LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe Energie Direct haar klanten wint...
Hoe Energie Direct haar klanten wint...
Vanmorgen werkte is als huishoudelijke hulp bij een vrouw van 80 jaar.
Zij werd gebeld door iemand van Energie Direct die haar zei dat zij over moest stappen op Energie Direct, omdat zij anders zou worden afgesloten van gas en licht.
Mevrouw begreep het hele verhaal niet en riep mij erbij, waarbij ik vervolgens vroeg wat de bedoeling precies was.
De jongen aan de telefoon zei dat mevrouw direct zou worden afgesloten als ze niet bij Energie Direct zou gaan. Toen ik zei dat mevrouw bij Essent was en daarbij wou blijven, zei de jongen aan de telefoon dat dit allemaal via Essent gaat. Hierop heb ik geantwoord dat mevrouw hier verder geen interesse voor heeft en dat als er wat moest gebeuren dat allemaal schriftelijk afgehandeld moest worden.
Hij wilde mij nogmaals overhalen, waarop ik vroeg om zijn meerdere te spreken. Toen werd er opgehangen.
Ik heb vervolgens Essent gebeld om mevrouw gerust te stellen, want ze was lichtelijk overstuur van dit alles. Essent bevestigde mij dat dit vaker op deze manier gaat en dat ze hiervan notitie zouden maken.
Ik vind het ongehoord dat bedrijven mensen van 80 jaar zo de stuipen op het lijf kunnen jagen!
Zij werd gebeld door iemand van Energie Direct die haar zei dat zij over moest stappen op Energie Direct, omdat zij anders zou worden afgesloten van gas en licht.
Mevrouw begreep het hele verhaal niet en riep mij erbij, waarbij ik vervolgens vroeg wat de bedoeling precies was.
De jongen aan de telefoon zei dat mevrouw direct zou worden afgesloten als ze niet bij Energie Direct zou gaan. Toen ik zei dat mevrouw bij Essent was en daarbij wou blijven, zei de jongen aan de telefoon dat dit allemaal via Essent gaat. Hierop heb ik geantwoord dat mevrouw hier verder geen interesse voor heeft en dat als er wat moest gebeuren dat allemaal schriftelijk afgehandeld moest worden.
Hij wilde mij nogmaals overhalen, waarop ik vroeg om zijn meerdere te spreken. Toen werd er opgehangen.
Ik heb vervolgens Essent gebeld om mevrouw gerust te stellen, want ze was lichtelijk overstuur van dit alles. Essent bevestigde mij dat dit vaker op deze manier gaat en dat ze hiervan notitie zouden maken.
Ik vind het ongehoord dat bedrijven mensen van 80 jaar zo de stuipen op het lijf kunnen jagen!
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 03 mei 2007 21:03
Re: Hoe Energie Direct haar klanten wint...
Zeer goedde actie ,ons gemeenschaps geld moet rollen en de vrije markt moet groeien.Colpolteurs,callcenters zet hem op SUCCES want jullie doen het...Laat je niet gek maken door die graftakken die het zogenamd ziek of anders vinden of willen (deze zijn toch afgeschreven).Nee jullie doen goed werk en de markt is alleen maar groeiende nogmaals Succes!!
Re: Hoe Energie Direct haar klanten wint...
Als je een echte vent bent, zet je hier even je telefoonnummer en e-mail neer.Zeer goedde actie ,ons gemeenschaps geld moet rollen en de vrije markt moet groeien.Colpolteurs,callcenters zet hem op SUCCES want jullie doen het...Laat je niet gek maken door die graftakken die het zogenamd ziek of anders vinden of willen (deze zijn toch afgeschreven).Nee jullie doen goed werk en de markt is alleen maar groeiende nogmaals Succes!!
Re: Hoe Energie Direct haar klanten wint...
@helpendehand:
de kwaliteit van je bijdrage is recht evenredig met je beheersing van de Nederlandse taal
de kwaliteit van je bijdrage is recht evenredig met je beheersing van de Nederlandse taal
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 03 mei 2007 21:03
Re: Hoe Energie Direct haar klanten wint...
Wicher jongen verveel je je nog steeds?Als je niets te doen hebt ga je op andermans taal fouten letten toch...We leven in de 21e eeuw!Als ik aan wicher denk zie ik een oud ziek werkeloos alleenstaand mannetje voor me dat thuis achter zijn pctje zit.En deze site heel veel voldoening voor hem geeft,dat mag gezegd worden hoor proficiat voor de boy's van trosradar....wicher heel veel plezier met je ziel.En je reacties
Re: Hoe Energie Direct haar klanten wint...
lol!! En als je aan ED denkt dan zie je zeker een soort van wereldbedrijf?
Met zo'n fantasie zou ik iets nuttigers gaan doen, echt waar.
Enneh: niet zo snel aangebrand raken makker; is niet goed voor je gezondheid
Met zo'n fantasie zou ik iets nuttigers gaan doen, echt waar.
Enneh: niet zo snel aangebrand raken makker; is niet goed voor je gezondheid
Re: Hoe Energie Direct haar klanten wint...
energie direct is een volbloed dochterbedrijf van essent.
sinds 14 juli 2004 is de energiemarkt geliberaliseert. toen kwamen er allemaal "kleine" niet traditionele maatschapijen bij.
essent zag toen dat veelal hun klanten gingen overstappen naar de "goedkopere"" aanbieders.
toen hebben zij besloten energieDirect op te starten.
op deze manier winnen zij hun klanten toch nog terug..
slimme zet.. jammer dat het toch niet helemaal in orde is met energie direct!
sinds 14 juli 2004 is de energiemarkt geliberaliseert. toen kwamen er allemaal "kleine" niet traditionele maatschapijen bij.
essent zag toen dat veelal hun klanten gingen overstappen naar de "goedkopere"" aanbieders.
toen hebben zij besloten energieDirect op te starten.
op deze manier winnen zij hun klanten toch nog terug..
slimme zet.. jammer dat het toch niet helemaal in orde is met energie direct!
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 15 mar 2008 21:42
Re: Hoe Energie Direct haar klanten wint...
Hallo allemaal,
Waar gaat de discussie nu eigenlijk precies over, ik snap het niet? Krijg de indruk dat jullie het idee hebben dat Essent het eerste bedrijf is dat een tweede merk opricht,... ik zie het probleem niet helemaal en ben benieuwd naar jullie uitleg.
Kennen jullie het bedrijf Unilever trouwens? Kijk maar eens op de volgende website: http://www.unilever.nl/onzemerken/. Unilever zet al sinds jaar en dag verschillende merken in de schappen van de supermarkt die met elkaar concurreren, dit is toch geen nieuw fenomeen?
Groeten,
RayWhisperer
Waar gaat de discussie nu eigenlijk precies over, ik snap het niet? Krijg de indruk dat jullie het idee hebben dat Essent het eerste bedrijf is dat een tweede merk opricht,... ik zie het probleem niet helemaal en ben benieuwd naar jullie uitleg.
Kennen jullie het bedrijf Unilever trouwens? Kijk maar eens op de volgende website: http://www.unilever.nl/onzemerken/. Unilever zet al sinds jaar en dag verschillende merken in de schappen van de supermarkt die met elkaar concurreren, dit is toch geen nieuw fenomeen?
Groeten,
RayWhisperer