Beste leden,
Zal even in het kort uitleggen waar het precies over gaat.
Al vanaf het begin dat Planet internet toegankelijk was in mijn woonplaats, wilde ik graag aansluiting hebben.
Totdat ze 1 maal mij een week zonder internet lieten zitten en hier geen gehoor aan leverde, en ik net voor mij opzegtermijn zat, had ik het abbonement opgezegd. Dot dateert uit november 2005.
Destijds werd er een planetdeel betaald en werd er een kpndeel betaald, als ik me niet vergis was het kpndeel 23.85 per maand.
Op 14 november 2005 krijg ik een bevestiging van kpn dat de adsl lijn buiten dienst word gesteld en eventuele openstaande abonnementsbedragen daarmee worden verrekend.
Het is nu februari 2008 en kom er heel toevallig achter dat we nogsteeds het kpn gedeelte betalen. Mijn vrouw dacht immers dat dat normaal zou zijn, maar mijn huidige internetprovider heeft bevestigd dat we alleen de rekening betalen aan zijn bedrijf, omdat hier geen kpn deel betaald hoeft te worden. Mijn vrouw heeft dus al die tijd gewoon betaald, en toen we er dus achter kwamen heb ik meteen actie ondernomen.
Maar nu komt het:
Woendag 6 februari,
Ik bel voor de eerste maal naar kpn, krijg de heer XXX aan de lijn, hij vind het allemaal heel erg wat er is voorgevallen, Hij zegt dat het een fout was van kpn en maakt een klacht aan
en er word beloofd dat ik binnen 3 dagen terug gebeld word. (15 minuten gebeld)
9 februari niks vernomen?
13 februari
zelf gebeld naar kpn, krijg mevrouw XXX aan de lijn, ze ziet de klacht staan, en verteld dat ze er mee bezig zijn maar nog niet behandeld hebben en ze zet er een uitroepteken bij (wat dat ook mag betekenen) ik vraag verschillende keren waarom ik nog geen antwoord heb gehad en ze blijft echt elke keer zeggen van "meneer" (ge irriteerd) "ik zet er een uitroepteken achter"
Dus ik was weer terug bij af. (15 minuten)
18 februari,
Zelf gebeld naar kpn, na 2 keer doorvebonden te worden omdat ze nu ineens het referentienummer niet meer kunnen vinden krijg ik mevrouw XXX aan de lijn.
Ze hoort de klacht aan, en verteld me dat ze niet kan zien wat de klacht is maar dat er wel ee nummer aan is gemaakt. Ze verteld me dat ze een nieuwe klacht aanmaakt, en dat ik binnen 48 uur word teruggebeld. Maar ze verteld er wel bij dat na het terugbellen de klachtenbehandeling wel eens 2 weken kon gaan duren?!?!?
Dit schetste mijn verbazing, buiten het feit om dat ik nu al 2 weken gewacht had en dat beloofd werd mij binnen 3 dagen terug te bellen. (22 minuten)
Maargoed ik houd jullie op de hoogte,
Word dit niet opgelost binnen de 2 weken dan gaan we kijken hoe we dit juridisch aan gaan pakken,
Zowiezo het abbonementsgeld terug betalen en tevens de gemaakte belkosten a 10 cent/p
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ruim 2 jaar lang kpn internetdeel betaald wat niet nodig was
Re: Ruim 2 jaar lang kpn internetdeel betaald wat niet nodig was
Ok even een update,
Na 48 uur wachten toch maar weer het initiatief genomen op te bellen,
Hier kreeg ik een mevrouw aan de lijn, ik weer het complete verhaal uitgelegd.
Zei vertelde me dat ik 4 weken moest wachten totdat de klacht behandeld zou worden, werd dit niet gedaan dan werd er een klacht uitgezet naar de behandelafdeling.
Ja u hoort het goed,
Er word dan intern een klacht aangemaakt naar de afdeling, deze kan dan ook weer een poos gaan duren, op het moment dat die interne klacht word opgelost, gaan ze kijken hoe ze mijn klacht op gaan lossen.
Ik weet me nu echt geen raad meer, elke keer krijg ik een ander verhaal te horen.
Wie kan mij nu nog helpen?
