LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] munten zoetermeer
munten zoetermeer
Ik heb bij munten te zoetermeer via marktplaats.nl 2 munten gekocht. Op 18-2-2008 heb ik 28,50 overgemaakt. Na betaling zou hij de munten binnen een week opsturen. Later schreef hij dat dat donderdag zou worden. Omdat ik vrijdag niets ontvangen had heb ik gevraagd of hij de munten al opgestuurd had.
Toen kreeg ik antwoord dat ze op woensdag al gepost waren en dat ik ze infeite al in huis had moeten hebben.
Ik had mijn hoop op zaterdag gericht en toen dat niets opleverde maandag, vandaag dus. Maar weer niets.
De vraag wat voor adres hij op de enveloppe had geschreven en of er een retour adres op stond is tot nu toe onbeantwoord gebleven. Uit zijn woorden bleek ook dat hij wel ervaring had met kwijtraken zijn van zendingen en wat je dan moet doen als dat gebeurd, en ook dat dat weinig zal opleveren. Ik heb zelf veel via ebay en marktplaats gekocht maar alles is altijd aangekomen. Ik heb ook heel mijn dvd collectie verkocht en zijn ook allemaal aangekomen.
De munten staan ook nog steeds te koop : 148411394 ( marktplaats )
en : 148411287 Op beide advertenties ben ik de bieder van 13,50.
Het vreemde is dat nadat ik betaald had hij stelde dat het op mijn risico is. Is dat wel zo? Want hoe kan ik weten of hij wel het juiste adres heeft opgegeven of wel voldoende gefrankeerd heeft. Of het uberhaupt heeft opgestuurd?
Ik heb hem een mail gestuurd en gezegd dat als ik mijn munten op woensdag niet heb dat ik dan mijn geld terug wil. Hij zegt nu dat hij aan zijn verplichtingen heeft voldaan.
Wat moet ik verder doen? Iemand een idee?
Toen kreeg ik antwoord dat ze op woensdag al gepost waren en dat ik ze infeite al in huis had moeten hebben.
Ik had mijn hoop op zaterdag gericht en toen dat niets opleverde maandag, vandaag dus. Maar weer niets.
De vraag wat voor adres hij op de enveloppe had geschreven en of er een retour adres op stond is tot nu toe onbeantwoord gebleven. Uit zijn woorden bleek ook dat hij wel ervaring had met kwijtraken zijn van zendingen en wat je dan moet doen als dat gebeurd, en ook dat dat weinig zal opleveren. Ik heb zelf veel via ebay en marktplaats gekocht maar alles is altijd aangekomen. Ik heb ook heel mijn dvd collectie verkocht en zijn ook allemaal aangekomen.
De munten staan ook nog steeds te koop : 148411394 ( marktplaats )
en : 148411287 Op beide advertenties ben ik de bieder van 13,50.
Het vreemde is dat nadat ik betaald had hij stelde dat het op mijn risico is. Is dat wel zo? Want hoe kan ik weten of hij wel het juiste adres heeft opgegeven of wel voldoende gefrankeerd heeft. Of het uberhaupt heeft opgestuurd?
Ik heb hem een mail gestuurd en gezegd dat als ik mijn munten op woensdag niet heb dat ik dan mijn geld terug wil. Hij zegt nu dat hij aan zijn verplichtingen heeft voldaan.
Wat moet ik verder doen? Iemand een idee?
Laatst gewijzigd door kpndrama op 03 mar 2008 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: munten zoetermeer
kijk hier eens een telefoonnummer:
http://www.kapaza.be/user/phone.cfm?id=1255272
Op Ebay staat deze naam ook.
En op marktplaats staan heel wat advertenties.
U zou eens marktplaats een mail sturen.
http://www.kapaza.be/user/phone.cfm?id=1255272
Op Ebay staat deze naam ook.
En op marktplaats staan heel wat advertenties.
U zou eens marktplaats een mail sturen.
Dank u ondernemer.
Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat hij een proxyserver gebruikt.
zijn ip : 213.75.12.82
Proxyservers zijn om je ware indentieit te verbergen. Dat klinkt dus niet goed.
Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat hij een proxyserver gebruikt.
zijn ip : 213.75.12.82
Proxyservers zijn om je ware indentieit te verbergen. Dat klinkt dus niet goed.
-
Ik zag het al op het andere forum..
Neem kontact met marktplaats op, die kunnen meer als u denkt.
en deze had u ook al geprobeerd:
XXX
Natuurlijk ook een mail sturen naat hetnet
De proxy is van Planet, dus ook daar een mail naar toe.
Neem kontact met marktplaats op, die kunnen meer als u denkt.
en deze had u ook al geprobeerd:
XXX
Natuurlijk ook een mail sturen naat hetnet
De proxy is van Planet, dus ook daar een mail naar toe.
Dat email adres is jammer genoeg buiten gebruik.
Is een goed idee. Ik zal ook een mail daarheen sturen.
Mocht ik mijn geld niet terug krijgen ga ik ook de belasting informeren. Naar zijn eigen zeggen verstuurd hij honderden pakjes. Dan ben je volgens mij bedrijfsmatig bezig.
Is een goed idee. Ik zal ook een mail daarheen sturen.
Mocht ik mijn geld niet terug krijgen ga ik ook de belasting informeren. Naar zijn eigen zeggen verstuurd hij honderden pakjes. Dan ben je volgens mij bedrijfsmatig bezig.
-
Yep...de FIOD zal daar heel blij mee zijn
Op internetoplichting.nl is hij ook al een bekende..misschien kunnen ze je daar verder helpen.
Succes ermee!
Op internetoplichting.nl is hij ook al een bekende..misschien kunnen ze je daar verder helpen.
Succes ermee!
Nicole
Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat ik mijn geld terug krijg. Als dat zo is haal ik dit topic ook weg. Wel zo eerlijk.
Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat ik mijn geld terug krijg. Als dat zo is haal ik dit topic ook weg. Wel zo eerlijk.
Een topic verwijderen kan alleen de tros radar redactie.
@ Kayleigh
Bedankt voor de tip. Wanneer ik het geld retour heb zal ik dat hier melden en vervolgens de redactie verzoeken het topic te verwijderen.
Bedankt voor de tip. Wanneer ik het geld retour heb zal ik dat hier melden en vervolgens de redactie verzoeken het topic te verwijderen.
Hij heeft terug betaald.
van mij mag het topic weg. Heb de naam van de webwinkel al verwijderd.
van mij mag het topic weg. Heb de naam van de webwinkel al verwijderd.