LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2k04 - Movie over HabboHotel Nederland MOD-Meekuh

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
HaraldHendriks

2k04 - Movie over HabboHotel Nederland MOD-Meekuh

Ongelezen bericht door HaraldHendriks »

We weten allemaal sinds een paar jaar geleden dat deze virutele wereld (HabboHotel) onder een hoop aandacht is gekomen. In de media vertelden ze (zelfs Editie NL en bij het nieuws van de publieke omroep.) er onschuldige kids worden verbannen/gehacked of er misbruik van maken. Laatst in 2007 was er zelfs sprake van pedofilie(Een man die zich voor deed als een 16jarige.) en jonge meisjes die stripten voor meubels.

http://www.youtube.com/watch?v=Th1eC-FaFXA

De kids die HabboHotel al sinds het begin spelen, hebben deze zaken allemaal in het Hotel zien gebeuren. Zij hebben hier een filmpje over gemaakt. In de zin van: ''Dit kan gewoon niet langer''.
Personages die in het filmpje voorkomen zijn:
Vinny (Eigenaar van de beroemde kamer 'Box' op HabboHotel)
GOD (De maker van het filmpje en een fanatieke habbospeler)
Lotus (De Hotel Manager van HabboHotel die voor paal staat)
Jet (Community Manager van HabboHotel die ook voor paal wordt gezet)
Hobbas (Vroegere moderators die weg zijn gegaan - domme acties van Habbo zelf)
HabboX (Kids van 13 die Habbos in het Hotel opweg helpen.)
Yanoa (Assistent Community Manager op HabboHotel)

Enjoy!
Voor verdere vragen, post een comment!

2k04 - Move over HabboHotel Nederland

http://www.youtube.com/watch?v=Th1eC-FaFXA
Dit verteld de waarheid over HabboHotel.nl :!:
Laatst gewijzigd door HaraldHendriks op 21 feb 2008 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Big-V

Re: 2k04 - Movie over HabboHotel Nederland MOD-Meekuh

Ongelezen bericht door Big-V »

99% Van de mensen op dit forum kan hier echt helemaal niks mee. Het filmpje vertelt eigenlijk ook vrij weinig.
Ik kom bijna nooit (meer) op Habbo, maar heb het idee dat het tegenwoordig allemaal vrij goed geregeld is.

HaraldHendriks

Ongelezen bericht door HaraldHendriks »

Ja, je hebt gelijk. 99% heeft er misschien niets mee te maken of snapt er uberhaupt niet. Alleen ik wilde er toch even op terug gekomen. Aangezien het wel een actuele zaak is op het internet.

Nee, de arme worden armer, de rijke worden rijker. En alles zit nog steeds voor iedereen in z'n nadeel. De zovelen updates zorgen voor nieuwe openingen in het hotel. Vele scripts breken open. Het enige goed was dat deze week een moderator werd ontslagen vanwege misbruik.
MOD-Meekuh was haar naam. Er moet echt een keer wat veranderen aan dit HabboHotel. Ik ben ongerust over mijn zoon die het ook speelt. Dan stel ik vaak de vraag, wie ben ik?

lieffliess

Ongelezen bericht door lieffliess »

Ja ik hoor steeds meer problemen over dat Habbo Hotel, ik ben zelf ook gehackt daar en toen gewoon gestopt, het is geld verspilling aan meubels waar je toch vrij weinig mee kan.

Ze zouden gewoon meer moderators moeten inhuren nu dat het hotel véél meer bezoekers heeft dan een paar jaar terug.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Habbohotel.

Sorry hoor maar toen Habbohotel pas in Nederland verscheen was het mij al duidelijk dat dit "hotel"de mogelijkheden gaf om er oplichting mee te plegen.

Ik heb er niet voor niets een onderzoekje voor gepleegd waarbij ik gegevens kreeg over Diemen, over de Czaar Peterstraat te Amsterdam en nog zo wat gegevens.
Al snel bleek mijn gelijk en zoals in dat begin de stroom vvan klachten over onterechtte verbanningen zo is het al die jaren doorgegaan.
De eigenaren van Habbo-hotel hebben zich op die wijze verrijkt ten koste van kinderen!
Slechter kun je nauwelijks zijn!

