LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Publieke omroepen ... consumentenkwestie ???

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Publieke omroepen ... consumentenkwestie ???

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Even een klein vraagje mbt publieke omroepen.
daar deze , iig deels, van ons belastinggeld gefinancieerd worden.
(de rest komt uit reclame inkomsten e.d.)
Dus vroeg ik mezelf af of ik nou een CONSUMENT van de publieke omroepen was (of niet) ???

Voorbeeld : De TROS is een publieke omroep. De tros heeft programma's waar ik naar kijk (en dus aan mee betaal)
en de tros heeft ook site's en oa DIT FORUM.

>cybertje<
Laatst gewijzigd door cybertomaat op 04 mar 2008 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Publieke omroepen ... consumentenkwestie ???

Ongelezen bericht door Moppentappers »

con·su·me·ren (overgankelijk werkwoord; consumeerde, heeft geconsumeerd; consumptie)
1 gebruiken, nuttigen, verbruiken

een consument consumeert, duidelijk dus dat dit inderdaad een consumenten kwestie is
en daar hoort radar voor op te komen.. toch?

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Publieke omroepen ... consumentenkwestie ???

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Ja ... ik dacht ook altijd dat het zo werkte idd ...
maar een niet nader te noemen internetredactie
probeert me van het tegendeel te overtuigen ...
dus ik ging toch een beetje twijfelen. :wink:

>cybertje<

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Publieke omroepen ... consumentenkwestie ???

Ongelezen bericht door Moppentappers »

radar is een greenpeace in een dikke hummer waar alle uitstoot beperkende zooi uit is gehaald
zeuren op andere bedrijven terwijl er zelf o.a zeer onzorgvuldig wordt omgegaan met persoons gegevens (wachtwoorden bijv.) en er een censuur gevoerd wordt op alles wat "tegen" radar is
enige wat er volgens mij getracht wordt is dmv discussies het forum tot een hogere kwaliteit brengen

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Publieke omroepen ... consumentenkwestie ???

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Hoewel ik het in grote lijnen met je eens ben zou ik je toch vriendelijk willen verzoeken om je toon te matigen Moppentappers :oops:
(de juiste toon is de halve winst in een "scherpe discussie" :wink:
Al vind ik deze vergelijking :
radar is een greenpeace in een dikke hummer waar alle uitstoot beperkende zooi uit is gehaald
wel iets waar onze geliefde internetredactie eens serieus over zou moeten nadenken idd.

Over dat verwijderde topic over de veiligheidscode (die ik voor het gemak maar in zijn geheel naar Halloforum heb verplaatst-zie : http://forum.omroepgelderland.nl/viewtopic.php?t=421 ) is het laatste ook nog niet gezegd ... maar daar is dit de plek niet voor.

>cybertje<

enige wat er volgens mij getracht wordt is dmv discussies het forum tot een hogere kwaliteit brengen

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Publieke omroepen ... consumentenkwestie ???

Ongelezen bericht door G7 »

je hebt het weer gezien cyber........... alles weer weggehaald, dankzij gravedigger en het engeltje. (klikkers) :P Alsof zij op andere topics hun verstandige bijdragen leveren en dat vinden ze dan geen chatgedrag. Maargoed, ik lig er niet wakker van.

Ik zet de bakpan vast klaar! :lol: Met mosterd. :wink:

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: Publieke omroepen ... consumentenkwestie ???

Ongelezen bericht door coño »

TROS radar wordt gestuurd door de gedachtenpolitie van de PvdA. Enig commentaar wat niet in het straatje van de redactie past wordt verwijderd.

De redactie overtreedt trouwens ook hun eigen regels. Hier is natuurlijk géén discussie over mogelijk.

Gesloten