LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Hallo allemaal,
Zoals al eerder te lezen op dit forum heb ik veel problemen gehad bij het opzeggen van mijn abonnement op Hetnet. Er is nu officieel een oplossing voor alle problemen omtrent Hetnet (Kpn).
Zoals bij bijna iedereen wilde Hetnet niet opzeggen, dus heb ik nadat ik zelf alles had geprobeerd, de zaak uit handen gegeven aan mijn rechtsbijstandverzekeraar. Deze belt mij en vertelt dat zij maandelijks honderden van dit soort klachten oplossen bij Kpn. Hetnet en Planet vallen gewoon onder Kpn. De administratie daar is een grote puinhoop en er wordt moedwillig klanten aan het lijntje gehouden en ze blijven ook na opzegging, gewoon doorincasseren.
Echt de enige oplossing is de rechtsbijstand inschakelen. Deze maken er direct werk van. Ik werd na 1 dag al gebeld door mijn rechtsbijstandverzekeraar welke dit direct bij Kpn heeft neergelegd. Weer een dag later belt Kpn mij excusus etc, en het bericht dat het nu echt wordt opgezegd. Zelfs alle kosten die gemaakt zijn voor het bellen naar hun dure 0900 nummer worden vergoedt!
Kort samengevat: Bij alle problemen met Kpn, Hetnet en Planet, schakel je rechtsbijstand in. Anders wordt er niet naar je geluisterd!
Ik hoop dat ook voor jullie de oplossing nu nabij is!
Groetjes Peter
Zoals al eerder te lezen op dit forum heb ik veel problemen gehad bij het opzeggen van mijn abonnement op Hetnet. Er is nu officieel een oplossing voor alle problemen omtrent Hetnet (Kpn).
Zoals bij bijna iedereen wilde Hetnet niet opzeggen, dus heb ik nadat ik zelf alles had geprobeerd, de zaak uit handen gegeven aan mijn rechtsbijstandverzekeraar. Deze belt mij en vertelt dat zij maandelijks honderden van dit soort klachten oplossen bij Kpn. Hetnet en Planet vallen gewoon onder Kpn. De administratie daar is een grote puinhoop en er wordt moedwillig klanten aan het lijntje gehouden en ze blijven ook na opzegging, gewoon doorincasseren.
Echt de enige oplossing is de rechtsbijstand inschakelen. Deze maken er direct werk van. Ik werd na 1 dag al gebeld door mijn rechtsbijstandverzekeraar welke dit direct bij Kpn heeft neergelegd. Weer een dag later belt Kpn mij excusus etc, en het bericht dat het nu echt wordt opgezegd. Zelfs alle kosten die gemaakt zijn voor het bellen naar hun dure 0900 nummer worden vergoedt!
Kort samengevat: Bij alle problemen met Kpn, Hetnet en Planet, schakel je rechtsbijstand in. Anders wordt er niet naar je geluisterd!
Ik hoop dat ook voor jullie de oplossing nu nabij is!
Groetjes Peter
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Ik heb Planet gewoon keurig (aangetekend schriftelijk) kunnen opzeggen, ik kreeg een schriftelijke ontvangstbevestiging terug dat het contrakt per 22 maart 2008 wordt opgezegt. Werd pas geleden nog gebeld door Planet dat de opzegging een feit is en dat de automatische betaling wordt stopgezet. Op 22 maart as ben ik er dan ook definitief vanaf.
Bij mij dus geen gedoe met dure rechtsbijstand of advocaat.
Bij mij dus geen gedoe met dure rechtsbijstand of advocaat.
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Bij mij dus geen gedoe met dure rechtsbijstand of advocaat.
Het is nog geen 22 maart geweest.
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Dat is een goeie om te onthouden, Thnx
Zou dit ook werken voor Alice?
Ik heb in sibnds november internet + bellen bij hun maar tot op heden is mijn telefoon nog niet overgezet waardoor ik maar rekeningen van KPN blijf ontvangen.
Alice heeft mij toegezegd dat ik het geld terugkrijg (mits ik een aangetekende brief verstuur met het verzoek tot terugbetaling met het hele verhaal erbij) maar ik moet het nog zien gebeuren.
