| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wig drijven tussen klanten
Re: wig drijven tussen klanten
Hoi An,
Je kunt ook zeg maar € 10,00 schenken. Iedereen kan wat geven vele kleintjes worden ook ............ juist. Pay-back wordt naar beneden gehaald de penningmeester... ik weet er niets van. Wat ik wel weet, dat er nu 150 gedupeerden zijn en SLV ik mag ze niet beschuldigen rente op rente plukt en niets doen. Ik vind dat zo schandalig.
En als Piet een advokaat heeft gevonden, die zich het lot van Monique aantrekt en die zich opoffert, dan vind ik dat deze man niet voor niets hoeft te werken.
Iedereen heeft de mond vol van oh wat erg.Piet, Luc enz. dat zijn mensen die knokken voor alle gedupeerden. Worden zwart gemaakt door allerlei infantielen etc. Nu hebben we elkaar nodig dus meneer Oversier ik verhoog mijn bod tot € 300,00 .
Albert.
Je kunt ook zeg maar € 10,00 schenken. Iedereen kan wat geven vele kleintjes worden ook ............ juist. Pay-back wordt naar beneden gehaald de penningmeester... ik weet er niets van. Wat ik wel weet, dat er nu 150 gedupeerden zijn en SLV ik mag ze niet beschuldigen rente op rente plukt en niets doen. Ik vind dat zo schandalig.
En als Piet een advokaat heeft gevonden, die zich het lot van Monique aantrekt en die zich opoffert, dan vind ik dat deze man niet voor niets hoeft te werken.
Iedereen heeft de mond vol van oh wat erg.Piet, Luc enz. dat zijn mensen die knokken voor alle gedupeerden. Worden zwart gemaakt door allerlei infantielen etc. Nu hebben we elkaar nodig dus meneer Oversier ik verhoog mijn bod tot € 300,00 .
Albert.
Luc en An, jullie zijn de enige die spontaan reageren. Kun je nagaan wat we nog voor elkaar over hebben.
Albert.
Albert.
Luc,
Kun je misschien omschrijven/definieren wat jij onder 'betrokkenheid' verstaat?
Groet, Sara
Kun je misschien omschrijven/definieren wat jij onder 'betrokkenheid' verstaat?
Groet, Sara
Dag Sara,
Je bent lief hoeveel wil jij schenken. Of is meneer Oversier niet de juiste advokaat ?? Op mijn aanraden reageert Luc niet.
Albert.
Je bent lief hoeveel wil jij schenken. Of is meneer Oversier niet de juiste advokaat ?? Op mijn aanraden reageert Luc niet.
Albert.
Hallo allemaal,
Wij vinden het super hoe jullie reageren o.a. Albert.
En ik geef jullie gelijk Mr Oversier is een goeie.
Wij zijn dan ook heel blij met hem en ondersteunen jullie e-mailactie naar hem.Goed idee zal hem goed doen
Daar kan de Stichting Leaseverlies een voorbeeld aan nemen.
Vriendelijke Groetjes van Monique en echtgenoot
(jullie weten wel van de dagvaarding van 20 augustus)
Wij vinden het super hoe jullie reageren o.a. Albert.
En ik geef jullie gelijk Mr Oversier is een goeie.
Wij zijn dan ook heel blij met hem en ondersteunen jullie e-mailactie naar hem.Goed idee zal hem goed doen
Daar kan de Stichting Leaseverlies een voorbeeld aan nemen.
Vriendelijke Groetjes van Monique en echtgenoot
(jullie weten wel van de dagvaarding van 20 augustus)
Betrokkenheid hier op het forum is náást de forumbezoekers staan. Je komt op mij over alsof je erboven staat. Alsof je hier eigenlijk niet thuis hoort. Op zich is dat zo, want je bent geen gedupeerde in die zin. Je werkt aan de zaak voor jouw buren.
Als je je náást de forumlezers zou voelen dan denk ik dat jouw berichten persoonlijker zouden zijn, minder juridisch, misschien zelfs hier en daar een geintje.
Als je erboven staat, dan komt een bericht en dus ook een persoon, beschouwend over, wel kennis delend, maar geen gevoel delend.
