hai aan iedere lezers van mijn berichtje.
ik zoek ideeen voor een snelle mogelijkheid om gelden in te zamelen om een katje te helpen dat ik bij iemand gezien heb.
het is een poesje dat bij mensen zit die het gewoon ,zoals heel veel mensen, heel goed voor hebben maar het niet breed hebben...
het heeft echt dringend meer medische zorg nodig (even) en dat kan alleen maar uit de breedte of uit de lengte maar daar niet meer.
daar is de rek eruit.echt volslagen helemaal!!
toch houden ze allemaal veel van het dier en willen het niet afstaan aan mij of verkopen.
dus ik heb bedacht dat ik op mp en zo advertenties zet met spullen die ik heb en kan verkopen ten bate van gelden en dan kan ik die gelden aan de dierenarts overmaken en zo de medische kosten betalen.
wie heeft er meer ideeen hiervoor??
want de kosten van een gemiddelde dierenarts zijn al 34 euro bij het overschrijden van de deurmat... als je van 600 per maand moet rondkomen met 2 kinderen en 3 katten gaat dat niet lukken...
(vader kat ,moeder kat, kind kat) de moeder is inmiddels geholpen maar daarmee was het geld op en kind is echt ziek en niet goed . heeft longproblemen en is 4 weken lang met de hand gedwangvoederd omdat het geen zuigreflex had dus de mensen hebben er echt wel wat voor over maar het heeft meer zorg nodig dan zij op dit moment kunnen bieden.. ik help graag alle dieren en ook deze maar hoor graag ideen van anderen...[/i]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] online ideeen voor snelle geldinzameling
-
-
Re: online ideeen voor snelle geldinzameling
Hulp voor dieren.
Indien echt dringend nodig heeft de Dierenbescherming een noodfonds die de kosten geheel of gedeeltelijk vergoed voor een behandeling.
Ik weet dit zeker want ik heb er ook een beroep op gedaan.
De helft van het euthaniseren van mijn hond is door hen betaald.
Grootvader
Indien echt dringend nodig heeft de Dierenbescherming een noodfonds die de kosten geheel of gedeeltelijk vergoed voor een behandeling.
Ik weet dit zeker want ik heb er ook een beroep op gedaan.
De helft van het euthaniseren van mijn hond is door hen betaald.
Grootvader