LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vvtowners

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Vvtowners

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Wie heeft er ervaring met de Vereniging voor timeshare Owners, aangaande de aan/verkoop van vakantie punten.
En kan mij zijn ervaringen vertellen, hoe een en ander in zijn werk gaat.

Bijvoorbaat dank, met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door dejongemi »

Wie weet of deze praktijken wel deugen:
Vereniging voor timeshare owners Vvto
Ze zeggen dat ze ons "pakket"van Carpe Diem willen opkopen.

ptbruin
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2008 21:10

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door ptbruin »

Beste Cees

Wij zijn ook in het verleden benaderd door Vvtowners en na enige twijfel zijn wij met ze in zee gegaan, we dachten wie weet????.En ja we hebben de verkoop door hun laten doen en alles is netjes afgehandeld en is aan ons uitbetaald binnen 14 dagen, nou Cees veel succes

familie P Bruin

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste familie P. Bruin,

Hartelijk dank voor uw reactie op mijn vraag, ik hoop dan ook dat ik straks net zo positief mag reageren als jullie, als mijn aanbod zo goed afloopt als dat van jullie, wil ik jullie bedanken per mail, geef dan even een berichtje door, mijn mail adres is [email protected]

met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek
Laatst gewijzigd door Cees Peek op 02 mei 2008 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door dejongemi »

Beste Cees, Wees waakzaam!!!!!! Het is helemaal niet zeker dat Timeshare owners Vvto wel deugen.
Ik kreeg n.a.v. mijn stukje op Trosradar ook een email vrijwel meteen
waarin stond, gewoon doen, bij ons liep het ook goed.
Ik was daar blij mee.
Totdat ik zag aan welk emailadres het gestuurd was. Namelijk naar het emailadres waarmee ik gecorrespondeerd heb met Vvto. Dit emailadres heb ik nooit gebruikt op welk forum dan ook.
Bij wie hebben jullie een pakket gekocht ook bij Carpe Diem?

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste dejongemi,

Om als eerste je laatste vraag te beantwoorden, wij hebben niet bij Carpe Diem gekocht, maar bij Club La Costa waar dit forum over gaat.

Ik hoop dat ik nog meer reakties krijg van mensen welke wel met Vvto zaken hebben gedaan (het is altijd prettig wanneer je mensen direct per mail kan benaderen) dus vermeld je e-mail adres en je krijgt van mij antwoordt hoe een en ander gelopen is.

p/s je kan in mijn schrijven direct op het envelopje klikken om te antwoorden!
met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek

dejongemi
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:52

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door dejongemi »

Ook ik hoop dat we veel reacties zullen krijgen die zeggen dat deze Vereniging van Timeshare Vvto wel deugt.
Mijn email is nu te zien.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door Cees Peek »

OPROEP

Hierbij willen wij een oproep doen, aan alle gedupeerden, van timeshare aankopen en in het bijzonder van Club La Costa.

1. Wie zijn wij.
Wij zijn een aantal mensen welke ontevreden zijn over het product timeshare, en mij hebben benaderd met vragen.
2. Wat willen wij.
Proberen met een zo groot mogelijk aantal mensen, gezamenlijk een juridisch statement te creëren naar de timeshare bedrijven toe, dit door middel van vragen aan een jurist van of ECC (Europees Consumenten Centrum) of een andere jurist welke op de hoogte is van internationaal recht en timeshare.
3. Waar gaat het om.
Onze zoals door Club La Costa en andere timeshare bedrijven verkochte timeshare punten, welke wij indertijd hebben aangekocht in een vakantie roes, terug te laten kopen zoals het een goed bedrijf betaamd, wanneer er mensen zijn die niet tevreden zijn met het product en de manier van verkoop.
4. Wat is de doelstelling.
Men zou een groot aantal ontevreden klanten ( zoals wij zijn )weer financieel gelukkig kunnen maken, waardoor er niet meer negatief op Tros Radar hoeft worden gereageerd door ons, welke ontevreden zijn met de gang van zaken binnen timesharing, wellis waar zijn we zelf misschien naïef geweest indertijd, maar er zijn ook voorbeelden van misleiding tijdens de verkoop geweest, zoals waarde vast en weer terug kunnen verkopen, zij met wat verlies.
5. Wat is de actie.
Een ieder die mee wil doen, om als nog te proberen van zijn timeshare af te komen, gelieve contact op te nemen met mij, probeer zoveel mogelijk mensen te contacten welke in het zelfde schuitje zitten om ook met mij contact op te nemen, ik ga het dan aanblok voor leggen aan de Jurist zodat niet iedereen afzonderlijk actie hoeft te ondernemen dit spaart weer een hoop kosten per persoon.
6. Wie en wat is het contact.
Ik ben het contact tussen de diverse mensen en probeer dit op een goede manier te coördineren, contact opnemen met mij kan op diverse manieren:
Per E-mail: [email protected]
Of kijk op : http://timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com/
Dit is een kennisbank voor iedereen.

