Beste mensen,naar aanleiding van de uitzending,maandag jongstleden,heb ik gezien dat het merk Rotafarm het beste uit de bus kwam.Echter,het is helaas niet in NL verkrijgbaar.Daar nu dus mijn vraagstelling luidt:Wie kent er een adres of leverancier van de glucosamine van Rotafarm?En of je deze on-line kan bestellen.Ik vind het jammer dat Tros Radar daar geen link voor gegeven heeft.Wie kan mijn moeder hiermee uit de brand helpen?
Grtz emgerritse
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Glucosamine van het merk Rotafarm uit Italië
-
emgerritse
-
e.hazelaar
Re: Glucosamine van het merk Rotafarm uit Italië
Beste meneer of mevrouw Gerritse,
Volgens u komt glucosamine van Rotafarm het beste uit de bus, maar dit is niet in Nederland te krijgen.
Ikzelf slik na klachten met zitten en mijn knie al bijna twee jaar glucosamine van het merk glucadol dat gewoon te koop is bij de apotheek en deze tabletten hebben mij van de klachten af geholpen, misschien is dit iets voor uw moeder.
Volgens u komt glucosamine van Rotafarm het beste uit de bus, maar dit is niet in Nederland te krijgen.
Ikzelf slik na klachten met zitten en mijn knie al bijna twee jaar glucosamine van het merk glucadol dat gewoon te koop is bij de apotheek en deze tabletten hebben mij van de klachten af geholpen, misschien is dit iets voor uw moeder.
-
emgerritse
Re: Glucosamine van het merk Rotafarm uit Italië
@e.hazelaar
Ik kan het mijn moeder voorleggen,en dan moet ze maar even bekijken wat zij ermee aan wil.En anders wordt het verderzoeken geblazen.Ik wil U van harte danken voor uw reactie.
Grtz,emgerritse
Ik kan het mijn moeder voorleggen,en dan moet ze maar even bekijken wat zij ermee aan wil.En anders wordt het verderzoeken geblazen.Ik wil U van harte danken voor uw reactie.
Grtz,emgerritse