[quote Geplaatst op 17 Mrt 2008 10:09 door Forrestma-UPC
--------------------------------------------------------------------------------
Beste ger07,
De situatie die je schetst, is erg vervelend. Graag zouden wij willen bekijken of wij hierin iets kunnen betekenen.
Zou je jouw klantnummer of postcode en huisnummer willen sturen naar
webcare@upc.nl?
Met vriendelijke groet,
UPC Webcareteam
][/quote]
UPC kan voor ons niets meer betekenen, als wij onze gegevens aan u bekend maken begint de ellende weer opnieuw.
Als UPC hun vorderingen aan dubieuze incassokantoren blijft uitbesteden,kan alleen een rechter een eind aan dit drama maken.
( Transfair en M.G.de Jong weten donders goed dat deze vordering onterecht is, maar blijven mij lastig vallen.)
Nog een reden dat wij geen enkel vertrouwen in UPC hebben is het volgende:
In 2002 hadden wij geen internet meer.
Mijn vrouw heeft toen gebeld, en kreeg de volgende standaard antwoorden:
Storing in de wijkcentrale, stekker eruit 30 seconden wachten, er wordt aan gewerkt, of het ligt aan uw computer.
Dit dagelijks VIJF WEKEN lang, maar in week zes had mijn vrouw geluk,
ze kreeg een dame aan de lijn met VERSTAND en NORMEN en WAARDEN.
Deze medewerkster heeft er een case van gemaakt, en toen bleek het modem defect te zijn.
In week ZEVEN is het modem vervangen, en hadden wij eindelijk weer internet.
Volgens de toen geldende voorwaarden van Chello, hadden wij recht op een schade vergoeding.
In eerste instantie hebben wij de periode zonder internet niet betaald.
Na een half jaar kwam toch de rekening over deze periode.
Gebeld en wat bleek, we hadden wel recht op schade vergoeding, maar hadden dit niet gemeld bij een speciaal hiervoor telefoonnummer, eigen schuld, dikke bult.
We hadden de keus betalen of afgesloten worden.
We hebben met pijn ln hart betaald, om reden dat er toen geen enkel alternatief was als de inbelverbinding van KPN.
Terug naar
2008. UPC heeft een nieuw logo, verder niets.
In 2008 MOET je eerst een maand betalen voor een dienst die is opgezegd, daarna krijg je (misschien ) na
acht weken je teveel betaalde geld en je borg voor het modem terug.
Inderdaad een vos verliest wel zijn haren niet zijn streken.
Nogmaals, een gewaarschuuwd mens telt voor twee.
Aanmelden is zo gedaan, ervan afkomen een
drama.
( Grootvader iedere keer als UPC intik of uitspreek beginnen mijn tenen te jeuken, hopelijk is het geen besmettelijk virus.
Mocht ik ook wratten krijgen, ia daar dan een medicijn voor ?.
Of geldt hier ook voorkomen is beter dan genezen. )