LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Computerstunt.nl
Re: Computerstunt.nl
Hij kan zich dan wel op glad ijs bevinden maar bij mij komt het over dat hij weet waar hij voor staat.
Hij verschuilt zich niet en komt openlijk uit voor zijn bedrijf en dat is een zeer goed punt!
Hij verschuilt zich niet en komt openlijk uit voor zijn bedrijf en dat is een zeer goed punt!
Re: Computerstunt.nl
Hallo,
Ik heb ook een PC bij computerstunt gekocht en tot nu toe 1 grote bak ellende, dat de pc het nog niet doet kan ik eigenlijk best mee leven, kan gebeuren. toch? Maar de manier waarop zij het afhandelen is echt beneden alle peil.
Hij is inmiddels 2x gerepareerd, maar zonder resultaat.
Ik heb hier al woorden gelezen als fraude/oplichterij en daar kan ik me langzaam ook wel in vinden.
Jos van stunt heeft mij namelijk voorgesteld 60/70% van de dagwaarde terug te geven als ik zou willen besluiten maar een nieuwe pc aan te schaffen en dat terwijl ik nog in de garantie termijn zit. Dat zet mij aan het denken.....
Ik probeer een afspraak te krijgen om voor de 3e en laatste maal de pc aan te bieden ter reparatie, maar daar kletst die eigenlijk gewoon doorheen. Ik heb 'm 4 maal verzocht een afspraak te maken maar dat weigertie klaarblijkelijk. Ik ga nu uitzoeken of ik de koop nog kan ontbinden door onwelwillendheid van hun kant om mij een deugdelijk produkt te leveren.
Ik heb ook een PC bij computerstunt gekocht en tot nu toe 1 grote bak ellende, dat de pc het nog niet doet kan ik eigenlijk best mee leven, kan gebeuren. toch? Maar de manier waarop zij het afhandelen is echt beneden alle peil.
Hij is inmiddels 2x gerepareerd, maar zonder resultaat.
Ik heb hier al woorden gelezen als fraude/oplichterij en daar kan ik me langzaam ook wel in vinden.
Jos van stunt heeft mij namelijk voorgesteld 60/70% van de dagwaarde terug te geven als ik zou willen besluiten maar een nieuwe pc aan te schaffen en dat terwijl ik nog in de garantie termijn zit. Dat zet mij aan het denken.....
Ik probeer een afspraak te krijgen om voor de 3e en laatste maal de pc aan te bieden ter reparatie, maar daar kletst die eigenlijk gewoon doorheen. Ik heb 'm 4 maal verzocht een afspraak te maken maar dat weigertie klaarblijkelijk. Ik ga nu uitzoeken of ik de koop nog kan ontbinden door onwelwillendheid van hun kant om mij een deugdelijk produkt te leveren.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 12 mar 2008 09:17
Re: Computerstunt.nl
Lekker makkelijk, anoniem sneren op een winkel he!
Ben bij computerstunt.nl al sinds 2002 klant, heb veel gekocht, en een evt probleem wordt gewoon snel opgelost.
Koinski zal wel weer met illegale software werken en dan de schuld aan de winkel geven. Lekker makkelijk.
En dan als je niet snel (genoeg) geholpen wordt maar over fraude en oplichting beginnen op trosradar.nl.
Get a life, koop eens legale software en hou eens op je gal meteen op internet te spuien... Zou ik zeggen!
Ben bij computerstunt.nl al sinds 2002 klant, heb veel gekocht, en een evt probleem wordt gewoon snel opgelost.
Koinski zal wel weer met illegale software werken en dan de schuld aan de winkel geven. Lekker makkelijk.
En dan als je niet snel (genoeg) geholpen wordt maar over fraude en oplichting beginnen op trosradar.nl.
Get a life, koop eens legale software en hou eens op je gal meteen op internet te spuien... Zou ik zeggen!
Re: Computerstunt.nl
hmm, klinkt als een berichtje van computerstunt zelf.
Laat ik nou alleen maar legale software hebben!
Maar waar het om gaat vader2kinderen, is dat het een feit is dat zij al 2x keer de pc gerepareerd hebben zonder succes, Dat ik om een softwareprobleem uit te sluiten inmiddels 4 besturingssuystemen heb uitgeprobeerd, allen met hetzelfde euvel, zonder dat er verder software geinstalleerd is behalve een enkel betrouwbaar prgramma.
