LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] als het fout gaat

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
kesjade

als het fout gaat

Ongelezen bericht door kesjade »

Bij de meeste providers in de meeste gevallen gaat het ook gewoon goed.
Waar het om gaat is WAT als het fout gaat..

Big-V

Re: als het fout gaat

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik neem aan dat dit een reactie is op een ander topic?

TdeHond

Re: als het fout gaat

Ongelezen bericht door TdeHond »

als de overstap van de ene naar de andere provider fout gaat moet je zo snel mogelijk schriftelijk een aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen naar de provider die de fout maakt.
Als je met ontvangstbevestiging stuurt krijg je schriftelijk bewijs in handen op welke datum de brief bij het bedrijf is aangeboden.

Bij Telfort heb je b.v. 7 werkdagen de tijd om schriftelijk bezwaar te maken tegen inlijving door Telfort.
Je moet dat wel aangetekend doen omdat bij bedrijven brieven de neiging hebben "zoek te raken"
In Telfort's geval heb ik niet schriftelijk antwoord gekregen, maar het is me wel gelukt om via email bevestiging van tijdige opzegging met vermelding v.d. datum gekregen.

De bank was nodig om de onterechte incasso's ( 2 x) terug te vorderen en een selectieve blokkade op incasso's door greenispbv/telfort te zetten.

De aangetekende brief is van belang voor het eigen dossier. Ook al weigert het bedrijf je brief zoals ik in een ander forum gelezen heb, dan heb je wel bewijs dat je de brief verstuurd hebt.

Ik heb niet de helpdesk van Telfort gebeld omdat dat veel geld kost en er werkt personeel wat niet op hun taak berekend lijkt te zijn. Je hebt dan ook geen bewijs in handen wat besproken is.

Mocht het op een zaak voor de geschillen commissie uitdraaien dan heeft u schriftelijke bewijzen te overleggen.
Dit is ook van belang voor evt rechtsbijstand.

Gesloten