LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPROEP!! [email protected]

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ex burger
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2008 10:23

OPROEP!! [email protected]

Ongelezen bericht door ex burger »

....zo heb net weer lekker lopen babbelen met Orange klantenservice om mijn onterechte blokering er af te halen die al in jan'08 er op zit. Even kort;
..dit is gekomen toen in dec'07 mijn factuur niet meer klopte tot 7maart. Ik heb div malen lopen bellen met loze beloftes dat het in orde kwam div malen zou ik worden teruggebeld etc.om aan mijn verplichtingen te kunnen voldoen. 7maart heb ik een medewerker mw. Liesa K. gesproken die heeft na uiteindelijk ruim een half uur uit pluizen en kunnen komen tot een totaalbedrag [van 4 maanden]. Dit bedrag is direct overgemaakt...vandaag gebeld om de blokade te verwijderen kreeg te horen dat ik te laat was met betalen..en dat dit niet kon! Geweldig deze oplossing echt service en klantvriendelijkheid! Orange verdient zwaar aan hun eigen wanprestatie ik heb geen enkele mogelijkheid gehad om aan mijn verplichtingen te kunnen voldoen inplaats van een blokade was een excuus meer op zijn plaats. Daarom Orange "gedupeerde" doe mee aan de aktie "[email protected]" 15 maart bij kassa stuur je klacht! Tijd voor aktie!!

Troy
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 mar 2008 15:52

Re: OPROEP!! [email protected]

Ongelezen bericht door Troy »

In je topictitel staat stop.orange@yahoo.com, en in je bericht stop.orange@hotmail.com :?:

ex burger
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2008 10:23

Re: OPROEP!! [email protected]

Ongelezen bericht door ex burger »

.... :D excuus! moet dus zijn [email protected] dus niet hotmail.

Gesloten