LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koop geen CV ketel bij Nevema te Ridderkerk!!!

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Jampie007
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2008 11:51

Koop geen CV ketel bij Nevema te Ridderkerk!!!

Ongelezen bericht door Jampie007 »

Nevema belooft bij de aanschaf van een CV ketel 5 jaar garantie MITS je voor 39 euro per jaar incl BTW een onderhoudscontract afsluit eveneens voor 5 jaar.

Een jaar later ontvang je een brief dat ze het zo druk hebben dat ze het werk niet meer aan kunnen en de service en onderhoudswerkzaamheden uit besteden. Het nieuwe bedrijf (Perfectiewarmte) vraagt alleen 53 euro per jaar!!! Ze zeggen er ook nog even bij dat je er heel blij mee moet zijn want normaal is dit 59 euro.

Neem je telefonisch contact op met Nevema dan zegt deze man lachend dat het hem allemaal niets interesseert en: "dan doet u het toch gewoon niet!!' Maar ja... wat gebeurt er dan met je garantie??

alfatrion
Berichten: 22052
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Koop geen CV ketel bij Nevema te Ridderkerk!!!

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als dat zo is gesteld, dan hou je die gewoon. Jij hebt volledig aan alle voorwaarden voldaan van de eerste overeenkomst. Dat zij de tweede overeenkomst eenzijdig veranderen, en jij daarom het recht heb die overeenkomst te ontbinden, daar niets aan.

Lees ook het stukje onder 'Overdracht van plichten' en 'Overeenkomsten langer dan een jaar'.
http://www.iusmentis.com/contracten/alg ... orwaarden/

ster88
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 feb 2008 17:07

Re: Koop geen CV ketel bij Nevema te Ridderkerk!!!

Ongelezen bericht door ster88 »

ik heb hetzelfde probleem maar wat kan je doen?Rechtzaak beginnen?Als er storing is wie moet ik bellen?Degenen waar ik overeenkomst mee heb?Die lachen ons toch uit?En als ze komen wachten of ze boel saboteren?Uit reacties van anderen begreep ik dat dat niet vreemd zou zijn.

Jan1952
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 feb 2008 11:41

Re: Koop geen CV ketel bij Nevema te Ridderkerk!!!

Ongelezen bericht door Jan1952 »

Wij hebben in 2005 een ketel gekocht bij firma nevema,
al van af het begin hebben we regelmatig storing nr 5 aan onze remeha avanta ketel, wij hebben de monteur van nevema 3 keer over de vloer gehad en het probleem werd steeds niet opgelosten, toen kregen we 2 weken geleden de brief van Nevema te ridderkerk dat het overging naar perfectiewarmte Bv te zwijndrecht. Vol woede belde ik naar Nevema over het bij hun bekende probleem met mij ketel. Ik werd op een vervelende manier afgeschoven.

Toen heb ik contact opgenomen met Perfectiewarmte en mijn verhaal gedaan, er werd direct op gereageerd en een afspraak geplant de volgende dag kwam de monteur van perfectiewarmte, deze heeft een instelling van het minimale vermogen veranderd binnen 2 min was hij klaar, het probleem heeft zicht sindsdien niet meer voorgedaan.

Dit zijn teminsten mensen die hun vak WEL verstaan ipv de prutsers van NEVEMA ik ben blij dat het over is gegaan ik heb gelijk een contract met hun afgesloten voor 53,- euro wel iets duurder als ik had maar dat vind ik niet erg, de service en betrouwbaarheid is vele malen beter en heb daar graag die paar euro voor over. De garantie die nevema mij gegeven heeft is overgegaan in een nieuw contract eind goed al goed.

Jan veldhuis Maarsen

bamisoep
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007 11:21

Re: Koop geen CV ketel bij Nevema te Ridderkerk!!!

Ongelezen bericht door bamisoep »

de firma nevema is failliet de uitspraak was op 11 maart en is gepubliceerd op 13 maart,rechtbank rotterdam curator mr we merens had zelf nl. net een order verstrekt terwijl op 4 maart al bekend was dat het faillissement (voor de 3e keer !!!!bij DEZE bv)zou uitgesproken zou worden. ik ben wel achter de rug van hr huyser(nevema) door een administratief medewerkster gebeld die deze mededeling deed op eigen titel.

andy35
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2008 11:32

Re: Koop geen CV ketel bij Nevema te Ridderkerk!!!

Ongelezen bericht door andy35 »

Beste mensen,

Er word hier gemeld dat nevema failliet is verklaard, wat me niet verbaasd, de heer Huijser is al heel wat meerdere keren failliet verklaard en heeft hier heel veel mensen mee gedupeerd.
Ik heb zo de kvk geraadpleegd maar niemand weet wat met het geld is gedaan van de service contracten waarschijnlijk is deze verdwenen in de zak van de directeur, wie dat ook mag wezen want bij ieder bedrijf van de heer huijser zit een andere directeur, op deze manier dekt hij zich in.
Nu is het over gegaan naar een bedrijf in Zwijndrecht maar mijn vraag is, is ook hier niet een directeur naar voren geschoven die op welke manier verbonden is met de heer Huijser.
Warmte garant een voormalig bedrijf van hem deed ook erg zijn best in het begin totdat de centjes op waren en daar kwamen weer de problemen.
En dan wetende dat de heer Huijser er toch nog een lux leven er op na houd.
Pas op, licht je goed, in plaats van opgelicht worden.

Met vriendelijke groet Andy

PERFECTIEWARMTE BV
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2008 13:10

Re: Koop geen CV ketel bij Nevema te Ridderkerk!!!

Ongelezen bericht door PERFECTIEWARMTE BV »

Ik heb zojuist gelezen dat er twijvel bestaat over of wij gelinkt zijn aan NEVEMA, ik kan u meedelen dat wij de klanten overgekocht hebben hiervoor is een overeenkomst gemaakt met de overname van de diensten van de service, Verder hebben we geen relatie tot elkaar

Nevema zou ons de onderdelen vergoeden die wij gebruiken in de garantie periode doordat Nevema failliet is zijn we daardoor zwaar gedupeerd, als iemand mij kan vertellen waar deze heer woonachtig is hoor ik dat graag.

Twee weken na de overname van de onderhoudscontracten was hij met de horizon vertrokken wie of wie verteld mij waar hij woont.


U kunt mij mailen via [email protected]

Directie perfectiewarmte BV.

offermans
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2008 12:04

Re: Koop geen CV ketel bij Nevema te Ridderkerk!!!

Ongelezen bericht door offermans »

Ik ben erg geschrokken van de klachten m.b.t. Nevema. Ben ik dan de enige tevreden klant? Ik ben altijd door Nevema goed geholpen.

Ik heb geen banden met Nevema.

Ik hoop op een goede relatie nu met Perfectiewarmte BV. Ik ga hier van uit.

Gesloten