Dat is wat ik mis.
Waar vind je dat je zelf staat....?
Luc
Als je je náást de forumlezers zou voelen dan denk ik dat jouw berichten persoonlijker zouden zijn, minder juridisch, misschien zelfs hier en daar een geintje.
Als je erboven staat, dan komt een bericht en dus ook een persoon, beschouwend over, wel kennis delend, maar geen gevoel delend.
Dat is wat ik mis.
Waar vind je dat je zelf staat....?
Luc
Succes Monique we helpen je.
Albert.
Albert.
Dus reageert Luc wel .
Albert.
Albert.
Hallo Albert,
Ik lever mr Oversier klanten.
Ik bel en mail, dat kost mij ook geld.
Er zijn mensen die daar geld voor rekenen.......
Ik doe het gratis.
Omdat ik vindt dat het moet.
Onrecht is voor mij als een rode lap voor een stier.
En ik ga door tot de stier( de aanbieder van dit soort walgeljike contracten en de tussenpersoon) geveld is.
Kunnen we het vlees gebruiken voor een bbq.
Op naar de overwinning, met behulp van goede advocaten en de media.
En met behulp van ons zelf natuurlijk.
Samen staan we sterk.
Groeten,
Piet
Ik lever mr Oversier klanten.
Ik bel en mail, dat kost mij ook geld.
Er zijn mensen die daar geld voor rekenen.......
Ik doe het gratis.
Omdat ik vindt dat het moet.
Onrecht is voor mij als een rode lap voor een stier.
En ik ga door tot de stier( de aanbieder van dit soort walgeljike contracten en de tussenpersoon) geveld is.
Kunnen we het vlees gebruiken voor een bbq.
Op naar de overwinning, met behulp van goede advocaten en de media.
En met behulp van ons zelf natuurlijk.
Samen staan we sterk.
Groeten,
Piet
Hi Piet,
We gaan er met zijn allen tegen aan nu. Advokaat in spé die niet bijdraagt is ook niet veel waard. Mr. Oversier groeit ook in zijn rol en die hoeft niet op een houtje te bijten. Jij komt met menselijke oplossingen.
En voor mensen die zich inzetten voor een ieder moeten ze afblijven.
Albert.
We gaan er met zijn allen tegen aan nu. Advokaat in spé die niet bijdraagt is ook niet veel waard. Mr. Oversier groeit ook in zijn rol en die hoeft niet op een houtje te bijten. Jij komt met menselijke oplossingen.
En voor mensen die zich inzetten voor een ieder moeten ze afblijven.
Albert.
-
An
Albert, je bent vanavond wel op de engelse toer hè? Ach nou ja, is wel grappig hoor zo ff tussendoor!
En Piet, die verdient DIE gouden stoel in de hemel zoals iemand hier al eerder ergens zei.
Keep on going
Groetjes An 
En Piet, die verdient DIE gouden stoel in de hemel zoals iemand hier al eerder ergens zei.
Keep on going
An jij bent ook niet verkeerd hoorde ik van Ted
Albert. sssstttt
Albert. sssstttt
*snif* *snif*
Ruik ik hier een romance....?
Nee, ik snap het, ik ben hier teveel
*zet wat kaarsjes bij, wijntje erbij, berevelletje voor haard*
Luc
Ruik ik hier een romance....?
Nee, ik snap het, ik ben hier teveel
*zet wat kaarsjes bij, wijntje erbij, berevelletje voor haard*
Luc
-
An
Maar Luc.
Jij bent nooit teveel hier hoor! Kom nou!
En dat voor de haard? Met dit weer? O wat ben je toch weer romantisch! Wie had dit ook al eens tegen jou gezegd?
Groetjes An

Jij bent nooit teveel hier hoor! Kom nou!
En dat voor de haard? Met dit weer? O wat ben je toch weer romantisch! Wie had dit ook al eens tegen jou gezegd?
Groetjes An
Luc,
Gevoel dus. Hmmm. Dat ik mijn tijd hier al een behoorlijke periode in steek en volstrekte vreemden probeer te ondersteunen zonder daar zelf op enige wijze wat aan te hebben kan natuurlijk niet komen vanuit gevoel.
