LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Symantec Norton

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Blok59
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 feb 2008 16:28

Symantec Norton

Ongelezen bericht door Blok59 »

Ik wil even het volgende kwijt en iedere waarschuwen. :?:

Ik heb vorige jaar Norton Internet Security 2007 voor 3 PC's gekocht, via het internet bij Symantec.
Nadat ik het pakket binnen kreeg, wilde ik internet security 2007 op mijn
pc installeren.Maar tot mijn verrassing kreeg ik internet security niet geinstalleerd op mijn pc. wat ik ook probeerde het wilde niet leuk.
Hierop heb ik contact op genomen met de helpdesk van symantec.
Die heb ik het probleem voor gelegd, waarop ik een E-mail,kreeg waar een aantal stappen op staan die het probleem zou op lossen.
Heb die stappen door gelopen,maar het probleemwas niet op gelost, ik kreeg internet security niet geinstalleerd. Hierop heb ik weer contact op genomen met symantec helpdesk, uit gelegd dat ik internet security met het stappenplan niet geinstalleerd kreeg. Hierop kreeg ik een nieuw stappenplan maar dan met nog meer stappen er op, met de verzekering dat het nu wel ging lukken. Hierop ging ik vol goede moed
aan de slag, met het idee dat het nu wel ging lukken :P
Maar het lukte weer niet :cry:
Hierop heb ik weer contact op genomen met de helpdesk, en hun verteld dat het met de nieuw stappenplan ook niet lukte.
Hierna heb ik 1 uur met een medewerker van de helpdesk aan de telefoon gezetten, en heb we de pc stap voor stap door gelicht om achter het probleem te komen.
Ook deze beste man kom het probleem niet ontdekken,waarom internet security niet wilde installeren.
Hierop kreeg ik het advies om contact op te nemen met klantenservice, voor terug gaven van mijn geld.
ik heb hierop contact gehad met klantenservice, heb hun uitgeleg dat ik internet security niet geinstalleerd kreeg, ook niet met hulp van de helpdesk, en dat ik graag mijn geld terug wilde hebben.
Volgens klantenservice was dit geen probleem.
Ik moest een E-mail door lezen waarop stond dat ik internet security 2007 niet meer zou gebruiken, zou ik dat wel doen,dan stond daar een boet op van 50000 eur. Deze mail heb ik terug gestuurd naar symantec
Hierop zou mijn geld terug worden gestort, binnen 5 werk dagen.
Twee weken later nog steeds geld terug, weer contact gehad met klantenservice, een verteld dat ik nog steeds het geld niet binnen had.
Hierop moest ik nog een keer de E-mail door lezen en weer terug sturen, en dan zou mijn geld binnen 5 dagen op mijn rekening staan.
Drie weken later nog steeds geen geld terug gehad, hierop weer contact gehad met de klantenservice.Die vertelde dat er wat was fout gegaan en of ik de E-mail nog een keer wil door lezen en terug te sturen.Waarop mijn werd verzekerd dat dan mijn geld binnen 5 werkdagen binnen zou zijn.
U raad het al, weer geen geld op mijn rekening gestort.

Hier ben nu al een jaar, bezig om mijn geld terug te krijgen, iedere keer krijg ik te horen,nadat ik contact heb gehad met klantenservice u geld wordt binnen 5 dagen overgemaakt, maar steeds geen geld :evil:

Mijn advies is koop niet bij symantec via internet, wat als er iets niet goed is of niet wil installeren dan bent u een eeuwigheid bezig om u geld terug tekrijgen.

Ik ben nog steeds bezig om mijn geld terug tekrijgen.

TomH
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mar 2008 14:21

Re: Symantec Norton

Ongelezen bericht door TomH »

wat voor computers heeft u, met welk besturingssysteem.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Symantec Norton

Ongelezen bericht door Moppentappers »

heel norton is niets waard, het beschermt je niet en kost je handen vol geld
met een beetje pech helpt het je hele computer zelfs omzeep
"Je bent een rund, als je met norton stunt"
het is eigenlijk ook maar beter geweest dat norton zich niet wou installeren, kunt U het bedrag mogelijk nog storneren?
anders zou ik gewoon aangifte doen ;)

Blok59
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 feb 2008 16:28

Re: Symantec Norton

Ongelezen bericht door Blok59 »

Beste moppentappers,

Ik heb mijn geld nog steeds niet terug, dus wat bedoel je met aangiften
doen.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Symantec Norton

Ongelezen bericht door Moppentappers »

volgens mij moet je symantec in gebreke stellen, en dan juridische stappen ondernemen
aangezien ze een bedrag inhouden is dat volgens mij oplichting

Jeroen Utrecht
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2008 09:56

Re: Symantec Norton

Ongelezen bericht door Jeroen Utrecht »

Het is een beetje off topic maar mij is het vorig jaar wél gelukt om het te installeren, maar kreeg het er nooit meer vanaf, het programma gedroeg zich zelf als een virus. Heb op eerste Paasdag uiteindelijk Windows helemaal opnieuw moeten installeren.
Ben zelf tevreden met Panda Antivirus.

jopiedopie
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2008 13:46

Re: Symantec Norton

Ongelezen bericht door jopiedopie »

Aan Jeroen Utrecht, Wat waren je problemen met Norton als je beschrijft dat het p;rogramma zichzelf als een virus gedroeg? Ik heb zelf ook Norton virusscanner, maar telkens loopt mijn pc vast en zit vol met spyware. Was dit bij jou ook zo?

Jeroen Utrecht
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2008 09:56

Re: Symantec Norton

Ongelezen bericht door Jeroen Utrecht »

Nee.
Na het verwijderen van Norton van de computer van mijn moeder bleef het programma actief met updaten. Het stond nog wel actief in het configuratiescherm bij beveiliging, maar niet meer bij de software. Uiteindelijk heb ik de hele computer opnieuw geïnstalleerd om er vanaf te komen.

Gesloten