En nog steeds zou het een software matig probleem zijn en anders ligt het wel aan de muis of het toetsenbord.
het voorstel, dat ik een nieuwe pc aan zou schaffen en dat zij dan de "oude" terugkopen is toch zeker ook ongehoord!
Dat zij het weigeren om antwoord te geven op vrij simpele vragen zegt mij genoeg, om daar anderen voor te willen behoeden.
Ik geloof best dat zij goede pc's verkopen vooral voor weinig geld, maar als die het dan per ongeluk niet doet. Heb je wel echt een probleem, want krijg je met een enorme bullebak te maken. Aan de telefoon zijn ze ook al niet bepaald vriendelijk.
Laat ik nou alleen maar legale software hebben!
Maar waar het om gaat vader2kinderen, is dat het een feit is dat zij al 2x keer de pc gerepareerd hebben zonder succes, Dat ik om een softwareprobleem uit te sluiten inmiddels 4 besturingssuystemen heb uitgeprobeerd, allen met hetzelfde euvel, zonder dat er verder software geinstalleerd is behalve een enkel betrouwbaar prgramma.
En nog steeds zou het een software matig probleem zijn en anders ligt het wel aan de muis of het toetsenbord.
het voorstel, dat ik een nieuwe pc aan zou schaffen en dat zij dan de "oude" terugkopen is toch zeker ook ongehoord!
Dat zij het weigeren om antwoord te geven op vrij simpele vragen zegt mij genoeg, om daar anderen voor te willen behoeden.
Ik geloof best dat zij goede pc's verkopen vooral voor weinig geld, maar als die het dan per ongeluk niet doet. Heb je wel echt een probleem, want krijg je met een enorme bullebak te maken. Aan de telefoon zijn ze ook al niet bepaald vriendelijk.
Re: Computerstunt.nl
Ook lekker makkelijk om anoniem hier de klanten de schuld te geven en te beginnen over illegale software, hoe weet jij dan nu als je gewoon klant bent.Geplaatst op 12 Mrt 2008 09:26 door Vader2kinderen
--------------------------------------------------------------------------------
Lekker makkelijk, anoniem sneren op een winkel he!
Ben bij computerstunt.nl al sinds 2002 klant, heb veel gekocht, en een evt probleem wordt gewoon snel opgelost.
Koinski zal wel weer met illegale software werken en dan de schuld aan de winkel geven.
Re: Computerstunt.nl
Aangezien ik inmiddels wel overtuigd ben dat jos van computerstunt ook op dit forum geabbonneerd is, daag ik 'm uit om als computerstunt zijnde te reageren. Met onsmakelijke berichtjes onder pseudo's om klanten af te zeuren boek je weinig resultaat.
Feit blijft dat je 7x lang (in 1 email) hebt geweigerd in te gaan op mijn verzoek julie openingstijden prijs te geven, om af te sluiten met u bent hier niet welkom. (dus wat heb je aan de openingstijden?) de 7x daarvoor vergeet je voor het gemak maar even.
Julie positieve score op ebay, zegt mij inmiddels niet meer zoveel, iedere randdebiel kan facturen uitdraaien en doosjes aan tnt post meegeven.
Je bent iets als je je klanten waarbij iets misgaat ook tevreden kan stellen.
Ik begrijp dat jij moet stoelen op je ervaring als systeembeheerder bij 1 of ander bedrijf en dus gewend bent aan het afzeiken van collega's die het toch allemaal niet begrijpen. Helaas zijn klanten een ander soort volk.
Mij kan je niet van ongeduld betichten, ik ben toch vrij geduldig geweest, ondanks dat jullie nog nooit een reparatierapport hebben laten zien, me nog n ooit hebben teruggebeld ondanks mijn verzoeken daartoe.
Nee computerstunt stuurt gewoon de pc ongerepareerd retour, zonder enige melding whatsoever, en als je dan belt om te vragen wat ze gedaan hebben, krijg je (van een sjagrijn) nog niks te horen, dan moet je emailen,, als je vervolgens emailt, krijg je nog niets en dan eindelijk komt er iemand met een mededeling. Toen ben ik onmiddeljk overgegaan op "ze krijgen het voordeel van de twijfel" mode.
Maar, jos, want vind jezelf van jouw klantbenadering?
Zou je niet een cursus communicatieve vaardigheden moeten gaan volgen ipv stukjes schrijven op dit forum.
