zo goed gelovig is, en dan heb ik het over bedrijven, instellingen, gemeentes etc. Dan hoop ik dat jullie gisteren 4 in het land hebben gezien. Daar was een stuk te zien over VSNP-Nederland. Jammer genoeg wilde dhr. B niet reageren......tja, als je toch niks te verbergen zou hebben dan zou je toch zeker commentaar willen geven, lijkt mij zo. Toch?

Voor degenen welke de uitzending hebben gemist heb ik hieronder de link neergezet.
http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/4inhetla ... 2-2008.xml

Ik hoop nu dat het iedereen duidelijk is, dat VSNP-Nederland ofwel dhr. B voor gene ene meter deugd en naar mijn mening alleen bezig is om zijn eigen zakken te vullen.

Nogmaals een gewaarschuwd mens telt voor 2 en bezint eer ge begint!!

Groet,
Heppy

asykil
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:27

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door asykil »

Redstar

welke tips heb je nog meer?

Zie wel het volgende bericht op internet

Onlangs is bij NEN de normcommissie Schulhulpverlening van start gegaan. Het doel daarvan is een NEN-norm voor schuldhulpverlening te ontwikkelen en daarop gebaseerd een certificatiesysteem op te zetten. Dit initiatief wordt ondersteund door het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

De norm zal eisen bevatten voor het toetsen en beoordelen van organisaties en personen die werken in de schuldhulpverlening. Hij ondersteunt de gehele keten van de schuldhulpverlening. De norm richt zich op publieke en private organisaties en personen die zich bezighouden met schuldhulpverlening voor natuurlijke personen. Bij de ontwikkeling van de norm wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met bestaande certificaten en keurmerken, zoals HKZ. De norm moet begin 2008 gereed zijn.

De norm en certificatie moeten leiden tot transparantie en verdere professionalisering van de schuldhulpverleningssector. Ook zal certificatie leiden tot meer zekerheid over het schuldhulpverleningsproces, voor zowel schuldenaar als schuldeiser. Uiteindelijk moet een toetsbaar systeem ontstaan dat organisaties en personen onderscheidt die voldoen aan de eisen in de norm. Op deze wijze moeten malafide en incompetente organisaties van de markt worden geweerd.

Deelnemers:
Het opstellen van normen gebeurt door belanghebbende partijen die participeren in een NEN-normcommissie. De volgende partijen nemen deel aan de NEN-normcommissie Schuldhulpverlening:
Algemene Nederlandse Vereniging voor Schuldenproblematiek (ANVS), Coöperatieve Vereniging SVF Nederland, Divosa, Maatschappelijke Ondernemers Groep (MOgroep), Nederlandse Vereniging van Banken (NVB), Nederlandse Vereniging voor Volkskrediet (NVVK), PLANgroep B.V., Raad voor Rechtsbijstand 's-Hertogenbosch, Stichting Modus Vivendi, Talenter Training B.V. en Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG).

Daar zit svf ook bij

redstars
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 sep 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door redstars »

Goed, tips, nou hier komen een paar:
* Houdt alles bij, en bewaar alle brieven van een bepaalde schuld bij elkaar, zo is makkelijker alles na te gaan. Al duurt het 5 jaar, bewaar alles.
* Jij hoeft niet te wachten op bericht van een incassoburo (als je weet dat het die kant opgaat met een schuld).
Regel iets met de schuldeiser, meld in ieder geval dat je weet dat de schuld er is, dat je wilt gaan afbetalen, en dat je om een betalingsregeling vraagt OF er zelf een voorstelt waarbij je dan ook mee begint af te lossen. Al is het 20,= in de maand, doorzetten.
Op deze manier zullen de meesten eerst contact zoeken en een ander voorstel doen etc. waarbij er een tijdswinst is voor jou waarin je de boel misschien nog kunt regelen.
*Als een incassoburo contact opneemt:
Altijd reageren!
Als de schuld niet klopt, melden.
Gelijk vanuit jou kant een betalingsregeling opstarten.
Als een incassoburo fouttieve informatie geeft, gelijk een brief naar hun toe doen dat ze foutieve informatie geven en dat je geen verder contact wenst. Ook een copie van diezelfde brief naar de schuldeiser met daarin het verzoek om een betalingsregeling en een melding dat het incassoburo fout zit.
Meestal werkt een schuldeiser wel mee en zal het incassoburo zijn werk staken.
Als het incassoburo eist dat je binnen 3 dagen alles betaald of anders.....punt 1, reageer en stel een regeling voor.
Als ze er niet mee accoord gaan dan moeten ze dit melden en ben je weer een tijdje verder waarin je misschien net iets beter er voor staat.
succes