Afgezien daarvan. een schouder om op uit te huilen ben ik inderdaad niet. Ik plaats opmerkingen en kanttekeningen bij sommige zaken, en probeer door middel van toelichting wat duidelijkheid te verschaffen. Als een natte schouder wat jou betreft beter is dan toelichting, uitleg en hulp bij het schrijven van brieven dan vrees ik dat ik me toch graag hou bij het laatste. Dat vind jij dus kennelijk niet betrokken. wat is dat dan wel volgens jou? want dat vraag ik me dan toch wel af. Als dat niet betrokken is, je zonder reden bezighouden met en inzetten voor, wat is betrokkenheid dan wel? is betrokkenheid enkel een natte schouder?
En Albert,
Ik studeer (inkomen???) en draag in mijn eentje de zorg voor een (absoluut geweldig) kind. Ik doe m.b.t. de Dexia ellende wat binnen mijn vermogen ligt en dat doe ik omdat het me interesseert en omdat ik het een onaangename en oneerlijke situatie vind voor een bepaalde groep personen. Ik ben hier op een toevallige manier ingerold en heb het nog niet los kunnen laten. Maar goed, nu moet ik volgens jou kennelijk naast mijn (vrije?) tijd ook nog om de een of andere duistere reden bepaalde financiele middelen leveren voor volstrekte vreemden? Want anders ben ik niets waard? Goh, als dat de mentaliteit is...
Groet, Sara
Gevoel dus. Hmmm. Dat ik mijn tijd hier al een behoorlijke periode in steek en volstrekte vreemden probeer te ondersteunen zonder daar zelf op enige wijze wat aan te hebben kan natuurlijk niet komen vanuit gevoel.
Afgezien daarvan. een schouder om op uit te huilen ben ik inderdaad niet. Ik plaats opmerkingen en kanttekeningen bij sommige zaken, en probeer door middel van toelichting wat duidelijkheid te verschaffen. Als een natte schouder wat jou betreft beter is dan toelichting, uitleg en hulp bij het schrijven van brieven dan vrees ik dat ik me toch graag hou bij het laatste. Dat vind jij dus kennelijk niet betrokken. wat is dat dan wel volgens jou? want dat vraag ik me dan toch wel af. Als dat niet betrokken is, je zonder reden bezighouden met en inzetten voor, wat is betrokkenheid dan wel? is betrokkenheid enkel een natte schouder?
En Albert,
Ik studeer (inkomen???) en draag in mijn eentje de zorg voor een (absoluut geweldig) kind. Ik doe m.b.t. de Dexia ellende wat binnen mijn vermogen ligt en dat doe ik omdat het me interesseert en omdat ik het een onaangename en oneerlijke situatie vind voor een bepaalde groep personen. Ik ben hier op een toevallige manier ingerold en heb het nog niet los kunnen laten. Maar goed, nu moet ik volgens jou kennelijk naast mijn (vrije?) tijd ook nog om de een of andere duistere reden bepaalde financiele middelen leveren voor volstrekte vreemden? Want anders ben ik niets waard? Goh, als dat de mentaliteit is...
Groet, Sara
Sara... ik denk niet dat je mij helemaal begrijpt. Of ik kom niet duidelijk over.Dat ik mijn tijd hier al een behoorlijke periode in steek en volstrekte vreemden probeer te ondersteunen zonder daar zelf op enige wijze wat aan te hebben...
Je kennis etaleren is niet per definitie betrokkenheid. Ik vind namelijk dat je je kennis etaleert. Verder ga je niet, in mijn ogen. Ik vind dat je dat verwart met betrokkenheid. Dat is het volgens mij namelijk niet.
Ook in deze reactie van je kom op mij uit de hoogte over. Dan kies je er kennelijk voor om er boven te staan. En dat is niet ertussen. Jammer!
Ik denk dat ik nu wel duidelijk ben geweest.
Luc
Lieve mensen ik ben blij met de goede ideeen hier op de site, ik loop ook al een tijdje mee hier, helaas de laaste paar maanden bijna niet.