AS zaterdag gaat de pc onderzocht worden door een andere pc leverancier (1 waar ik goede ervaringen mee heb) en zal de uitkomst ervan weer hier gaan posten.
Feit blijft dat je 7x lang (in 1 email) hebt geweigerd in te gaan op mijn verzoek julie openingstijden prijs te geven, om af te sluiten met u bent hier niet welkom. (dus wat heb je aan de openingstijden?) de 7x daarvoor vergeet je voor het gemak maar even.
Julie positieve score op ebay, zegt mij inmiddels niet meer zoveel, iedere randdebiel kan facturen uitdraaien en doosjes aan tnt post meegeven.
Je bent iets als je je klanten waarbij iets misgaat ook tevreden kan stellen.
Ik begrijp dat jij moet stoelen op je ervaring als systeembeheerder bij 1 of ander bedrijf en dus gewend bent aan het afzeiken van collega's die het toch allemaal niet begrijpen. Helaas zijn klanten een ander soort volk.
Mij kan je niet van ongeduld betichten, ik ben toch vrij geduldig geweest, ondanks dat jullie nog nooit een reparatierapport hebben laten zien, me nog n ooit hebben teruggebeld ondanks mijn verzoeken daartoe.
Nee computerstunt stuurt gewoon de pc ongerepareerd retour, zonder enige melding whatsoever, en als je dan belt om te vragen wat ze gedaan hebben, krijg je (van een sjagrijn) nog niks te horen, dan moet je emailen,, als je vervolgens emailt, krijg je nog niets en dan eindelijk komt er iemand met een mededeling. Toen ben ik onmiddeljk overgegaan op "ze krijgen het voordeel van de twijfel" mode.
Maar, jos, want vind jezelf van jouw klantbenadering?
Zou je niet een cursus communicatieve vaardigheden moeten gaan volgen ipv stukjes schrijven op dit forum.
AS zaterdag gaat de pc onderzocht worden door een andere pc leverancier (1 waar ik goede ervaringen mee heb) en zal de uitkomst ervan weer hier gaan posten.
Re: Computerstunt.nl
ik melde al in sept 2007 dat dit bedrijf(je) helemaal niet ( meer ) voorkomt in de database van http://tweakers.net/shopreview/ . De reden kan je naar gissen maar kon wel eens te maken hebben met het proberen van hun database te beinvloeden, hier word keihard tegen opgetreden en zo een bedrijf kan het verder wel vergeten.Tweede mogelijkheid is dat die tent zo in de marge opereert dat het te onbenullig is.Kijk Voor je iets bij een onlinecomputerzaak iets bestelt altijd eerst in de database van tweakers.net, je kan dan zien wat de ervaring van anderen is met het bedrijf.De database bevat op dit moment 1668 onlinezaken, keuze genoeg dus.Geplaatst op 24 Sep 2007 18:51 door jor
Het feit dat dit bedrijf Niet voorkomt op http://tweakers.net/shopreview/
Zegt ook genoeg, Elke onlineshop die iets voorsteld staat hier beschreven.Dit gebeurd door de gebruikers zelf dus is een goede graadmeter. Reden genoeg om icm de vele klachten aankoop Goed te overwegen.
Naar boven
Mvg Jor.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 12 mar 2008 09:17
Re: Computerstunt.nl
Dat bedoel ik nou. Mensen schrijven hele lappen tekst met veronderstelling op veronderstelling.
Als jullie even de moeite hadden genomen dit forum te lezen dan hadden jullie begrepen dat computerstunt.nl onder eigen naam een account heeft op radar, daar hebben ze mij niet voor nodig. Ik kwam die story toevallig tegen dus ik denk ik reageer maar.
Ik koop daar spullen die ik inbouw in computers voor familie en vrienden etc, bovendien werk ik zelf bij een IT afdeling en repareer voor mijn werk ook nog al eens wat. Vandaar dat ik uit ervaring weet dat de meeste zgn problemen uit software-kopietjes voorkomen, ik maak het zelf veel te vaak mee namenlijk.
Maar het is natuurlijk maar een veronderstelling, dat wel. Als koinski vindt dat hij niet goed behandeld wordt dan kan hij toch bij computerstunt een klacht indienen of zo. Hier zonder hoor en wederhoor fulmineren heeft niet zoveel zin. Dat was mijn punt.
en de groeten!
