Hallo mensen,
Hebben jullie ook de huis aan huis reclame gekregen van leensysteem?
In deze brief proberen ze je een lening aan te smeren voor je andere leningen.
Kunnen we hier ook iets aan doen?
Bestaat er ook website om je voor deze dingen af te melden?
Ik d8 dat ik ooits zoiets had gehoord.
Alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leensysteem
Re: Leensysteem
Wat dacht je van een Nee-Nee sticker...
Ik heb de site al gevonden.
www.infofilter.nl
Daar kun je aangeven of wel of geen reclame per telefoon en/of post wil ontvangen.
www.infofilter.nl
Daar kun je aangeven of wel of geen reclame per telefoon en/of post wil ontvangen.
Gaar het nu om huis aan huis reclame of om geadreseerde reclame?
Het is gewoon reclame, je hoeft er niet op in te gaan. Ik heb ook wel eens wat van hun ontvangen. Verder vond ik in mijn brievenbus de aansporing om mijn auto in te ruilen voor een goedkopere met nog meer vermogen, blijkt dat mijn eten beter smaakt in een nieuwe keuken en maak ik mijn weekend helemaal het einde als ik langs de rand van het zwembad tequila's wegtik onder een kunststof palmboom.
Helaas heb ik geen reclame ontvangen voor de stickers waarop staat dat ik geen reclame wens... Maar die zijn te haen bij het Postkantoor.
Helaas heb ik geen reclame ontvangen voor de stickers waarop staat dat ik geen reclame wens... Maar die zijn te haen bij het Postkantoor.
-
Trouwens in hun niet geadresseerde reclame staat een antwoordnummer. Ik stuur dan altijd een kilo oud papier naar zo een antwoordnummer.