LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kinderen en huurtoeslag

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
RavenSpeaks
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 okt 2007 20:05

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door RavenSpeaks »

Allereerst heb je totaal geen mensenkennis, ben namelijk geen man, kijk als je een beetje mensenkennis had gehad wist je dat ik een vrouw ben!!
Maar zoals eerder gezegd wordt hier van dingen uitgegaan die niet kloppen met de realiteit die jullie ervaren, lezen, dus wie moet hier 'wakker' worden??
Jullie 'hammeren' op wat een deel van mijn leven is, het totale plaatje wordt hier niet gezien. Kortzichtig vind ik dit, alles te baseren, oordelen op een deel wat ik vermeld heb en een deel op mijn site staat.
Mijn leven bestaat uit meer dan dat, ik heb een 'rijk' leven.

Weet je waar ik medelijden mee heb, met mensen zoals jullie, die zich alleen beizig houden met dingen waar ze totaal geen weet van hebben, vreselijk oordelen, op iets waar ze geen 'vinger' op kunnen leggen.
Onwetende mensen die alles DENKEN beter te weten.

Verder zijn het geen slachtoffers, maar kijk maar eerst in jezelf, want wat ik lees is een slachtoffer spelen voor je tekortkomingen die je hier o peen ander afschuift.

o 'wijze' grootvader

Raven

RavenSpeaks
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 okt 2007 20:05

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door RavenSpeaks »

Just me,
Die hulpverlening heeft mij laten zien dat ook zij tekortkomen, zie/hoor de verhalen op het nieuws!!

Hahhahaah, de kinderen zijn blij me te zien, omdat ik ze zie wie ze werkelijk zien.

Topic laten stoppen??? Nou wat let je om hier weg te gaan, want de emoticons die jij bij je bericht hebt gezet zien er ook erg verbrand uit!!
Zelf stop ik niet, zolang er geschreven wordt zal ik blijven reageren.

In de toekomst, niet zo ver, zal je zien waar je belastinggeld naar toe is gegaan, mijn naam zal meer bekend worden als die van jou, dus hou het maar in de gaten. :wink:

Raven

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door mylo1 »

RavenSpeaks

Kan je alleen vertellen ,dat ik het hoog nodig vind ..dat jij jezelf eens gaat AARDEN [kom eerst maar eens met je beide beentjes op de grond ] want je zweeft!
Van werken is nog nooit iemand dood gegaan..en als je verder gezond bent????????
Spiritualiteit is een mooi en boeiend onderwerp..alleen je krijgt er geen brood mee op de plank!..en om nu gelijk jezelf een promotie tot maatschappelijk werkster toe te wijzen..bestaat ook niet echt uit wijsheid!
Je kinderen leren om bij zichzelf naar binnen te gaan en te luisteren naar hun innerlijk ...mooi [heb ik ze ook geleerd] maar!...wij hebben nog met een maatschappij te maken [en niet meer met het bos ] waar zij zich staande moeten houden..hun inkomen moeten verdienen..verder gaan op de maatschappelijke ladder
Wat dat betreft zie ik geen echte wijsheid in jouw opvoeding

Wat de huursubsidie betreft..toen mijn dochter 21 werd..verloor ik ook mijn subsidie en heeft zij ..NA HAAR STUDIE..gewoon mee betaald in het potje..logisch heb ik ook gedaan vroeger..en leren zij dat het leven niet gratis is!
Daar hoeft de maatschappij niet voor op te draaien.. toch?
Wijze vrouw?

priewjet
Berichten: 223
Lid geworden op: 18 nov 2005 21:16

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door priewjet »

Raven speaks: de raaf spreekt…., mooi alias.

“Raven worden beschouwd als intelligente dieren. Hun intelligentie is vergelijkbaar met die van een 4-jarig kind”.
Gezien de reacties van de vraagstelster klopt dat intelligentieniveau wel.

RavenSpeaks
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 okt 2007 20:05

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door RavenSpeaks »

Mylo,
Dat jij beweerd dat ik mezelf moet aarden, waarop baseer je dat?
Vreemd dat mensen die mij ECHT kennen als iemand die goed geaard is en dat anderen die mij niet kennen het tegenovergestelde denken??!!
Doodgaan van werken, nou ligt eraan wat voor werk je doet.

Weer een oordeel, waarom zou ik dat toch aangeven, vreemd he dat ik die beroepen aanhaal, is ook met een reden.
Maar ja, ik zweef dus je kunt daar niet bij.
Kinderen zijn juist sterker geworden op deze manier, waarom? Omdat ze nu beseffen wie ze zijn, en dat zij ook dingen bespreekbaar kunnen maken in de maatschappij. Maar ja ongezien dingen aankaarten schijnt hier heel normaal te zijn!!
Wat heeft het bos er nu weer mee te maken, trouwens maakt ook een deel uit van deze maatschappij.

Hoe kun je zulke dingen beweren, over mijn opvoeding?? Soms denk ik wel eens weet je wel waarover jullie spreken??
Denk het niet anders zeg je zoiets niet.

Ik zie geen wijsheid in de woorden die hier worden geschreven. Respect voor anderen hun levenswijze, daar gaat de wereld van naar de ....... door zulke oordelen.
Dat wil ik mijn kinderen niet meegeven.

Maar heb inmiddels al een baantje gevonden, zoals ik al zei, kom ik er wel!! :lol:
Geen wijze vrouw, maar wel 1 die weet wat er in de wereld omgaat.