Zou dit ook werken voor Alice?
Ik heb in sibnds november internet + bellen bij hun maar tot op heden is mijn telefoon nog niet overgezet waardoor ik maar rekeningen van KPN blijf ontvangen.
Alice heeft mij toegezegd dat ik het geld terugkrijg (mits ik een aangetekende brief verstuur met het verzoek tot terugbetaling met het hele verhaal erbij) maar ik moet het nog zien gebeuren.
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Het feit dat jij nog rekeningen krijgt van KPN betekend dat je nog steeds niet afgescloten bent of dat Alice jou nummer heeft overgenomen. Je kunt wel overstappen naar een andere internet provider, maar als je ook telefonie erbij wilt hebben moet Alice het nummer van KPN porteren (lees overnemen) dan krijg je een brief van KPN dat het nummer vanaf een bepaalde datum wordt afgesloten en dat je vanaf die dag alleen nog maar kunt bellen via de nieuwe aanbieder. Bij mij is de overstap van KPN naar xs4all voorspoedig verlopen. Ik verwacht binnenkort de eind afrekening van KPN met eventueel terugbeting van de te veel betaalde abbonementkosten (voorschotten).
Trouwens KPN (Planet) kun je ook gratis bellen, zo doe je dat.
Bel gratis: 0800-0407 (storings dienst van KPN)
toets 1
toets #
toets 2
toets 3
toets 2
toets 1
wel wachten tot je kan kiezen.
Trouwens KPN (Planet) kun je ook gratis bellen, zo doe je dat.
Bel gratis: 0800-0407 (storings dienst van KPN)
toets 1
toets #
toets 2
toets 3
toets 2
toets 1
wel wachten tot je kan kiezen.
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Hallo allemaal,
Even een update!
Mijn rechtsbijstandverzekeraar belde mij binnen 24 uur nadat zij mijn schrijven hadden ontvangen. En wat schetst mijn verbazing; Kpn, Hetnet, Planet hebben een totale chaos als adminstratie.
Bij mijn rechtsbijstandverzekeraar zit op dit moment 1 persoon die alleen maar klachten behandeld tegen Kpn.
Zij heeft Kpn aansprakelijk gesteld. Weer 24 uur later had ik de schriftelijke bevestiging binnen van Hetnet dat mijn abonnement wordt opgezegd. Tevens werd ik gebelt door Kpn. Iemand van hogere hand die oprecht zijn excuses aanbood en toegaf dat het bij hun een puinhoop is.
Alle onkosten die ik heb gemaaktl, telefoonkosten en kosten voor het aangetekend versturen van de opzegbrief, worden door hun vergoedt.
Met andere woorden; schakel je rechtsbijstand in en het is zo geregeld! Dit zal ook zeker gelden bij andere providers.
Groetjes Peter!
succes allemaal! En voor mij nooit meer Kpn!
Even een update!
Mijn rechtsbijstandverzekeraar belde mij binnen 24 uur nadat zij mijn schrijven hadden ontvangen. En wat schetst mijn verbazing; Kpn, Hetnet, Planet hebben een totale chaos als adminstratie.
Bij mijn rechtsbijstandverzekeraar zit op dit moment 1 persoon die alleen maar klachten behandeld tegen Kpn.
Zij heeft Kpn aansprakelijk gesteld. Weer 24 uur later had ik de schriftelijke bevestiging binnen van Hetnet dat mijn abonnement wordt opgezegd. Tevens werd ik gebelt door Kpn. Iemand van hogere hand die oprecht zijn excuses aanbood en toegaf dat het bij hun een puinhoop is.
Alle onkosten die ik heb gemaaktl, telefoonkosten en kosten voor het aangetekend versturen van de opzegbrief, worden door hun vergoedt.
Met andere woorden; schakel je rechtsbijstand in en het is zo geregeld! Dit zal ook zeker gelden bij andere providers.
Groetjes Peter!
succes allemaal! En voor mij nooit meer Kpn!
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Hallo,
Ik heb hezelfde probleem,
Oktober 2005 planet internet opgezegd, alleen al die tijd ben ik nog aan knp blijven betalen, gaat over een slorige 600 euro op dit moment, en niemand is thuis nu?
