LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlands muntkantoor

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
miepie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2004 21:14

Nederlands muntkantoor

Ongelezen bericht door miepie »

Is het munthuis omgedoopt naar muntkantoor?
In november 2007 zag ik een aanvraagkaart van Nederlands Muntkantoor in Echt. Men bood daar 2 sets munten aan voor ongeveer 29.00.
Aangezien mijn kleinzoon munten spaart, vond ik dit een leuk presentje voor de Kerst. En heb het ingevuld en verzonden.
Tot mijn grote verbazing en woede zonden zij 2 setjes munten toe voor ongeveer € 71.00.Dat was geen presentje voor mijn kleinzoon. Ik heb nl 7 kleinkinderen. Ik heb AOW en een pensioentje.
Kwaad als ik was heb er direct op geschreven terug aan afzender en verzonden. Men zegt daar het niet te hebben ontvangen, maar wie op de voorgaande manier iemand oplicht, zal daar waarschijnlijk ook over liegen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Nederlands muntkantoor

Ongelezen bericht door kanovaarder »

"Nederlands" muntkantoor.

U zult weleens gelijk kunnen hebben over dat liegen.

Het komt bij dat soort "bedrijven"te opvallend vaak voor dat men brieven nooit ontvangen zou hebben.

In dit geval neem ik aan dat uw brief niet aangetekend en met bericht van ontvangst verzonden is.

Hopelijk heeft u nog niet betaald!
Ook nog niet doen hoor!!!

Maar nu WEL een aangetekende brief met bericht van ontvangst dat u op grond van dwaling géén overeenkomst heeft met dat "muntkantoor".

Heeft u wel betaald dan gauw naar de bank en het bedrag laten storneren. (De bank weet wel hoe dat moet en kent waarschijnlijk ook wel dat "bedrijf".

Heeft dat "muntkantoor"een bedrag van uw rekening afgehaald dan geldt ook het hier bovenstaande=storneren.

Dit "Nederlands muntkantoor"staat overigens als zodanig niet ingeschreven in het handelsregister KvK.

Wel op internet de volgende gegevens gevonden:
Domeinnaam nederlands-muntkantoor.nl
Status actief
Houder HEL005128-UNIDO
Helvetisches Muenzkontor
ringstr 11
9533
KIRCHBERG
Switzerland
Domiciele Manpadslaan 18
2105MA HEEMSTEDE
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon GOE003072-UNIDO
M. Goede
+49 (0)609595174
[email protected]
Deelnemer united-domains AG
Gautinger Strasse 10
82319
STARNBERG
Germany
Technische contactpersonen GSC000101-UNIDO
L. Gschwendtner
+49 (0)8151368670
[email protected]
GOE003072-UNIDO
M. Goede
+49 (0)609595174
[email protected]
Domeinnaamservers server1-ns1.udagdns.net
server1-ns2.udagdns.net
server1-ns3.udagdns.net
Datum registratie 05-01-2005
Datum laatste wijziging 08-11-2005
Administratie door NL Domain Registry


Domicilie Manpadslaan 18
2105MA HEEMSTEDE
Netherlands


Grootvader

Gesloten