Raven

RavenSpeaks
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 okt 2007 20:05

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door RavenSpeaks »

Fantastisch pietje

Beter intelligentie van een 4 jarig kind dan helemaal geen intelligentie.

Raven

priewjet
Berichten: 223
Lid geworden op: 18 nov 2005 21:16

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door priewjet »

Ach, het is voor verstandelijke bantamgewichten zoals jij nu eenmaal niet makkelijk om je ongelijk te aanvaarden. Alleen al het feit dat je niet het lef hebt om het bericht waarmee je dit onderwerp startte te laten staan, maar verving door het woordje: klaar. Maar wentel je gewoon verder in de geestelijke modderpoel die het gevoel van onrecht bij je oproept.

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door mylo1 »

Wat ik bedoel is....als jij de soos[of de maatschappij] wil laten opdraaien voor jouw idealen...productiewerk/schoonmaakwerk weigert [in verband met stress??]en dat je kinderen leert??
Je leert je kinderen juist om hun idealen te realiseren ..en er zelf naar toe te werken..handen uit de mouwen...met het vereisde diploma's
Voor niets gaat de zon op...gelukkig :wink:

RavenSpeaks
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 okt 2007 20:05

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door RavenSpeaks »

ongelijk toegeven, het gaat mij erom dat er al geoordeelt wordt terwijl men niet het hele verhaal kent, maar wel op de dingen wordt ingegaan die er totaal niet mee temaken heeft.
Ik laat niemand opdraaien voor mijn idealen, dat maken jullie ervan.
Maar blijf maar geloven in wat je het meest frustreerd,eruikomen doen we toch niet.

De reden dat ik het onderwerp heb weggehaald is om een andere reden.
Jahoor ik blijf verder gaan in mijn geestelijke modderpoel, heerlijk aan modderen.
Lef heb ik zat, maar ja dat kun je niet weten, want je kent mij niet.

Raven

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door mylo1 »

Je komt nu zelf wel heel gefrustreerd over..een raad!

ga zitten op een gemakkelijke stoel
Benen iets uit elkaar
Handen op de knieën..met de handpalm naar boven..ogen dicht
Ontspan..adem tot diep in de buik
Laat alle negatieve energie je lichaam verlaten ..door je voeten de grond in

En zo AARD jij jezelf

succes

Mendoza
Berichten: 512
Lid geworden op: 16 jul 2007 03:21

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door Mendoza »

ongelijk toegeven, het gaat mij erom dat er al geoordeelt wordt terwijl men niet het hele verhaal kent, maar wel op de dingen wordt ingegaan die er totaal niet mee temaken heeft.
Jij plaats berichten op een forum, en logischerwijs reageren mensen daar op. Als je je vindt dat ze niet kunnen oordelen zonder het hele verhaal kun je er misschien iets over vertellen.

Paar tips voor je website.
-dynamische resolutie
-Producten/aanbiedingen op de voorpagina.
-Voorbeeldfilmpjes van de door jou geleverde dienst(overtuig mensen dat het werkt)
-maak een emailadres aan op je domein (vb. [email protected])

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Tenslotte.......

Ga je hier beweren dat jij veel meer mensenkennis zou hebben dan een ex-taxichauffeur met 40 jaar ervaring?

Nou, ik heb ze gezien en meegemaakt hoor!
leger des Heils,Jehova getuigen,de heiligen der laatste dagen, de hippy's met de nederweet,de hara krishna's en dat soort figuren zoals jij met eigen gecreëerde sjamanisme.
Ijverig al dat soort boeken lezend in een kamer vol rare versieringen.
Met je wierook en je aparte muziek.

Ik zou je zo kunnen uittekenen bij wijze van spreken.
Ook dat spreken over kinderen is kenmerkend want hierbij heb je het waarschijnlijk niet eens over je eigen kinderen maar de kinderen uit je omgeving waarmee je (behorend bij jouw angsten voor kontakten met volwassenen) je je beter "thuis"voelt.

Dat ik al in het begin twijfelde over je manzijn blijkt ook uit mijn eerdere tekst waarin ik hij/zij schreef.(lees nog maar eens na!)

Figuren zoals jij, ver van de reële buitenwereld staand worden in de "blauwe schuit" wellicht niet eens toegelaten.
Immers, alleen diegene die zot zijn maar terug kunnen keren naar die gewone 14-eeuwse maatschappij mogen die blauwe schuit in.

Foei!!

Grootvader

RavenSpeaks
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 okt 2007 20:05

Re: kinderen en huurtoeslag

Ongelezen bericht door RavenSpeaks »

Bla, bla, bla, uit jullie woorden begrijp ik dat jullie beweren de enige waarheid, 'wijsheid' te bezitten, want jullie zitten op 1 lijn, prima toch?
Maar ik deel die waarheid, 'wijsheid' niet. Foei.
Door deze topic heb ik ook geleerd om met mensen zoals jullie om te gaan, dank jullie wel. Leerzame ervaring.
En ik verander niets aan mijn website, ik blijf wie ik ben, en doe wat ik doe.

Ben inmiddels aan het werk, zelf gevonden, werk waar ik me thuis voel, geldproblemen worden nu opgelost, dus wie heeft er nu 'gelijk'? Hoef niet meer van jullie belastinggeld te leven!! Dank jullie wel.
Dus deze topic is voor mij beeindigd, doegieeeee.

Raven

Gesloten