LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Generic xor snor

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Hagensz
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2008 22:22

Generic xor snor

Ongelezen bericht door Hagensz »

Hallo,

ik heb sinds een week een Generic Bnot gekocht

hij zit er nog hardstike leuk uit en ben er erg blij mee. alleen er zijn

een paar minpuntjes aan waar ik niet zo 1 2 3 een polossing voor weet

ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen!!

mijn 1e probleem is :

het gas blijft af en toe hangen..

mijn 2e probleem is :

mijn caberateur is waarschijnlijk niet goed.. want ik moet mengsmering tanken is mij vertelt. omdat de caberateur de olie en benzine niet goed mengt..

en mijn 3e vraag is :

ik heb op meerdere gedeeltes al gelezen dat accu's snel er doorheen gaan bij een generic scooter. wie heeft er ervaring mee hoelang een nieuwe accu mee gaat? want ik zit namelijk ook met hezelfde probleem dat mijn accu niet meer goed is.

ik hoop dat ik snel reactie's krijg van jullie en tips!!

dat zou helemaal geweldig zijn en wie weet mischien nog een goeie generic dealer waar je bijv wat onderdele vandaan kan krijge of wat leuke extra's voor deze scooter.

met vriendelijke groet

scooterjan
Berichten: 41
Lid geworden op: 04 mar 2008 12:57

Re: Generic xor snor

Ongelezen bericht door scooterjan »

ik heb sinds een week een Generic Bnot gekocht
NIEUW OF GEBRUIKT.

het gas blijft af en toe hangen
mogelijk een rafel in de binnenkabel.
mijn caberateur is waarschijnlijk niet goed.. want ik moet mengsmering tanken is mij vertelt. omdat de caberateur de olie en benzine niet goed mengt..
Stom je hebt een oliepomp die daar voor is. of die pomp is stuk?
ik heb op meerdere gedeeltes al gelezen dat accu's snel er doorheen gaan bij een generic scooter. wie heeft er ervaring mee hoelang een nieuwe accu mee gaat? want ik zit namelijk ook met hezelfde probleem dat mijn accu niet meer goed is.
voltage meten vanaf de accu met draaiende motor even zien of het probleem voor je accu zit. accu zullen niet goed zijn raar verhaal een accu gaat met normaal gebruik minmaal een jaar mee indien anders heb je binnen 6 maanden verplichte garantie voor een accu.
dat zou helemaal geweldig zijn en wie weet mischien nog een goeie generic dealer waar je bijv wat onderdele vandaan kan krijge of wat leuke extra's voor deze scooter.
even zoeken en je ervaring aldaar op doen.

Gesloten