LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlenging/overnemen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
mrkoetje
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 aug 2003 20:01

Verlenging/overnemen

Ongelezen bericht door mrkoetje »

Goedendag allemaal,

Ik ben in het bezit van een winstverdriedubbelaar welke 7 september afloopt, en heb nu een schuld van €6800,-
Ik weet dat als ik gewoon niet reageer en niet betaal er grote problemen komen.
Daar komt nog bij dat ik in december/januari van plan ben een huis te kopen.
Ook begin ik in september met een nieuwe verantwoordelijke baan, en moet er niet aan denken om ook met dit gedoe in m'n maag te zitten.

vraag 1:

-bij het verlengen van het contract, voor bijvoorbeeld 3 jaar, betaal ik dan gewoon (bijna) hetzelfde per maand als nu? (€ 69.35), en kan ik dan na 1 jaar op elk moment besluiten de boel te verkopen/beeindigen?

vraag 2:

Als ik besluit het aandelenpakket te kopen (€ 11898,12):

-Heeft iemand al het een en ander uitgerekend?
Ik bezit:
87 aandelen ABN € 16.99
87 aandelen AHOLD € 7.39
en 174 aandelen ING € 16.80

beginwaarde contract resp, 24.22, 34,36 en 85,08

wat zijn de voorspellingen van deze effecten? veel dexia"klanten" hebben ook deze effecten, dus ik neem aan dat er mensen zijn die navraag hebben gedaan bij de juiste bronnen.
Op internet is er weinig over te vinden.

zo te zien moeten de effecten ongeveer 125% stijgen om gelijk te spelen.
wat is hiervoor de kans in %??

alvast bedankt.

Gegroet & heel veel succes

Martin

Gast

Re: Verlenging/overnemen

Ongelezen bericht door Gast »

Goeie vraag.

Isaja
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2003 21:42

Re: Verlenging/overnemen

Ongelezen bericht door Isaja »

Denk er goed over na, wil je je contract verlengen, ik heb namelijk ook verlengd en toch hebben ze de hele aandelenpakket zonder enig bericht verkocht.
Ze hebben een brief ontvangen van mij met handtekening, ik heb alles gedaan wat ze van mijn vroegen te doen bij een verlenging, maar nog zijn de aandelen verkocht.
Ik heb op hun advies een herstelverzoek in gediend en ze wilden kijken of dit nog herzien kon worden, zoniet dan kon ik als ik geen juridische stappen ondernam een betalingsregeling krijgen.
Dat is gewoon pure bedreiging.

Dus pas goed op en leg als het nodig is alles goed vast door bijv. copieen te maken van je ondertekende stukken.

Verder wens ik je veel succes en dat het met jouw veel beter afloopt.

Groetjes

Jos

Re: Verlenging/overnemen

Ongelezen bericht door Jos »

Mr Koetje, neem even contact op via mijn mailadres, ik zit in een vergelijkbare situatie en heb wat antwoorden op je vragen en tevens ook wat vragen zelf te stellen.
[email protected]
Jos

Gesloten