Ik was erg verbaasd om een rekening van KPN HI te ontvangen met de mededeling dat zij geld van mijn rekening hebben afgeschreven voor SMS berichten. Alhoewel het abonnement staat op mijn naam wordt hij gebruikt door mijn dochter. Omdat zij in het buitenland is vanaf 1 januari jl. heb ik het abonnement tijdelijk stop gezet. Allemaal bevestigd per brief van KPN Hi.
Ik begreep niet dan waarom ik steeds rekeningen van hun krijgen. Na een telefoongesprek met hun vanmorgen ben ik er achter gekomen dat die een SMS dienst is van een bedrijf die heette TELEFUTURE. Dit is een SMS bericht die ik nog steeds krijgt, ondanks het feit dat de telefoon uit staat. Telefuture blijft berichten sturen via SMS's die eerder gekregen zijn waarin vermeld staat dat je iets hebt gewonnen, of dat je een kado hebt gekregen enz enz. Op het moment dat je het bericht opent, ben je dus bij hun aangemeld of je het wil of niet. Het gaat over de nummers 5858 of 5656. Wat een stel oplichters !!! Hoe kom ik hier van af. Help aub.
JKB
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Hi abonnement
Re: KPN Hi abonnement
Als je op onderstaande link klikt, krijg je een overzicht hoe je af kunt melden van betaalde sms diensten.
http://kpn-mobiel.nl/web/show/id=62028
Succes
http://kpn-mobiel.nl/web/show/id=62028
Succes