LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belgiesche "afslank" dokter

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
marloes43
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2008 00:07

belgiesche "afslank" dokter

Ongelezen bericht door marloes43 »

ik zit ergens mee in me maag
in mijn omgeving gaan steeds meer mensen naar een dokter in belgie.
deze geeft je voor een fors bedrag pillen die je moeten helpen bij het afvallen.
nu heb ik weleens gehoord van stekkers maar dit is het volgens de gebruikers niet maar heeft hetzelfde effect :?
heb gevraagd of deze man misschien een website heeft maar deze pillen zijn verboden in ons land en kan je enkel bellen om meteen een afspraak te maken. :roll:
heb op google gezocht maar niets te vinden over deze man.
heeft iemand weleens van deze man gehoord, vind het een erg gevaarlijke situatie om zomaar in het ''zwart'' doktertje te spelen bij mensen die de wanhoop nabij zijn.
(al ben je er natuurlijk altijd zelf bij)

alvast bedankt

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: belgiesche "afslank" dokter

Ongelezen bericht door puma73 »

hoe heet die beste dokter? heeft hij een website?

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: belgiesche "afslank" dokter

Ongelezen bericht door hharteman »

Ik heb 2 kennisen die ook bij een Belgishe arts geweest zijn en medicijnen kregen die hier in nederland verboden zijn.
Als ik me niet vergis zijn dat medicijnen die je schildklier versnellen.
Ze zijn er indertijd wel een 15 kg mee kwijt geraakt maar kregen allerlei bijwerkingen met nieren enlever.

NIET DOEN als je leven je lief is.

marloes43
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2008 00:07

Re: belgiesche "afslank" dokter

Ongelezen bericht door marloes43 »

sorry maar als je me bericht had gelezen zag je dat deze man geen website heeft.
ben erg voorzichtig met het weg geven van deze man want wil mensen niet op het verkeerde been brengen dat ze deze man ook nog eens gaan bezoeken!

marloes43
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2008 00:07

Re: belgiesche "afslank" dokter

Ongelezen bericht door marloes43 »

hoi

hharteman phoe schrik daar wel van ik raadt het ook iedereen af.
mijn mening is dat enkel sporten en gezond eten je helpt en dat deze vreemde praktijken gestopt moeten worden!

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: belgiesche "afslank" dokter

Ongelezen bericht door hharteman »

Tja, in Belgie kan op dat gebied wat meer dan in nederland.
Er zijn legio andere mogekijkheden om je gewicht te kunnen verlagen.
Het is altijd afzien, maar als de knop in je hoofd eenmaal om is, dan lukt het vast wel.

SoulTeddy
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2008 15:42

Re: belgiesche "afslank" dokter

Ongelezen bericht door SoulTeddy »

Het is niet aan te raden om ook naar die dokter te gaan. De middelen die hij verkoopt zijn niet voor niets verboden in Nerderland. Vaak blijkt dat pillen toch niet werken bij effectief afvallen. Na het stoppen met de medicijnen kom je toch weer aan.

Bambi1970
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2008 00:19

Re: belgiesche "afslank" dokter

Ongelezen bericht door Bambi1970 »

hoi hoi,

jaren geleden ook naar zo'n man geweest en viel af als een speer, 21 kg in 3 maanden, toen ik stopte werd ik gewoon depri en kwam ook weer aan als een speer...
zit dus gewoon speed in en anti depressiva waardoor je je lekker voelt en geen honger hebt...heel ongezond dus als je aan de speed zit, doe dit dus ook nooit meer ook al was het een "makkelijke'manier. Achteraf gezien speelde ik met mijn gezondheid. Niet doen dus!!

Gesloten