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Beste Redstars,
Jij hoeft niet te wachten op bericht van een incassoburo (als je weet dat het die kant opgaat met een schuld).
Regel iets met de schuldeiser, meld in ieder geval dat je weet dat de schuld er is, dat je wilt gaan afbetalen, en dat je om een betalingsregeling vraagt OF er zelf een voorstelt waarbij je dan ook mee begint af te lossen. Al is het 20,= in de maand, doorzetten.
Als een incasso bureau contact met iemand opneemt dan is er toch al sprake van schuld. Of zie ik dit verkeerd?

De meeste mensen hebben dan waarschijnlijk al meerdere brieven van incasso bureaus, wat dan? Met elke schuldeiser/incasso bureau een regeling treffen? Waardoor de mensen zich vaak niet eens meer in hun eerste levensbehoefte kunnen voorzien? Waar men zelfs vaker door de getroffen regelingen onder bijstandsniveau komen? Lijkt mij niet echt verstandig.

Dan kunnen ze zich beter tot bijvoorbeeld een Gemeentelijke Kredietbank wenden. Voordat de mensen nog meer in de sh.t komen.

Uiteraard deel ik de mening dat men altijd contact op neemt/reageerd naar een schuldeiser/incasso bureau.Eveneens om de bedragen goed in de gaten te houden.

Even terug komen op SVF, uit eigen ervaring van jaren terug weet ik dat het bij SVF ook niet super geregeld werd. Toen liep er ook best veel mis. Misschien nu wel, weet ik niet. Laten we hopen van niet.
Daarom kwam ik er ook mee met dhr. B. Omdat deze eerst bij SVF is begonnen. Toch wel nog altijd beter dan VSNP Nederland.

Verder mag ik alleen maar hopen dat de politiek er eens snel vaart achter gaat zetten, zodat er niet nog meer mensen in de problemen komen door alle malafide bureaus. Weg met die troep. Het zijn er nu al teveel en ikzelf vind het jammer omdat de politiek hier zelf al jaren van op de hoogte is.

redstars
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 sep 2007 18:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door redstars »

Als de schulden je boven het hoofd stijgen kun je inderdaad beter naar een kredietbank gaan.
Mijn tip is als het nog te overzien is en je zelfstandig de boel nog kunt oplossen.
De afbetaling moet je uiteraard zo plannen dat je wel rond kunt komen en niet het een ten kostte van het ander laat gaan.
Betaal in ieder geval hypotheek/huur, gas, water en electra.
De rest is uiteraard ook belangrijk, maar in geval van nood kun je hier nog zonder.

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Schulden lopen al snel op, vooral als er meerdere schuldeisers zijn. Mensen treffen regelingen en weten eigenlijk niet dat ze ten alle tijden 90% van het bijstandsniveau moeten overhouden om in hun eerste levensbehoefte te kunnen voldoen. Meestal is het zelfs 94%. Dit is wettelijk zo geregeld.

De belangrijkste te betalen vasten lasten zijn inderdaad:
Betaal in ieder geval hypotheek/huur, gas, water en electra.
Echter hoort hier ook nog de zorgverzekering en een aansprakelijksheidsverzekering bij. Ook niet geheel onbelangrijk.

Ik ben het niet helemaal met je eens dat je in sommige gevallen zonder kunt. Voorbeeld: men heeft een baan, een auto nodig om naar het werk te kunnen gaan. De verzekering niet kan betalen, waardoor deze dadelijk niet meer verzekerd is. En als er dan iets gebeurd, zij zelf geheel aansprakelijk zijn. Dat zou dan betekenen dat de kans groot is dat deze persoon zijn baan niet meer kan aanhouden en daardoor in inkomen achteruit gaat en dan hebben ze meteen een groot probleem erbij.

Wat ik jammer vind, is dat vele mensen zich schamen als ze schulden hebben en daardoor te lang wachten voor het zoeken voor hulp. Want niemand hoeft zich er voor te schamen. Er heerst veel armoede in Nederland, dit is denk ik toch nu wel bij iedereen bekend.