Zal das rechtsbijstand maar in gaan schakelen, na 5 keer een datum beloofd te hebben ben ik het meer dan zat, een toren hoge gsm telefoonrekening. KPN U HOORT VAN MIJ!!!!
Ik heb hezelfde probleem,
Oktober 2005 planet internet opgezegd, alleen al die tijd ben ik nog aan knp blijven betalen, gaat over een slorige 600 euro op dit moment, en niemand is thuis nu?
Zal das rechtsbijstand maar in gaan schakelen, na 5 keer een datum beloofd te hebben ben ik het meer dan zat, een toren hoge gsm telefoonrekening. KPN U HOORT VAN MIJ!!!!
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Ik vind het maar een heel bizar verhaal dat jij al sinds de opzegging van oktober 2005 nog steeds aan Planet vast zit. heb je wel werkelijk opgezegt of toch zonder erg het contract telkens voor een jaar verlengt!?
In jouw geval is rechtbijstand zeer dringend gewenst.
Vreemd, heb vandaag zelf even ingelogd onder mijn gegevens bij Planet en daar zie ik toch echt staan dat mijn contract eindigd op 22 maart 2008
Tevens heb ik een schrijftelijke bevestinging op papier dat mijn Planet contract inderdaad per die datum beeindigd wordt (dus geen vage standaard e mail)
In jouw geval is rechtbijstand zeer dringend gewenst.
Vreemd, heb vandaag zelf even ingelogd onder mijn gegevens bij Planet en daar zie ik toch echt staan dat mijn contract eindigd op 22 maart 2008
Tevens heb ik een schrijftelijke bevestinging op papier dat mijn Planet contract inderdaad per die datum beeindigd wordt (dus geen vage standaard e mail)
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Het is iets anders dan dat jij begrijpt,
In oktober 2005 heb ik een bevestiging gehad van planet dat adsl is opgezegd en inderdaad ik hoef geen planetdeel meer te betalen.
Hier kort daarna kreeg ik ook een brief van pkn dat de opzegging een feit was bij kpn en dat teveel betaalde bedragen terug zou worden gegeven. Maar het blijkt nu dat ik al die tijd gewoon ben blijven betalen.
Nu zul je wel denken van, "maar dat merk je toch in de telefoon rekening? "
Dat klopt, maar mijn vrouw dacht nogsteeds dat bij mijn huidige provider ook een kpn gedeelte betaald moest worden, en ik wist niet dat mijn vrouw dat nog deed betalen, snapt u?
Vandaar dat het nu al een dikke 2 jaar duurt.
Ik geef kpn nog de kans tot 6 maart, want dan staat de klacht opnieuw op 4 weken, daarna komen er juridische stappen,
Ze hebben me ze boos gemaakt, dat ik ook allebei de gsm abbonement op ga zeggen, wil absoluut niks meer met kpn te maken hebben!
In oktober 2005 heb ik een bevestiging gehad van planet dat adsl is opgezegd en inderdaad ik hoef geen planetdeel meer te betalen.
Hier kort daarna kreeg ik ook een brief van pkn dat de opzegging een feit was bij kpn en dat teveel betaalde bedragen terug zou worden gegeven. Maar het blijkt nu dat ik al die tijd gewoon ben blijven betalen.
Nu zul je wel denken van, "maar dat merk je toch in de telefoon rekening? "
Dat klopt, maar mijn vrouw dacht nogsteeds dat bij mijn huidige provider ook een kpn gedeelte betaald moest worden, en ik wist niet dat mijn vrouw dat nog deed betalen, snapt u?
Vandaar dat het nu al een dikke 2 jaar duurt.
Ik geef kpn nog de kans tot 6 maart, want dan staat de klacht opnieuw op 4 weken, daarna komen er juridische stappen,
Ze hebben me ze boos gemaakt, dat ik ook allebei de gsm abbonement op ga zeggen, wil absoluut niks meer met kpn te maken hebben!