Na 48 uur wachten toch maar weer het initiatief genomen op te bellen,
Hier kreeg ik een mevrouw aan de lijn, ik weer het complete verhaal uitgelegd.
Zei vertelde me dat ik 4 weken moest wachten totdat de klacht behandeld zou worden, werd dit niet gedaan dan werd er een klacht uitgezet naar de behandelafdeling.
Ja u hoort het goed,
Er word dan intern een klacht aangemaakt naar de afdeling, deze kan dan ook weer een poos gaan duren, op het moment dat die interne klacht word opgelost, gaan ze kijken hoe ze mijn klacht op gaan lossen.
Ik weet me nu echt geen raad meer, elke keer krijg ik een ander verhaal te horen.
Wie kan mij nu nog helpen?
Een dag na het schrijven van dit bericht, hebben ze tevens de telefoonlijn afgebroken, heb dus nu geen telefoon aansluiting meer?
Ik ben ten einde raad, wie kan dit stoppen?
Ik ben ten einde raad, wie kan dit stoppen?
De slogan luidt....KPN sluit je aan.
Gaat bij jou zeker niet op.
Gaat bij jou zeker niet op.
Nee haha,
Heb alles uit handen gegeven, advocaat maakt er nu werk van!
Ik houd jullie op de hoogte
Heb alles uit handen gegeven, advocaat maakt er nu werk van!
Ik houd jullie op de hoogte
Joehoe!!!!
Eindelijk eindelijk krijg ik mijn geld,
KPN geeft toe dat er fouten zijn gemaakt en storten het volledige bedrag terug
Het kan dus wel als je ze voor de rechter sleept met een kort geding.
Dus mensen heb je problemen met kpn ga direct naar je rechtsbijstand, ga zelf niet bellen want daar raak je alleen maar gefrustreerd van.
Ze willen alleen maar luisteren als het bijna niet meer kan.
Ik heb 1 ding geleerd,
Ik sluit alles af van kpn, wil er niks meer mee te maken hebben, dus geen internet geen telefoon geen gsm abbonementen meer.
Eindelijk eindelijk krijg ik mijn geld,
KPN geeft toe dat er fouten zijn gemaakt en storten het volledige bedrag terug
Het kan dus wel als je ze voor de rechter sleept met een kort geding.
Dus mensen heb je problemen met kpn ga direct naar je rechtsbijstand, ga zelf niet bellen want daar raak je alleen maar gefrustreerd van.
Ze willen alleen maar luisteren als het bijna niet meer kan.
Ik heb 1 ding geleerd,
Ik sluit alles af van kpn, wil er niks meer mee te maken hebben, dus geen internet geen telefoon geen gsm abbonementen meer.
Klopt, de mensen aan de telefoon kunnen en mogen niets oplossen, dus kunnen ze je alleen maar aan het lijntje houden of de telefoon er op gooien.Dus mensen heb je problemen met kpn ga direct naar je rechtsbijstand, ga zelf niet bellen want daar raak je alleen maar gefrustreerd van.
Een klacht over de klachtenafhandeling heb ik zelf al een keer verstuurd, in totaal waren dat drie klachtenbrieven waarop ik na een half jaar (!) drie ontvangstbevestigingen kreeg waarin aangekondigd werd dat ze mijn klachten spoedig zouden gaan behandelen. Inmiddels een jaar of 4 geleden en nooit meer wat gehoord.
Ze staan niet voor niets al maanden en maanden in de klachten top drie van Kassa.
Quote Armando:
Ik sluit alles af van kpn, wil er niks meer mee te maken hebben, dus geen internet geen telefoon geen gsm abbonementen meer. ]
Ook ik heb niets meer via KPN of een van haar dochters lopen.
In blijde afwachting van antwoord door Telfort op verklaring van diefstal ( 2 onterechte automatische incasso's zonder ooit abonnement bij Telfort gehad te hebben) Het geld is wel terug dankzij mijn bank.
Ik sluit alles af van kpn, wil er niks meer mee te maken hebben, dus geen internet geen telefoon geen gsm abbonementen meer. ]
Ook ik heb niets meer via KPN of een van haar dochters lopen.
In blijde afwachting van antwoord door Telfort op verklaring van diefstal ( 2 onterechte automatische incasso's zonder ooit abonnement bij Telfort gehad te hebben) Het geld is wel terug dankzij mijn bank.