Ik begrijp dat het een hele drempel voor deze doelgroep is, toch zal men merken dat vooral als men zich aanmeld bij een schuldhulp organisatie, deze niet veroordelen. Ze zijn er juist om de mensen te helpen.

Mijn advies voor de mensen welke nu al financiele problemen hebben, hoop ik dat jullie niet te lang wachten en over deze moeilijke drempel durven te stappen. Niet voor een ander, slechts voor jezelf. Zodat de problemen sneller kunnen worden opgelost.

jenbocha
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2008 12:31

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jenbocha »

hallo

wij zijn bezig met schuldsanering bij vsnp
ik stond op het punt om alle gegevens weg te sturen
maar nu ik dit allemaal lees twijfel ik ten zeerste
wij moeten eigenlijk m.i.v. vandaag al hulp hebben, we waren er klaar voor om vsnp , inderdaad ene Henk ons te laten helpen
wie o wie weet een andere organisatie die ons zeer , zeer snel kan helpen

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Hoi jenbocha,

Verstandig om niet met VSNP-Nederland ofwel dhr. B in zee te gaan.
Gelukkig heb je de berichten aandachtig gelezen. Voorkomen is beter dan genezen.

Ik heb even op internet voor je gekeken.
Site: www.bpbi.nl
Dit zijn profesionele bewindvoerders en inkomensbeheerders welke hierbij zijn aangesloten. Lees maar eens op de site.

Onderstaande heb ik gevonden ook op gebied van schuldbemiddeling.
Bureau Bewindvoering & Schuldbemiddeling Midden- en Noord-Limburg
(Venlo, Roermond, Boxmeer, Eindhoven)
mevr.XXX
XXX
XXX
XXX VENLO

Ik hoop dat je er iets aan hebt, anders blijft er nog de gemeentelijke kredietbank over. Hier zit je zeker, echter hebben deze uiteraard een wachtlijst.

Groet,
Heppy

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Heppy hep t druk zie ik ???

Was ff pc/internetloos maar kom weer af en toe meelezen...
dit topic ben ik iig weer helemaal bijgelezen.
ff over het volgende:
Ik begrijp dat het een hele drempel voor deze doelgroep is, toch zal men merken dat vooral als men zich aanmeld bij een schuldhulp organisatie, deze niet veroordelen. Ze zijn er juist om de mensen te helpen.
Eigenlijk moet je al een half jaar voor de (geld)problemen beginnen
inschrijven voor schuldhulp en het CWI/DWI. HElaas kan dat (natuurlijk) niet. Je weet natuurlijk vrijwel nooit van te voren dat je iets niet kan betalen... want dan zou je het product/de dienst (gas,stroom,huur
daargelaten) natuurlijk nooit kopen/huren/afnemen.

>cybertje<

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

He die Cyber :wink:

Fijn om weer een reactie van je te lezen. Het is alweer een hele tijd geleden. Hoop dat het naar omstandigheden iets beter gaat.

Zelf was ik ook al een hele tijd niet op het forum geweest.
Schrok uiteraard wel dat er weer nieuwe gedupeerden van VSNP bij zijn gekomen. Tja, en ik vrees dat er nog velen bij zullen komen :(

Het klopt inderdaad dat je vaker niet weet wanneer je, je vaste lasten niet meer kunt betalen. Toch vaker weten mensen dit wel al geruime tijd. Zelf vind ik het dan jammer dat deze zich inderdaad al niet melden voor schuldhulpverlening. Dit meestal uit schaamte en vaak denkende dat men er zelf wel uitkomt. Toch blijkt dit in de praktijk maar zelden te lukken.

Eveneens jammer dat bij een kredietbank de wachtlijsten zo lang zijn. Vooral omdat men te laat gaat en men eigenlijk per direct hulp nodig heeft. Wel maakt dit ook duidelijk hoe veel mensen er in de schulden zitten.

Wat ik ook jammer vind op dit forum dat er mensen posten, zelf bij een ander een oplossing hebben gevonden en dit niet neerzetten voor anderen gedupeerden. :cry: Want wat ik heel erg merk, is dat de mensen gewoon niet meer weten waar ze naar toe moeten en kunnen gaan. Waar is het veilig en waar niet.

Hoop verder dat iedereen welke al eerder gepost hebben, deze een helpende hand toegereikt hebben gekregen zodat men verder kan met leven, hopelijk met een hoop zorgen minder.

