Deze kreet luid meestal echter "vraag naar de actie voorwaarden"
Volgens google heeft deze "dombo" geen ongelijk:
zoeken op "vraag naar de actievoorwaarden" levert 904 hits
zoeken op "vraag naar de actie voorwaarden" levert 410 hits
Zoeken naar "vraag naar de voorwaarden" levert daarentegen 145.000 hits.
je hebt getekent en dan kom je nergens meer onderuit,je bent gewoon genaaid. maar maak je niet dik ik ook heb ook getekent door overrompeling en nu kan ik hem niet betalen.succes gr.
Ik snap even niet waarom je een offerte tekent? Je neem de offerte toch mee naar huis om deze rustig door te nemen. Aan de hand van de offerte wordt dan een koopovereenkomst opgesteld.
Lijkt mij een normale gang van zaken toch?
Het is bij Nederlandse Wet verplicht dat offertes van bedrijven zijn onderschreven door een bevoegd procuratiehouder. Ditzelfde geldt voor het tekenen van overeenkomsten zoals Letters of Intent, contracten en prijsafspraken.
zoeken op "vraag naar de actievoorwaarden" levert 904 hits
zoeken op "vraag naar de actie voorwaarden" levert 410 hits
Zoeken naar "vraag naar de voorwaarden" levert daarentegen 145.000 hits.
Oh bijna vergeten, en als er tijdens een leuke keuken actie waarbij een mooie TV of een ander prachtig kado wordt weggegeven verwezen wordt naar de voorwaarden en de voetnoot luidt: vraag naar de voorwaarden! Dan bedoelt men niet de CBW voorwaarden, daarin staat namelijk niets over speciale acties, eigen reclame of andere lokkertjes. In zo’ n geval bedoelen ze dan natuurlijk speciale in het leven geroepen actie voorwaarden (ook al schrijven ze: vraag naar de voorwaarden) die bedoeld zijn om misbruik of vals spelen tegen te gaan.