Grootvader

Commodore64

Ongelezen bericht door Commodore64 »

Hallo, hierbij wil ik voordat ik deze discussie aanga melden dat ik geen werknemer ben van Habbo Hotel, Sulake inc of TTG Sulake.

Ik las bij het begin dat er een aantal jongens waren die Habbo Hotel zat waren. Ik vraag mij af of dit waar is, omdat ik ze nog steeds door het Hotel zie zwerven. Later in dit discussietopic plaatste je iets over MOD-Meekuh, dat die ontslagen zou zijn. Hierbij weet ik niet wat de aanleiding voor deze roddel is, omdat MOD-meekuh nog steeds Moderator op het Habbo Hotel is.

Er zouden ook Habbo's gehackt worden. Dit is helemaal hun eigen schuld. Zogehete "Habbo's" bezoeken niet als enigste het Habbo Hotel, meestal gaan ze ook naar zogehete "fansites" van Habbohotel. Dit kunnen officieële fansites zijn, maar ook onofficieële. In dat laaste geval denk ik dat daar de Habbo's worden gehackt. Er zijn zogehete "retro-hotels" illegale namaak kopieën van het Habbohotel. Dit is natuurlijk schending van de copyright recht. Er zijn ook "Fake-login". Deze logins lijken alsof het van het Habbo Hotel afkomen, maar zijn het niet. Als pubers hun wachtwoord daar intypen wordt het in een PHPdocument opgeslagen en kan iedereen het zien.

Oplichtingspraktijken in Habbo Hotel is ook niet de schuld van de werknemers in het Habbo Hotel. Werknemers kunnen hier niet veel aan doen. Pubers willen zonodig pixelplaatjes.

Onder mij is door "Kanovaarder" een reactie geplaatst dat hij een onderzoek heeft gepleegd. Ik weet niet hoe hij in Diemen terecht is gekomen, ivm dat het Habbo Hotel kantoor op de Basisweg 30 in Amsterdam staat.

Habbohotel is nu bezig met Habbo's te vervolgen die Hackpraktijken hebben uitgevoerd. Als u het nieuws de laatste maanden heeft gevolgt heeft u daar vast wel iets van gehoord.

Zijn er nog meer problemen met het Habbo Hotel, lees eerst de Algemene voorwaarden. Als u daar nog niet uitkomt kunt u in dit topic een reactie plaatsen of mij een persoonlijk bericht sturen.

Hallo, hierbij wil ik voordat ik deze discussie aanga melden dat ik geen werknemer ben van Habbo Hotel, Sulake inc of TTG Sulake.

Ik las bij het begin dat er een aantal jongens waren die Habbo Hotel zat waren. Ik vraag mij af of dit waar is, omdat ik ze nog steeds door het Hotel zie zwerven. Later in dit discussietopic plaatste je iets over MOD-Meekuh, dat die ontslagen zou zijn. Hierbij weet ik niet wat de aanleiding voor deze roddel is, omdat MOD-meekuh nog steeds Moderator op het Habbo Hotel is.

Er zouden ook Habbo's gehackt worden. Dit is helemaal hun eigen schuld. Zogehete "Habbo's" bezoeken niet als enigste het Habbo Hotel, meestal gaan ze ook naar zogehete "fansites" van Habbohotel. Dit kunnen officieële fansites zijn, maar ook onofficieële. In dat laaste geval denk ik dat daar de Habbo's worden gehackt. Er zijn zogehete "retro-hotels" illegale namaak kopieën van het Habbohotel. Dit is natuurlijk schending van de copyright recht. Er zijn ook "Fake-login". Deze logins lijken alsof het van het Habbo Hotel afkomen, maar zijn het niet. Als pubers hun wachtwoord daar intypen wordt het in een PHPdocument opgeslagen en kan iedereen het zien.

Oplichtingspraktijken in Habbo Hotel is ook niet de schuld van de werknemers in het Habbo Hotel. Werknemers kunnen hier niet veel aan doen. Pubers willen zonodig pixelplaatjes.

Onder mij is door "Kanovaarder" een reactie geplaatst dat hij een onderzoek heeft gepleegd. Ik weet niet hoe hij in Diemen terecht is gekomen, ivm dat het Habbo Hotel kantoor op de Basisweg 30 in Amsterdam staat.

Gesloten