7. Waar staat de oproep.
Deze oproep willen we op verschillende plaatsen zetten, Kassa, Marktplaats, Speurders en op Tros Radar binnen verschillende Forums, om een zo breed mogelijk publiek te bereiken.
8. Wat hebben wij nodig.
Om goed met elkaar te kunnen communiceren hebben we uiteraard een aantal gegevens van u nodig zoals:
Naam, adres, postcode, woonplaats, telefoon en/of mobiel en uiteraard E-mail adres.
Deze gegevens zullen uiteraard alleen hiervoor en strikt geheim behandeld worden, zij worden niet openbaar gemaakt op internet om de privacy te bewaren, behalve als men hier geen bezwaar tegen heeft, maar dan dient het uitdrukkelijk gezegd te worden.
Laatst gewijzigd door Cees Peek op 01 mei 2008 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door Cees Peek »

anoniempje-12


Geplaatst op 01 Mei 2008 19:17 door anoniempje-12


--------------------------------------------------------------------------------

Hierbij wil ik een inbreng aan deze discussie leveren. Mijn naam en die van mijn ex-werkgever wil ik hierin niet noemen. Wat ik wel wil is een stukje informatie aangeven bekeken vanaf de telemarketeers die u namens dergelijke bedrijven benaderen.
Het begon toen we het besluit hadden genomen ons geluk in Spanje op de proef te stellen. Bij aankomst in Spanje had mijn partner reeds een baan, ik was nog zoeken de. Het is hier voor een buitenlander moeilijk om aan werk te komen, je beland al snel bij een Call Center.
De informatie die daar aan nieuw personeel wordt verstrekt is over het algemeen genomen van dien aart dat de mensen die u per telefoon benaderen (of ze nou voor bedrijf A of B weken) in eerste instantie in de veronderstelling zijn dat de verstrekte informatie ook daadwerkelijk klopt en er een koper voor uw Timeshare in Spanje aanwezig is. Na verloop van tijd komen de meeste er stukje bij beetje achter dat er van hun verhaal niets waar blijkt te zijn en dat ze zonder het te willen klanten aan het voorliegen zijn.
Bij het ene bedrijf gaat het alleen om de borgsom die u aan hen betaald, van deze bedrijven zult u na betaling dan ook weinig meer horen, laat staan dat u ook maar 1 euro van de beloofde verkoopprijs op uw rekening zult zien.
Bij andere bedrijven steekt er meer achter. Na betaling van de borg boeken zij daadwerkelijk een hotel voor u. En ook komt u zo gezegt bij een "koper". Dan begint de ellende pas. Het is deze bedrijven namelijk niet te doen om uw borgsom. Wat zij wel willen is uw timeshare inruilen voor een ander, naar hun zeggen beter, vakantie pakket. Hierbij bieden ze u dan een Cash Back programma aan waarmee u de de waarde van uw Timeshare binnen een bepaalde tijd terug zult krijgen.
Voor het nieuwe pakket zult u een aanzienlijk bedrag moeten bij betalen, dit verantwoorden zij dan onder het motto dat uw huidige pakket niet verkoopbaar is en men verzint aller lij excuses om dit aannemelijk te maken. En hoe mooi het Cash Back verhaal ook mag klinken, u kunt er bijna zeker van zijn dat u ook hier geen euro van zult zien.
Maar kijk de medewerker die u belt hier niet te veel op aan, de meeste komen er pas in een later stadium achter hoe het spelletje ge speelt wordt en veelal valt dit nagenoeg samen met het niet meer uitbetaald krijgen van hun salaris, wat om verschillende redenen kan gebeuren. Niet alleen u, maar ook de persoon die u benadert is vaak de dupe van de spelletjes die dit soort bedrijven spelen.

Maar eerlijk bekeken, timeshare is bijna niet te verkopen.
Mijn advies, geniet van de mogelijkheden die uw pakket bied, laat anders vrienden en familie van uw pakket genieten of in het slechtste geval doe er niets meer mee. Maar probeer het absoluut niet te verkopen tenzij u graag van uw geld af wil.

Met vriendelijke groeten,
een gedupeerde call center medewerker

Perieta
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2008 09:25

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door Perieta »

Beste Mensen,
Wij willen iedereen waarschuwen die worden benaderd door VVtowners. Dit zijn oplichters eerste klas. Wij zijn zo stom geweest om te betalen om CLub la Costa te verkopen via hun. Na het betalen van de notariskosten en de belasting hebben wij nooit meer van iets van hun gehoord. Ondanks de 85 mails die wij hebben gestuurd. Wij hebben via onze bank in Madris wat dingen laten uitzoeken. Wat blijkt de notaris en Vvtowners staan op de zwarte lijst van banken. Onze aangetekende brief die wij hebben gestuurd in opdracht van onze advocaat hebben wij weer terug gekregen met de mededeling dat op het gegeven adres niemand bekend was. Dus alstublieft trap hier niet in. Familie Kranendonk van Daele

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

:)
Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 03:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste Forum lezers,

Zoals reeds eerder opgemerkt op dit forum, is Vvtowners wel te vertrouwen, en wees waakzaam met resale bedrijven welke vooraf geld willen incasseren, wat is nu gebleken, er zijn verschillende mensen welke geld gestort hebben ondanks de waarschuwingen, en Vvtowners is verdwenen en van naam veranderd naar Tr.World.Wide, want bij het nieuwe bedrijf komen we weer enkele namen tegen van Vvtowners, zoals Dhr. R. Faber.