Cyber, tot een volgende keer :wink:

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

Ook ik ben bij XXX en zn mensen beland,op advies van de woningverhuurder :?:
Heb beslag gelegd op mn eigen geld,en ben ook naar dhr XXX gegaan.
Ben direct naar de rechtbank gegaan en heb de papieren inmiddels binnen dat wsnp in behandeling is.
Bij mij is er geld zoek,ik sprak hem erop aan en met volle verbazing was t geld ineens niet meer weg maar op de bank gekomen via de betreffende instantie...
Mensen vraag specificaties aan bij jullie schuldeisers,van inkomende en uitgaande betalingen en controleer jullie internetopgave en kopieer m elke keer weer opniew.

Mr. XXX start een bodemprocedure,dit kan 2 jaar duren,maar toch krijgen we ons gelijk wel..
Die steek laat ie toch wel vallen.
Ben het niet eens met het kort geding,een bedrijf dient ten alle tijden een deugdelijk produkt te verkopen,en meneer B haalt mensen binnen onder valse voorwendselen...Maakt keuze`s zonder overleg,terwijl dat een plicht is en geen optie als het eventueel kan omdat er toevallig tijd over is...

Mijn ervaring,de belastingtoeslagen op je eigen rekening krijgen duurt wel erg lang,ik heb reeds 3 maal verzocht mijn centjes op mn eigen rekening te krijgen en tot op heden nog geen resultaat...

Tevens zijn de bedragen die hij zich telt voor de bemiddeling nogal erg verschillend,de een betaald 70 euro per maand,de ander betaald 60 euro per maand,en weer een ander betaald er 40..... Hoezo puinhoop?????????

Angel

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Hoi Angel68,

Wat goed van jullie dat jullie er meteen een zaak van hebben gemaakt. Ik deel geheel jullie mening, ook ik ben het niet eens met de uitspraak van het kort geding. Huur, is volgens mij toch een van de belangrijkste betalingen welke verricht dienen te worden. Ga maar naar een kredietbank, daar krijg je meteen te horen welke vaste lasten altijd betaald moeten worden. Ik begrijp de rechter ook niet. Onbegrijpelijk. Iemand welke de boel oplicht, wat inmiddels wel duidelijk is. Komt er "voor nu"mee weg. Toch zal hier uiteindelijk toch een stop in komen. Deze hoop heb ik en zal ik houden. Ik heb nog maar weinig geloof in de politiek, toch heb ik hoop dat deze uiteindelijk gaat ingrijpen. Als ze maar genoeg signalen over dit bedrijf krijgen, dan kunnen ze er uiteindelijk niet meer onder uit en zullen moeten overgaan tot actie. En wie weet hoeveel mensen er al bezig zijn met dhr. B. Laten we hopen dat dit er heel veel zijn :lol: Steken heeft hij al laten vallen, zal er beslist nog meer laten vallen. Kan ook niet anders als men zijn werkwijze bekijkt en de verhalen leest. Geduld word beloond!!! Zo denk ik er over. Wens jullie heel veel sterkte. Uiteraard wens ik dit ieder gedupeerde toe. Dat het recht uiteindelijk mag zege vieren.

Groet,
Heppy

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

Je hebt helemaal gelijk,de steken waar ze op aan het wachten zijn,is diefstal,en andere illegale praktijken...dan pas kunnen ze volgens mij echt iets tegen B. beginnen.We moeten bewijzen hebben...

ik confronteerde hem met gelden die vermist waren en prompt twee weken erna kwamen ze op de bank,zomaar uit het niets???
Het valt me ook op dat hij de internetpagina steeds weer bijwerkt en verandert,alleen sla ik ze elke keer op als er een wijziging gebeurd...

Bij mij betaalde hij gewoon mn telefoon niet en mn internet niet,zonder overleg overigens,ik heb de rest van mn mobiel abonnement aan mn kont hangen omdat ze niet meer aansluiten,doordat B.gewoon niet betaalde... Die kosten echter kun je ook verhalen op hem,die komt ie aan het betalen ook.

Tegen mij zeggen ik mag geen schulden meer maken,en hij maakt er zonder pardon wel over mijn rug??? Now way....
Als het aan mij ligt mag het rechtssysteem hem zonder verdovingen aan de muur vastnagelen.