Als jullie even de moeite hadden genomen dit forum te lezen dan hadden jullie begrepen dat computerstunt.nl onder eigen naam een account heeft op radar, daar hebben ze mij niet voor nodig. Ik kwam die story toevallig tegen dus ik denk ik reageer maar.
Ik koop daar spullen die ik inbouw in computers voor familie en vrienden etc, bovendien werk ik zelf bij een IT afdeling en repareer voor mijn werk ook nog al eens wat. Vandaar dat ik uit ervaring weet dat de meeste zgn problemen uit software-kopietjes voorkomen, ik maak het zelf veel te vaak mee namenlijk.
Maar het is natuurlijk maar een veronderstelling, dat wel. Als koinski vindt dat hij niet goed behandeld wordt dan kan hij toch bij computerstunt een klacht indienen of zo. Hier zonder hoor en wederhoor fulmineren heeft niet zoveel zin. Dat was mijn punt.
en de groeten!
Re: Computerstunt.nl
Als dat je punt was ben je wel heel dom om het zo te verwoorden! Het afschuiven van problemen op klanten zien we al genoeg.Wie ben jij nu om hier te spreken over illegale software als je de klant niet eens kent.Blijft onverlet dat via google meerdere site's te vinden zijn met zaken die niet kloppen,verder is het ontbreken bij tweakers.net voor de meeste werkelijk ervaren computergebruikers iets om er weg te blijven.Het zit dan zo in de marge dat het eigenlijk nauwelijks meetelt of heeft ook daar geprobeerd de boel te tillen.Geplaatst op 12 Mrt 2008 09:26 door Vader2kinderen
--------------------------------------------------------------------------------
Lekker makkelijk, anoniem sneren op een winkel he!
Ben bij computerstunt.nl al sinds 2002 klant, heb veel gekocht, en een evt probleem wordt gewoon snel opgelost.
Koinski zal wel weer met illegale software werken en dan de schuld aan de winkel geven. Lekker makkelijk.
En dan als je niet snel (genoeg) geholpen wordt maar over fraude en oplichting beginnen op trosradar.nl.
Get a life, koop eens legale software en hou eens op je gal meteen op internet te spuien... Zou ik zeggen!
Naar boven
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 12 mar 2008 09:17
Re: Computerstunt.nl
Amen. Dominee.
Re: Computerstunt.nl
Blij dat je me gelijk geeft. het betekent namelijk, Amen begrip: Het Zij Zo: .
Mvg Jor.
Mvg Jor.
Re: Computerstunt.nl
2 weken een moederboard besteld met 478 socket.
De volgende dag al in huis en ook niet geheel onbelangrijk: goed verpakt, driver cd erbij en...................100 % werkend!
Ik ben concierge op een school in Dordrecht, dus niet werkzaam bij de firma en het is ook geen familie!
De volgende dag al in huis en ook niet geheel onbelangrijk: goed verpakt, driver cd erbij en...................100 % werkend!
Ik ben concierge op een school in Dordrecht, dus niet werkzaam bij de firma en het is ook geen familie!
Re: Computerstunt.nl
Heel fijn, veel plezier ermee.Nu nog even alle andere oude meuk kwijtraken voor wereldprijzen..
Geplaatst op 24 Sep 2007 00:45 door ikbenik
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
AOPEN LX45 + 235 watt voeding Fortron topkwaliteit
Prijs: € 25
Wat moet je ermee?
Ik kan er niks mee doen.
Quote:
OKI zeer zware degelijke kast + 150 REAL WATT voeding
superdegelijke ATX kast
nieuwe IBM 150 watt voeding voor AMD/P3 (geen P4 4 pins aansluiting)
Prijs: € 15
http://www.computerstunt.nl/onderdeel/6 ... eding.html
Ook weer totaal waardeloos.
Quote:
300 GB Maxtor IDE harde schijf, 16 mb Cache
Prijs: € 109
http://www.computerstunt.nl/onderdeel/1 ... cache.html
Bij mij:
HDD WD 320GB 16MB SATA II
Prijs: € 93,90
Quote:
160 GB SATA 133 8 mb cache HITACHI
Met 1 jaar volledige garantie....
SATA 150 (SATA I)
Prijs: € 60
http://www.computerstunt.nl/onderdeel/6 ... tachi.html
Bij mij:
HDD Hitachi 160GB 8MB SATA II
Prijs:€ 59,50
3 jaar volledige garantie.
enz, enz.