Indertijd heeft men mij geprobeerd te bedreigen met onderstaand mailtje :

Geachte heer C.Peek

Wij danken u voor uw tegenbericht, echter door de negatieve publiciteit van u aan onze klanten en toekomstige
klanten hebben wij toch enige financiële schade opgelopen.
Het is voor ons als Nederlandsbedrijf in de branche timeshare al moeilijk genoeg om succesvol te blijven in het buitenland.
Wat betreft de naam van de notaris die is wel degelijk ingeschreven bij ons in het bedrijf
Wij vragen u beleefd hiermee op te houden omdat wij dan de zaak zullen voor leggen bij onze mede advocaten
mr. G.Spong en O.Hammerstein te Amsterdam bij uwel bekend ivm financiële schade.

Met de meeste hoogachting,

Mr.P.de Looyer
Juridische Zaken
Vvtowners

Uit onderzoek is namelijk gebleken dat de heren Mr. G.Spong en Mr. O.Hammerstein geen connecties hebben met Vvtouwners en dus zeker geen mede Advocaten van hen zijn. Tevens is de Notaris zoals ze hen noemen geen Notaris maar een aan hun bedrijf verbonden medewerker, want hij staat volgens de ECC Spanje niet ingeschreven in het register van Advocaten in Spanje.
Dit heeft voor hun geen resultaat opgeleverd, als alleen maar negatief, waar ik eenieder dan ook voor wil waarschuwen, ga niet in zee met zomaar willekeurige resale bedrijven, er zijn misschien wel goede, maar ook die heb ik ervaren, zijn toch uit op het grote geld gewin, want ze willen wel betalen, maar dan maar gemiddeld 10% van de werkelijke waarde.

Wilt u meer en betere informatie kijk dan op het web log http://timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com

Of informeer eens bij het Europees Consumenten Centrum ECC in Utrecht [email protected]

Cees F.M. Peek

gnkunst
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jul 2007 21:03

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door gnkunst »

meld even slechte ervaringen met de volgende bedrijven als het gaat om verkoop van timeshare (Club Atlantis) en vakantiepakket (DWVC): in de afgelopen 4 jaren ben ik bezig geweest met resp. wesellyourtimeshare, timesharesolution, vvtowners en nu tr.world.wide. Ze beloven van alles, je stort geld vooruit voor te maken kosten en er komt nooit een cent. De koper is meestal snel gevonden ... en dan begint de ellende ... wachten, wachten, ze verdwijnen, duiken dan weer op, gaan verder onder een nieuwe naam, gaan opnieuw aan de slag, etc ... echt al 4 jaren bezig en het heeft me al ruim 1500 euro aan kosten armer gemaakt. Niet mee in zee gaan dus ... oplichterij !!! Ger Kunst

zzimpi
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2010 16:54

Re: Vvtowners

Ongelezen bericht door zzimpi »

In navolging wat hier al in diverse berichten staat: ga NIET in zee met WeSellYourTimeShare uit Malaga.

Het is een oplichtersclub met zo te lezen altijd dezelfde methode: supervriendelijk in het begin, Nederlands gesproken ook, altijd goed bereikbaar. TOTDAT je betaald hebt (ik ben er zelf EUR 950 armer van geworden). Dan houden ze je aan het lijntje, worden ze onvriendelijker en krijg je ook telkens iemand anders aan de lijn. Eerst Ronald, toen Jolly, toen Louise, toen Catherine, toen David... Ik heb aantekeningen van alle gesprekken gemaakt (maar ja, wat maakt dat uiteindelijk uit).

Hoe het ook loopt, ze weten het altijd zo te spelen dat je je geld NIET terugkrijgt, ondanks de vele schriftelijke en mondelinge toezeggingen. Maar ja, wat doe je dan? Het bedrag is net te klein om er juridisch werk van te maken (als dat al zou werken), dus frustratie en berusting lijkt het enige dat rest.

Onbegrijpelijk dat zulke ogenschijnlijk vriendelijke mensen je op zo'n kille manier kunnen oplichten. Dus ZEKER GEEN ZAKEN DOEN met We Sell Your Timeshare!

Gelukkig zijn we ik uiteindelijk van onze timeshare afgekomen, anders had het me nog wel de nodige slapeloze nachten bezorgd denk ik.

Gesloten