In oktober 2007 heb ik voor bijna €150 aan spaarlampen gekocht. Bedoeling van de actie is dat de lampen pas volledig terugbetaald moet worden indien de lampen volledig zijn terugverdiend. Dit kan 18 maanden duren.
Alvorens tot bestelling over te gaan dit uitgebreid onderzocht en de Nuon Energiewinkel om advies gevraagd. In de quote het antwoord van de Nuon Energiewinkel.
Indien u lampen besteld en afrekening laat plaatsvinden via uw
jaarafrekening, wordt het totaalbedrag in 12 maanden opgedeeld. Mocht u
tussentijds uw jaarafrekening ontvangen, dan brengen wij dat gedeelte in
rekening. Het resterende gedeelte wordt in de volgende jaarafrekening
verrekend.
Nu is het 4 maanden later en nu heeft het Nuon Customer Care Center de volledige rekening gestuurd en vervolgens een aanmaning. Reageren op bezwaar of klachten? Nuon doet dit zeker niet.
Arrogantie ten top.
U recentelijk een jaarafrekening hebt gehad en dat daarin het totale verrekenings bedrag van uw spaarlampen actie aanschaf in rekening is gebracht i.p.v het betreffende bedag in 12 porties op te delen?
Hebt u hierover al contact gehad met de afdeling betalingen, facturen van de Nuon CCC ? En wat gaven zij u als antwoord?