Twee maanden geleden heb ik een abonnement bij Tele2 aangevraagd met nummerbehoud. De overgang van T-mobile naar Tele2 zou vandaag, 25 februari, ingaan en het bijbehorende mobiel en simkaart zouden ongeveer een week van tevoren opgestuurd worden. Vandaag, de dag van de overgang nog geen mobiel en simkaart ontvangen. Dus maar even gebeld. De bestelde mobiel is niet meer leverbaar, dus moet ik maar een ander uitkiezen. Dan kan ik deze over twee weken tegemoet zien, inclusief simkaart. Wel is vandaag het abonnement omgezet. Dus ik heb twee weken geen mobiele mogelijkheden. Maar nee, ook al is het hun fout, ze kunnen het toezenden van toestel en simkaart niet versnellen. Dus ik heb gewoon pech gehad. Schandalig slechte service!
En dan te bedenken, dat ik er achter heb moeten komen door zelf op te bellen. Van Tele2 heb ik van tevoren helemaal geen signaal gekregen!
Ik ben echt kwaad en vind dit niet kunnen.
Kan dit zomaar ongestraft? Wat kan ik hier aan doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Door Tele2 een paar weken mobiel niet bereikbaar
Re: Door Tele2 een paar weken mobiel niet bereikbaar
Bij deze even melden, dat ik nu, drie dagen later, toch alles binnen heb gekregen van Tele2 om weer te kunnen bellen.
Dat is toch netjes. Jammer, dat ik eerst zo kwaad heb moeten worden voor ze begrepen, dat dit toch echt niet kon.
Dat is toch netjes. Jammer, dat ik eerst zo kwaad heb moeten worden voor ze begrepen, dat dit toch echt niet kon.
Re: Door Tele2 een paar weken mobiel niet bereikbaar
Ditzelfde probleem heb ik april j.l. ook gehad. Ik had een prepaid SIM-kaart van een andere aanbieder, en stapte over naar een abonnement van Tele2. Hierbij zou ik een nieuwe telefoon krijgen en zou ik mijn nummer behouden.
Op 13 april zou mijn nummer worden omgezet. Op 12 april had ik echter noch de nieuwe telefoon, noch de SIM-kaart ontvangen. Ook hadden ze me geen brief of zelfs maar een mailtje gestuurd dat er vertraging was. Pas na een mailtje van mijn kant kreeg ik te horen dat de verzending van mijn pakket max. 10 dagen vertraging had opgelopen!
Op 13 april had ik inderdaad nog geen nieuwe SIM-kaart, maar was wel mijn nummer omgezet en dus mijn oude SIM-kaart onbruikbaar geworden. Om in die max. 10 dagen bereikbaar te blijven heb ik daadwerkelijk een nieuw (weliswaar goedkoop prepaid) mobieltje moeten aanschaffen.
Had een simpel briefje met een aankondiging van de vertraging en excuses er nu niet van afgekund?
Op 13 april zou mijn nummer worden omgezet. Op 12 april had ik echter noch de nieuwe telefoon, noch de SIM-kaart ontvangen. Ook hadden ze me geen brief of zelfs maar een mailtje gestuurd dat er vertraging was. Pas na een mailtje van mijn kant kreeg ik te horen dat de verzending van mijn pakket max. 10 dagen vertraging had opgelopen!
Op 13 april had ik inderdaad nog geen nieuwe SIM-kaart, maar was wel mijn nummer omgezet en dus mijn oude SIM-kaart onbruikbaar geworden. Om in die max. 10 dagen bereikbaar te blijven heb ik daadwerkelijk een nieuw (weliswaar goedkoop prepaid) mobieltje moeten aanschaffen.
Had een simpel briefje met een aankondiging van de vertraging en excuses er nu niet van afgekund?