En ze noemen zich dan:
Quote:
Welkom op www.computerstunt.nl
Welkom op computerstunt.nl. Een moderne, actuele site boordevol systemen en onderdelen, voor concurrerende prijzen! Zeg maar gerust de meest voordelige computers van Nederland!
Oke, ik ben dus een normale computerdetailhandel.
En ik ben toch verdorie goedkoper dan die mafkezen met hun grote
bek die maar roept dat zij de meest voordelige computers van Nederland leveren!!!!!
Jaja.............
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 24 sep 2007 13:43
Re: Computerstunt.nl
Beste gebruiker 'koinski',
Voor klachten over Computerstunt kunt u zich wenden tot 'Waarborg Consument en Recht' op www.geschilonline.nl. De onafhankelijke juristen van Geschilonline.nl kunnen uw klacht beoordelen en een voor ons bindende uitspraak doen.
Michel
Voor klachten over Computerstunt kunt u zich wenden tot 'Waarborg Consument en Recht' op www.geschilonline.nl. De onafhankelijke juristen van Geschilonline.nl kunnen uw klacht beoordelen en een voor ons bindende uitspraak doen.
Michel
Re: Computerstunt.nl
Jammer dat jullie kennelijk niet zelf in staat zijn om en klacht op te lossen, verwijzen naar een ander is een teken van zwakte of onwil, een goed bedrijf lost zijn eigen problemen op.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 okt 2008 03:39
Re: Computerstunt.nl
ben bij computerstunt altijd netjes geholpen en te woord gestaan door jos of zn medewerkers dat ze niet de nieuwste onderdelen verkopen is aan de prjs te merken vind het goede winkel en koop al 5 jaar al me spullen daar en niet goed geld terug dus ben dik tevreden
jan swart
jan swart
Re: Computerstunt.nl
Fijn dat je dit 6 maanden na de laatste reactie nog even meld.Niemand zegt natuurlijk dat er helemaal geen tevreden klanten zullen zijn.Maar een bedrijf dat bij een garantie geval direct doorverwijst naar de geschillen-commisie laat ik liever links liggen, er zijn voldoende echt betrouwbare bedrijven die hun eigen fouten herstellen.
Jor.
PS er zijn op tweakers.net 1712 onlinecomputer-zaken waar je WEL kunt zien hoe ze werken en omgaan met garantie.
http://tweakers.net/shopreview/
Jor.
PS er zijn op tweakers.net 1712 onlinecomputer-zaken waar je WEL kunt zien hoe ze werken en omgaan met garantie.
http://tweakers.net/shopreview/
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 12 mar 2008 09:17
Re: Computerstunt.nl
een stuk of 60 bestellingen later.... waar gaat dit over??????
Re: Computerstunt.nl
Datzelfde kunnen we ook aan jou vragen. waar gaat het over om een maand of 9 verder nog te reageren.Geplaatst op 02 Okt 2008 07:10
eplaatst op: 03 Jul 2009 22:52 Vader2kinderen
een stuk of 60 bestellingen later.... waar gaat dit over??????
Re: Computerstunt.nl
ik ben zelf trouwe koper bij computerstunt
heb er het afgelopen anderhalf jaar ongerveer 13 weg gehaald
prima geholpen snel geholpen
twee x een pctje gehad die wat prb leverde en zal je vertellen dat deze exact op de zelfde dag nog gerepareerd zijn
met zelfs verbeterde spullen
zo zie ik het
heb je prb met computerstunt
koop er dan niet. maar ga niet de boel lopen afzeiken kwa slechte service wat dit is gewoon kansloos
ik bestel er nu weer twee met veel plezier
computerstunt lekker doorgaan met wat jullie doen is een goede zaak
willen de klanten beter gaan ze er maar eentje halen van 800 euro in deze tijd
mvg ferry
heb er het afgelopen anderhalf jaar ongerveer 13 weg gehaald
prima geholpen snel geholpen
twee x een pctje gehad die wat prb leverde en zal je vertellen dat deze exact op de zelfde dag nog gerepareerd zijn
met zelfs verbeterde spullen
zo zie ik het
heb je prb met computerstunt
koop er dan niet. maar ga niet de boel lopen afzeiken kwa slechte service wat dit is gewoon kansloos
ik bestel er nu weer twee met veel plezier
computerstunt lekker doorgaan met wat jullie doen is een goede zaak
willen de klanten beter gaan ze er maar eentje halen van 800 euro in deze tijd
mvg ferry