| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SNS zwijgt over Maxisparen
SNS zwijgt over Maxisparen
Er wordt nog steeds reclame op de radio gemaakt voor SNS Maxisparen, met hoe jammer het is als we hoge rente-opbrengsten laten liggen, maar als ik informatie hierover aanvraag zwijgt SNS Bank in alle talen.
Ik krijg herinneringen toegestuurd om mijn aanvraagformulieren te retourneren, maar heb nooit iets ontvangen.
Vragen via mail worden niet beantwoord.
Op schriftelijke vragen krijg ik geen reactie.
Op een klacht via de website wordt niet gereageerd.
Verzoek om mij wegens wanprestatie onmiddellijk te verwijderen uit de klantbestanden van SNS Bank wordt beantwoord met een verzoek om mijn aanvraagformulier terug te sturen.
Ieder verzoek via mail wordt (automatisch) beantwoord met bericht dat "de beantwoording mogelijk iets meer tijd in beslag dan u van ons gewend bent"; ik wacht pas vier maanden, dus ik ben heel wat gewend, maar een reactie krijg ik niet.
Excuses voor "het eventuele ongemak" zijn standaard in hun berichten opgenomen. Alleen jammer dat deze geen enkele betekenis hebben en alleen als (tijdelijk) zoethoudertje gebruikt worden.
En dat voor een bankinstelling ....
Alsof ik daar mijn geld nog aan wil toevertrouwen.
Hoe is het mogelijk dat er vandaag de dag nog instanties zijn die de consument als oud vuil behandelen, ze domweg negeren en doodzwijgen; instanties waarvan ik beter verwacht. Dan gedraagt een Muntkantoor dat vanavond in de uitzending was, zich vele malen fatsoenlijker!
Ik heb ze steeds open en netjes benaderd, maar nu ineens is de maat bij mij helemaal vol.
Ik krijg herinneringen toegestuurd om mijn aanvraagformulieren te retourneren, maar heb nooit iets ontvangen.
Vragen via mail worden niet beantwoord.
Op schriftelijke vragen krijg ik geen reactie.
Op een klacht via de website wordt niet gereageerd.
Verzoek om mij wegens wanprestatie onmiddellijk te verwijderen uit de klantbestanden van SNS Bank wordt beantwoord met een verzoek om mijn aanvraagformulier terug te sturen.
Ieder verzoek via mail wordt (automatisch) beantwoord met bericht dat "de beantwoording mogelijk iets meer tijd in beslag dan u van ons gewend bent"; ik wacht pas vier maanden, dus ik ben heel wat gewend, maar een reactie krijg ik niet.
Excuses voor "het eventuele ongemak" zijn standaard in hun berichten opgenomen. Alleen jammer dat deze geen enkele betekenis hebben en alleen als (tijdelijk) zoethoudertje gebruikt worden.
En dat voor een bankinstelling ....
Alsof ik daar mijn geld nog aan wil toevertrouwen.
Hoe is het mogelijk dat er vandaag de dag nog instanties zijn die de consument als oud vuil behandelen, ze domweg negeren en doodzwijgen; instanties waarvan ik beter verwacht. Dan gedraagt een Muntkantoor dat vanavond in de uitzending was, zich vele malen fatsoenlijker!
Ik heb ze steeds open en netjes benaderd, maar nu ineens is de maat bij mij helemaal vol.
Re: SNS zwijgt over Maxisparen
Het grappige is dan weer dat ik sinds september een Maxispaarrekening heb en ook nog af en toe een mailtje krijg dat ik mijn aanvraagformulier nog moet retourneren.
Ook wel (een keertje) gevolgd door een excuusmailtje dat dat mailtje niet verstuurd had moeten zijn omdat ik tenslotte allang de formulieren had geretourneerd en inmiddels een lopende rekening had.
Tja...
Ook wel (een keertje) gevolgd door een excuusmailtje dat dat mailtje niet verstuurd had moeten zijn omdat ik tenslotte allang de formulieren had geretourneerd en inmiddels een lopende rekening had.
Tja...
-
Eneco klant
Groot gelijk Coen. Op http://www.independer.nl/thema/sparen/advies.asp staan 3 alternatieven voor SNS Maxisparen. Allemaal dezelfde voorwaarden en allemaal 4% rente. Succes ermee!
Al raad ik Reaal dan af. Heb ik reeds geprobeerd maar ik kreeg na een week of 5 a 6 een berichtje van Reaal dat de intermediair bij mij in de buurt niet aan de aanvraag mee wilde werken. Als ik de rekening alsnog wilde, moest ik via independer.nl maar weer een nieuwe aanvraag insturen.
Toedeledokie.
Aanvraag bij ASN ging daarentegen soepel en kan gewoon per post.
CVB gaat helaas ook via een tussenpersoon, daarom niet geprobeerd.
Toedeledokie.
Aanvraag bij ASN ging daarentegen soepel en kan gewoon per post.
CVB gaat helaas ook via een tussenpersoon, daarom niet geprobeerd.
ASN werkt prima en is inderdaad ideaalsparen. ASN komt afspraken na, heeft een gratis telefoonnummer voor vragen, kortom: de 7,7 in dat overzicht is meer dan verdiend. Kennelijk is het de dochter (ASN is onderdeel van SNS) beter vergaan dan de moeder; ofwel: dreigt SNS misschien aan eigen succes ten onder te gaan?
Vandaag een brief van SNS bij de post. Ha, ze reageren schriftelijk op mijn klachten, eindelijk nemen ze me serieus, denk ik dan in mijn naïeve onschuld.
Nee hoor: in plaats van mijn gegevens te verwijderen zodat ik niet langer met loze verhalen van SNS Bank geconfronteerd hoef te worden, ontvang ik gewoon weer mailing voor een nieuw product, dat allesbehalve aantrekkelijk is, en dat ze ongetwijfeld weer niet aan me kunnen verstrekken.
Hoe kom ik in hemelsnaam van deze post af? Gedrag van SNS Bank lijkt zo langzamerhand meer op achterhaalde colportagepraktijken, dan op oprechte customer service.
Nee hoor: in plaats van mijn gegevens te verwijderen zodat ik niet langer met loze verhalen van SNS Bank geconfronteerd hoef te worden, ontvang ik gewoon weer mailing voor een nieuw product, dat allesbehalve aantrekkelijk is, en dat ze ongetwijfeld weer niet aan me kunnen verstrekken.
Hoe kom ik in hemelsnaam van deze post af? Gedrag van SNS Bank lijkt zo langzamerhand meer op achterhaalde colportagepraktijken, dan op oprechte customer service.
Beste Coen,
Wij vinden het een vervelende situatie.
Kunt u contact met ons opnemen via reageer -at- sns.nl zodat we vervolgstappen kunnen zetten om deze situatie definitief de wereld uit te helpen?
Indien u ons een berichtje stuurt met uw contactgegevens, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
SNS Bank, Externe Communicatie
Wij vinden het een vervelende situatie.
Kunt u contact met ons opnemen via reageer -at- sns.nl zodat we vervolgstappen kunnen zetten om deze situatie definitief de wereld uit te helpen?
Indien u ons een berichtje stuurt met uw contactgegevens, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
SNS Bank, Externe Communicatie
Beste SNS Bank,
Ik heb gedaan zoals u mij verzocht, en tot op heden niets meer vernomen. Waarom verbaast me dat nou niet echt?
Ik heb gedaan zoals u mij verzocht, en tot op heden niets meer vernomen. Waarom verbaast me dat nou niet echt?
Vraagalex, Er is al een spaarrekening met 4.6% rente....