Ik heb een hoop gemist als ik dit lees. Maar ik wil graag mijn dank
uitbrengen voor Sarah, die hier nog steeds mensen probeert te helpen.
Is er al bekend of er nog een demonstratie komt?????
Groetjes Yvonne (opblaaskoe)
Ik heb een hoop gemist als ik dit lees. Maar ik wil graag mijn dank
uitbrengen voor Sarah, die hier nog steeds mensen probeert te helpen.
Is er al bekend of er nog een demonstratie komt?????
Groetjes Yvonne (opblaaskoe)
Luc,
Ik 'etaleer' helemaal niets. Maar als je denkt dat het beter is om enige mate van kennis van dit forum te blokkeren omdat dat niet wenselijk is in het kader van naast, onder of boven, dan moet je dat maar even goed motiveren.
Kennis etaleren? Hier??? Oh jee, en voor wie dan? Voor wat? Wat heb IK daar nou aan? Etaleren?
Dat ik niet emotioneel, zwart-wit, ondordacht en overtrokken doe en dus niet van de ene opwelling en genegenheid in de andere vlieg wil nog niet zeggen dat ik iets verkeerd doe of 'boven' anderen meen te staan. Ik probeer slechts - zoals reeds eerder besproken - enkel een beetje toelichting en af en toe wat kritiek te geven waneer daar in mijn ogen reden voor is en daarnaast ondersteun ik verschillende personen met het schrijven van brieven en de stap naar een advocaat, een stap waar velen tegenop zien omdat het nog niet eerder nodig is geweest.
Ik krijg sterk de indruk dat je gewoon zoekt naar een mogelijkheid om wat naars te zeggen tegen en/of over anderen die niet helemaal zeggen/doen wat jij wil dat ze zeggen/doen. En dan maar roepen dat er een gebrek aan betrokkenheid is.
Ik 'etaleer' helemaal niets. Maar als je denkt dat het beter is om enige mate van kennis van dit forum te blokkeren omdat dat niet wenselijk is in het kader van naast, onder of boven, dan moet je dat maar even goed motiveren.
Kennis etaleren? Hier??? Oh jee, en voor wie dan? Voor wat? Wat heb IK daar nou aan? Etaleren?
Dat ik niet emotioneel, zwart-wit, ondordacht en overtrokken doe en dus niet van de ene opwelling en genegenheid in de andere vlieg wil nog niet zeggen dat ik iets verkeerd doe of 'boven' anderen meen te staan. Ik probeer slechts - zoals reeds eerder besproken - enkel een beetje toelichting en af en toe wat kritiek te geven waneer daar in mijn ogen reden voor is en daarnaast ondersteun ik verschillende personen met het schrijven van brieven en de stap naar een advocaat, een stap waar velen tegenop zien omdat het nog niet eerder nodig is geweest.
Ik krijg sterk de indruk dat je gewoon zoekt naar een mogelijkheid om wat naars te zeggen tegen en/of over anderen die niet helemaal zeggen/doen wat jij wil dat ze zeggen/doen. En dan maar roepen dat er een gebrek aan betrokkenheid is.
Laatst gewijzigd door Sara Etty op 14 aug 2003 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi An
groetjes van
Luc!
groetjes van
Luc!
Sara... ik weet het ook even niet meer.
Misschien dat we er op een ander tijdstip op terug kunnen komen. Ik vind overigens dit laatste bericht van je meer op de man af en dat is wat ik zo kan waarderen.
Als je het goed vindt laat ik het hier voor nu bij, want ik ben moe, ronduit moe.
Ik denk over mijn kant in ieder geval na zoals jij die teruggaf net in je bericht.
Mvg,
Luc
Misschien dat we er op een ander tijdstip op terug kunnen komen. Ik vind overigens dit laatste bericht van je meer op de man af en dat is wat ik zo kan waarderen.
Als je het goed vindt laat ik het hier voor nu bij, want ik ben moe, ronduit moe.
Ik denk over mijn kant in ieder geval na zoals jij die teruggaf net in je bericht.
Mvg,
Luc