Laat het hem maar eens goed voelen....
Ik ben boos,gekwetst,ben onder valse voorwendselen binnengehaald met de garantie dat alles binnen 3 jaar op nul zou staan,inderdaad bijna een jaar later komt men er ineens achter dat dit niet haalbaar is,ik moest zelf nog het verplichte traject aanvragen,als ik niks gezegd had had hij niet gehandeld en gewoon verde geprofiteerd van mijn centjes...

De inschrijfkosten en de bemiddelingskosten ga ik ook terughalen bij hem,schriftelijk en ow wee als ie me durft te bedreigen zoals hij bij anderen heeft gedaan!!!!!

Wees zeker en controleer je gegevens als je er nog in kunt,vraag bij de instanties je in en uitgaande betalingen over die periode dat je onder B hebt gestaan op en controleer het goed,alle beetjes helpen,mis je iets dan ga ook naar MR. Snijders,een hele aardige man die het tot zijn dagtaak heeft gemaakt om dit een halt toe te roepen....

Ik was erover aan het denken om een hyve op te richten voor slachtoffers van firma B. Kijken hoeveel mensen we nog kunnen bereiken,hoe meer hoe beter.

En dan,ik heb hem van te voren laten natrekken door politie en financiele instellingen,er was toen nog niks bekend.
Ik weet niet of je zomaar iemand kunt aanklagen wegens wanbeleid,en verkoop onder valse voorwendselen,normaal gesproken is dit al strafbaar...Zover ik weet is B. met nog een ander bedrijf bezig,grote kans dat hij eerstdaags met de noorderzon en een hele hoop geld van derden is vertrokken,justitie zou hem die kans niet moeten gunnen en de gelden die binnenkomen op zijn rekening zeer zwaar moeten controleren.

Ik hoop en weet ook dat die bende ooit voor de bijl gaat,samen zijn we sterk..

Angel

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Hoi Angel,

Goed zo, ga maar lekker verder en nagel hem maar :lol:
ik confronteerde hem met gelden die vermist waren en prompt twee weken erna kwamen ze op de bank,zomaar uit het niets???
Jammer dat de mensen geen overzicht krijgen te zien waar het geld op binnenkomt........denk dat daar genoeg gegevens van wanpraktijken etc, zullen opstaan.
Bij mij betaalde hij gewoon mn telefoon niet en mn internet niet,zonder overleg overigens,ik heb de rest van mn mobiel abonnement aan mn kont hangen omdat ze niet meer aansluiten,doordat B.gewoon niet betaalde...
Geen dubbele betalingen te vinden? Ook dit gebeurd bij VSNP ook zeer regelmatig.......
Tegen mij zeggen ik mag geen schulden meer maken,en hij maakt er zonder pardon wel over mijn rug??? Now way....
Groot gelijk! Is er eigenlijk wel iemand welke bij VSNP zit of zat...waar de schuld daadwerkelijk is afgenomen i.p.v. toegenomen???
Volgens mij niet......of een "enkeling"...
Ik ben boos,gekwetst,ben onder valse voorwendselen binnengehaald met de garantie dat alles binnen 3 jaar op nul zou staan,inderdaad bijna een jaar later komt men er ineens achter dat dit niet haalbaar is,ik moest zelf nog het verplichte traject aanvragen,als ik niks gezegd had had hij niet gehandeld en gewoon verde geprofiteerd van mijn centjes...
En terecht!! Voor hem makkelijk, het is toch niet zijn geld. Nu verliest hij nog niks, toch zal dit nog veranderen vrees ik voor hem. En maar goed ook.
De inschrijfkosten en de bemiddelingskosten ga ik ook terughalen bij hem,schriftelijk en ow wee als ie me durft te bedreigen zoals hij bij anderen heeft gedaan!!!!!
Hij mag zich bij schuldenaren toch niks vragen voor schuldbemiddeling? Volgens mij mag hij zich ook geen maankosten voor BBR vragen.....Zelfs helemaal zich op dit gebied niet bezighouden. Kan er naast zitten, toch zal dit nog een keer voor iedereen helder worden :)
Ik was erover aan het denken om een hyve op te richten voor slachtoffers van firma B. Kijken hoeveel mensen we nog kunnen bereiken,hoe meer hoe beter.
STRAK PLAN!! Laat dan de link hier achter op de site :wink:

O ja, en je kunt zeer zeker aangifte doen bij de politie. Staat volgens mij ook al eerder op dit forem. Doe je best.... :wink:

Succes en ja, advocaat S......een pitbull. Tenminte eens een man met ballen, welke op komt voor zijn medemens. Respect!

Gesloten