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Ik reageer nu een beetje laat op dit forum, maar binnen een week nadat ik dit probleem schriftelijk had voorgelegd bij mijn rechtsbijstandsverzekeraar, kreeg ik, en nu let op: schriftelijk een bevestiging van opzegging binnen!
Tevens met het bericht dat de automatische incasse werd stopgezet. En ik kreeg alle kosten die ik heb gemaakt, telefoonkosten voor het bellen naar hun dure 0900 nummer en de kosten voor het aangetekend versturen van de opzegbrief, vergoedt!
Het abonnement is nu ook vanaf de eerste keer dat hun belde, opgezegd! Prima geregeld dus!
Hoe staat het er nu bij jullie voor?
Groetjes Peter
Tevens met het bericht dat de automatische incasse werd stopgezet. En ik kreeg alle kosten die ik heb gemaakt, telefoonkosten voor het bellen naar hun dure 0900 nummer en de kosten voor het aangetekend versturen van de opzegbrief, vergoedt!
Het abonnement is nu ook vanaf de eerste keer dat hun belde, opgezegd! Prima geregeld dus!
Hoe staat het er nu bij jullie voor?
Groetjes Peter
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Hoi,
Leuk om te horen,
Bij mij gaat het minder voorspoedig,
6 maart was de laatste afloopdatum, ik weer gebeld naar kpn, vertelde ze me nu dat er geen datum was geregistreerd wanneer ze mij terug gaan bellen.
Dus hebben ze opnieuw een afspraak gemaakt.
Maar ik laat me niet meer van het kastje naar de muur sturen, ik heb alle stukken verzameld, en advocaat zegt dat ik 100% kans van slagen heb.
Mocht ik ondertussen nog contact krijgen met kpn dan zullen ze eerst geld op me rekening moeten storten alvorens ik stop met de rechtzaak!
Ik houd jullie op de hoogte,
Nog een leuk weetje, het beschuldige bedrag is op dit moment 809 euro, en loopt alleen maar meer op, ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen, mijn kopzorgen zijn voorbij, slaap nu weer lekker!
Leuk om te horen,
Bij mij gaat het minder voorspoedig,
6 maart was de laatste afloopdatum, ik weer gebeld naar kpn, vertelde ze me nu dat er geen datum was geregistreerd wanneer ze mij terug gaan bellen.
Dus hebben ze opnieuw een afspraak gemaakt.
Maar ik laat me niet meer van het kastje naar de muur sturen, ik heb alle stukken verzameld, en advocaat zegt dat ik 100% kans van slagen heb.
Mocht ik ondertussen nog contact krijgen met kpn dan zullen ze eerst geld op me rekening moeten storten alvorens ik stop met de rechtzaak!
Ik houd jullie op de hoogte,
Nog een leuk weetje, het beschuldige bedrag is op dit moment 809 euro, en loopt alleen maar meer op, ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen, mijn kopzorgen zijn voorbij, slaap nu weer lekker!
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Joehoe!!!!
Eindelijk eindelijk krijg ik mijn geld,
KPN geeft toe dat er fouten zijn gemaakt en storten het volledige bedrag terug
Het kan dus wel als je ze voor de rechter sleept met een kort geding.
Dus mensen heb je problemen met kpn ga direct naar je rechtsbijstand, ga zelf niet bellen want daar raak je alleen maar gefrustreerd van.
Ze willen alleen maar luisteren als het bijna niet meer kan.
Ik heb 1 ding geleerd,
Ik sluit alles af van kpn, wil er niks meer mee te maken hebben, dus geen internet geen telefoon geen gsm abbonementen meer.
Eindelijk eindelijk krijg ik mijn geld,
KPN geeft toe dat er fouten zijn gemaakt en storten het volledige bedrag terug
Het kan dus wel als je ze voor de rechter sleept met een kort geding.
Dus mensen heb je problemen met kpn ga direct naar je rechtsbijstand, ga zelf niet bellen want daar raak je alleen maar gefrustreerd van.
Ze willen alleen maar luisteren als het bijna niet meer kan.
Ik heb 1 ding geleerd,
Ik sluit alles af van kpn, wil er niks meer mee te maken hebben, dus geen internet geen telefoon geen gsm abbonementen meer.
