LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De "voordelen"van Digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Sander_
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 aug 2006 10:08

De "voordelen"van Digitenne

Ongelezen bericht door Sander_ »

U moet beslist Digitenne nemen waarom? Het is een ervaring een uitdaging...Een nieuwe kijk op de wereld!

Wat krijgt u zoal als u klant bent?

-Haperend beeld en geluid.
-U krijgt gratis een decoder die voor niks stuk gaat.
-Lange wachttijden bij bellen klantenservice.
-De klantenservice helpt u altijd van de wal in de sloot. Heeft u de decoder al gereset? Heeft u de antenne al verplaatst? Altijd hetzelfde standaard geneuzel...
-Als het wat moeilijker wordt kan de klantenservice u niet helpen.
-U krijgt geen enkele reactie bij gegronde klachten. Bellen, mailen, brieven en faxen. Het blijft gewoon oorverdovend stil. Afdeling klachten van KPN inbegrepen natuurlijk. Uw klacht is inhandeling totdat uw komt te overlijden.
-Regelmatig "spannende" manisch-depressieve reclame brieven als klant van Digitenne. Hoe geweldig is ons product wel niet, als het al werkt uberhaupt.
-Als er s'avonds in het weekend en op feestdagen problemen zijn met doorgifte wordt er razendsnel de volgende dag het probleem opgelost nadat onder voorbehoud de mensen van de techniek uitgeslapen zijn.
-Zenders wisselen regelmatig. Volgens Digitenne een verbreding van het aanbod. Zeker want veel kanalen zijn tijdelijk te ontvangen...
-Op rustige momenten wordt uw kaart geblokkeerd, bijvoorbeeld in vakantieperioden. U moet alles uit de kast trekken en alle zeilen bijzetten om de klantenservice ervan te overtuigen om uw smartcard te deblokkeren. Als uw geluk heeft lukt dit telefonisch al na een paar uur.

Welkom in de wereld van Digitenne, waar niks is zoals het hoort. Want u bent tenslotte toch ook een slimme kijker?

Gesloten