Na ze te hebben gebeld en gelijk ook geschrijven om mij de benodigde en relevante stukken te doen toekoemen.
Kreeg ik gisteren een brief met enkele fotokopieën van rekeningafschriften uit 2000 en 2001. Hier in kan ik als nog niet duidelijk zien waardoor het te bevorderen bedrag is onstaan.
Ik heb dan ook meteen gebeldt met Beekman B.V. en kreeg te horen dat dit alles is wat ze in bezit hebben ook al beweren ze mij tussen 2001 en 2004 aantal keren pogingen hebben gedaan. Daar van is dus geen bewijs beschikbaar.
De heer aan de lijn zij dat de bank afschriften genoeg bewijs is.
Ik ben er dus niet mee eens en eiste meer dan dat maar meneer zei dat dat ik er van geluk mag spreken dat ik deze afschriften heb mogen ontvangen omdat het honderde euro kost om deze op tevragen en dat ze opgeslagen zijn in bunkers
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ik weet niet wat er precies aan de hand is omrent deze vordering en hoe het is onstaan. Het incassoburo beschikt niet over voldoende bewijs.
Bij ABN Amro kan ik ook geen enkel gegevens opvragen aangezien mijn reknr niet meer bestaat.
Ik vermoed ook deze vordering is verjaard het gaat over de periode 2001.
De afschriften die ze me hadden gestuurt de laatste er van dateert uit 16.02.2001, terwijl deze reknr in november 2001 is geblokkeerd.
Mag een incassoburo bankafschriften als argument gebruiken om een vorderingen te doen? En hoe kan ik het beste er achter komen wat er nou precies aan de hand is?
De adres die ABN had daar woon ik sinds 2000 niet meer en heb ook nooit post kunnen ontvangen.