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Rechtsbijstand? Laat mij niet lachen, ik los de problemen echt wel zelf op, als je gewoon nederlands spreekt en schrijft dan word je echt wel serieus genomen. Ga echt geen dure advocaten inschakelen, die lopen bij de minste tegenslag al weg.
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
Ik heb zelfs afgelopen week 47 euro terug gekregen op mijn giro na het beeindigen van mijn KPN abonnement.
Twee weken voor die creditering had ik al een brief gekregen dat dit (teveel) betaalde bedrag terug betaald zou worden, in dit geval heeft KPN zijn woord gehouden, maar verder sluit ik geen KPN en Planet producten meer bij mij aan aan.
Ben trouwens zeer tevreden met mijn huidige nieuwe provider (telefoon en internet) in een pakket met behoud van huidige telefoon nummer.
Twee weken voor die creditering had ik al een brief gekregen dat dit (teveel) betaalde bedrag terug betaald zou worden, in dit geval heeft KPN zijn woord gehouden, maar verder sluit ik geen KPN en Planet producten meer bij mij aan aan.
Ben trouwens zeer tevreden met mijn huidige nieuwe provider (telefoon en internet) in een pakket met behoud van huidige telefoon nummer.
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
@ eddie2?
Ben jij nu zo dom of je begrijpt me verkeerd!
Denk jij nu echt dat ik nog niet alles geprobeerd heb.
Rechtbijstand schakel je pas in als je het echt niet meer weet, en de tegenpartij geen kant op wil.
Hoe zou jij je voelen als ze je van alles beloven en niets waar laten maken tot 5 maal toe. Dikke telefoonrekeningen etc. ruim 800 euro na 2,5 jaar is niet niks.
Ben ik dan zo dom om het nog eens 5 maal te doen,
Nee eddie2, niet iedereen is zo hoogbegaafd, nee niet iedereen kan alles oplossen door er water bij te gooien. Niet iedereen heeft zo'n objectief beeld over andere personen
Met andere woorden, een hardprater die er weinig vanaf weet.
Trek eerst een conclusie als je weet waar het over gaat en hoe lang ik ermee bezig ben geweest.
Kom dan nog maar eens praten.
Oja rechtsbijstand kost me bijna niks als je goed verzekerd bent, maarja dat zou jij toch moeten weten eddie2!
@ admin
sorry voor dit bericht maar de persoon in kwestie weet echt niet waar die het over heeft. Hij lijkt wel voor kpn te werken...........
Ben jij nu zo dom of je begrijpt me verkeerd!
Denk jij nu echt dat ik nog niet alles geprobeerd heb.
Rechtbijstand schakel je pas in als je het echt niet meer weet, en de tegenpartij geen kant op wil.
Hoe zou jij je voelen als ze je van alles beloven en niets waar laten maken tot 5 maal toe. Dikke telefoonrekeningen etc. ruim 800 euro na 2,5 jaar is niet niks.
Ben ik dan zo dom om het nog eens 5 maal te doen,
Nee eddie2, niet iedereen is zo hoogbegaafd, nee niet iedereen kan alles oplossen door er water bij te gooien. Niet iedereen heeft zo'n objectief beeld over andere personen
Met andere woorden, een hardprater die er weinig vanaf weet.
Trek eerst een conclusie als je weet waar het over gaat en hoe lang ik ermee bezig ben geweest.
Kom dan nog maar eens praten.
Oja rechtsbijstand kost me bijna niks als je goed verzekerd bent, maarja dat zou jij toch moeten weten eddie2!
@ admin
sorry voor dit bericht maar de persoon in kwestie weet echt niet waar die het over heeft. Hij lijkt wel voor kpn te werken...........
Re: Iedereen met problemen met KPN, Hetnet, Planet OPGELET!
@armand80
Maak je niet druk over eddie2, dat is een trol die hier alleen maar is om te stangen. Vervelend keretltje die een computer voor zijn verjaardag heeft gehad van zijn ouders.
Maak je niet druk over eddie2, dat is een trol die hier alleen maar is om te stangen. Vervelend keretltje die een computer voor zijn verjaardag heeft gehad van zijn ouders.