Ik ben al een aantal jaren klant van tele2, maar een paar weken geleden begon de elende toen ineens de telefoon werdt afgesloten omdat ik de rekening van november2007 vergeten te betalen was.Dus heb ik de rekening op 4 januari betaald.
Op 25 januari ligt er een brief van intrum justitia dat er een vordering ligt van tele2 omdat de maanden november en januari niet betaald zijn.Ik heb meteen gebeld en een fax verstuurd met de betalingsbewijzen want die van januari was gewoon betaald.
Op 27 februari heb ik weer een brief van intrum justitia met hetzelfde verhaal. Heb weer gebeld en daarna een mail gestuurd met de betaalbewijzen, en dat ik geen incassokosten ga betalen omdat deze onterecht zijn.De dame van Tele2 die ik aan de telefoon kreeg was erg onvriendelijk en vertelde dat ik moest afwachten en dat ze niet kon garanderen dat ik niet afgesloten zou worden,omdat ze bergen e-mails krijgen en niet weet waneer deze behandeld worden.Daarbij vond zij dat ik de incassokosten gewoon moest betalen omdat ik anders problemen zou krijgen met nog hogere kosten,waarop ik zei dat als dit zo was ik geen klant van tele2 meer wil zijn.Het antwoord dat deze dame had was dat dat heel moeilijk zou gaan omdat er een opzegtermijn geldt.
Ik heb intussen € 80,- aan kosten gemaakt omdat ik mobiel moest bellen, en weet dus nog niet of mijn betalingen verwerkt zijn want tele2 en intrum justitia kunnen mij geen van beide een antwoord geven.
belachelijk dat je zo wordt behandeld,dus voordat je overweegt klant te worden van tele2 bedenk goed of je deze elende wil!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 puinhoop
Re: tele2 puinhoop
Volgens mij is dit geen puinhoop van hun,,,,maar dat is gewoon opzet!
Ik had precies het zelfde probleem!
Ik had precies het zelfde probleem!
-
WebServiceTele2
Ik kan u verzekeren dat er geen opzet van Tele2 nog van Intrum Justitia in het spel is.
Het is echter met niet-betaalde facturen zo, dat er een termijn is dat deze nog betaald kan worden aan Tele2 voordat deze naar Intrum Justitia gaat. Als u kunt aantonen dat de factuur betaald is voordat deze doorgestuurd is naar Intrum Justitia, hoeft u geen incassokosten, ed. te betalen. Dit kunt dan ook aangeven bij de klantenservice.
Het is echter met niet-betaalde facturen zo, dat er een termijn is dat deze nog betaald kan worden aan Tele2 voordat deze naar Intrum Justitia gaat. Als u kunt aantonen dat de factuur betaald is voordat deze doorgestuurd is naar Intrum Justitia, hoeft u geen incassokosten, ed. te betalen. Dit kunt dan ook aangeven bij de klantenservice.
-
kanovaarder
Tele2, nou moet u eens goed luisteren!!
Klachten over jullie "bedrijf" blijken legio!!!!
Nu weer in mijn direkte omgeving!! (Nieuwendam).
Met zijn telefoon van jullie kan hij wel bellen maar sinds kort niet meer gebeld worden en tot nu toe wordt ook hij afgescheept en krijgt hij hoge kosten omdat hij jullie dure nummer moet bellen met een mobiele telefoon!
Overigens ben ik niet van plan om mij in te schrijven bij jullie forum.
Willen jullie echt helpen dan hier maar een envelopje!
Nou, geef mijn portie maar aan fikkie.
Jullie mogen dan wel hier reageren maar tot nu toe geen reactie's gezien die erop wijzen dat jullie de problemen ook echt (kunnen) oplossen!
Nemen wij dan Tele 2?
Oh nee, oh nee,oh nee,nee,nee.
Grootvader
Klachten over jullie "bedrijf" blijken legio!!!!
Nu weer in mijn direkte omgeving!! (Nieuwendam).
Met zijn telefoon van jullie kan hij wel bellen maar sinds kort niet meer gebeld worden en tot nu toe wordt ook hij afgescheept en krijgt hij hoge kosten omdat hij jullie dure nummer moet bellen met een mobiele telefoon!
Overigens ben ik niet van plan om mij in te schrijven bij jullie forum.
Willen jullie echt helpen dan hier maar een envelopje!
Nou, geef mijn portie maar aan fikkie.
Jullie mogen dan wel hier reageren maar tot nu toe geen reactie's gezien die erop wijzen dat jullie de problemen ook echt (kunnen) oplossen!
Nemen wij dan Tele 2?
Oh nee, oh nee,oh nee,nee,nee.
Grootvader