LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Bex reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Zeeuwtje
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2008 16:08

Slechte ervaring met Bex reizen

Ongelezen bericht door Zeeuwtje »

Ik zou rond kerst met een vriendin naar Disneyland Parijs gaan. We zouden in een hotel vlakbij Parijs verblijven. Helaas overleed mijn opa een dag voor vertrek, dus heeft m'n vriendin contact opgenomen met Bex reizen en geregeld dat iemand anders mijn plaats in zou nemen. Toen zij echter bij het hotel aankwamen, bleek men daar helemaal niet van de wijziging op de hoogte te zijn. Tot onze ergernis stuurde Bex ons wel een rekening van de zogenaamde administratiekosten: een rekening van bijna 30 euro, wat ik belachelijk vind. Het is een kleine moeite om even een wijziging aan het hotel door te geven, maar dat hebben ze dus niet eens gedaan. Voor mij in elk geval nooit meer Bex reizen.

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Slechte ervaring met Bex reizen

Ongelezen bericht door janxx »

o wat erg . neem aan dat je in de bus geslapen hebt. en dat met die koude temperatuur. zou ik ook niet pikken. :wink:

kkuup01
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2008 10:20

Re: Slechte ervaring met Bex reizen

Ongelezen bericht door kkuup01 »

Bex heeft vaak slechte hotels, daarom zijn ze zo geodkoop. Het papier is gewillig en dus kun je van elk slecht hotel een mooi verhaal maken.

toos123
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jan 2006 12:50

Re: Slechte ervaring met Bex reizen

Ongelezen bericht door toos123 »

Bex heeft vaak slechte hotels, daarom zijn ze zo geodkoop. Het papier is gewillig en dus kun je van elk slecht hotel een mooi verhaal maken.
Wat een flauwekul. Bex is onderdeel van Oad en bieden nagenoeg de zelfde hotels aan, alleen tegen andere prijzen. Wij zijn al verschillende keren met bex weggeweest en niks geen problemen gehad.

Gesloten