LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dehobbysite.nl levert niet?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Cvdvooren
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2008 21:16

dehobbysite.nl levert niet?

Ongelezen bericht door Cvdvooren »

Wie heeft er ervaring met www.dehobbysite.nl

Ik heb daar 27 febr. een bouwmodelletje gekocht voor bijna 60 euro en die met ideal gelijk afgerekend. Op de site stellen ze dat ze het artikel binnen 5 dagen na ontvangst van het geld verzenden.

Maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Ook op een email van mij op 9 maart hebben ze nog niet gereageerd.

Eigenlijk krijg ik het idee dat ik beschaafd gezegd in het ootje wordt genomen.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: dehobbysite.nl levert niet?

Ongelezen bericht door gravedigger »

Alles op de site ziet er goed uit. Nog een paar dagen geduld en anders even bellen.

guy
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 aug 2003 15:20

Re: dehobbysite.nl levert niet?

Ongelezen bericht door guy »

Op deze site heb ik een bouwpakket van de Dragons besteld. geen problemen mee gehad. Binnen 4 dagen in huis. Via http://www.vindsnelenbestel.nl op de hobbysite terechtgekomen. Op de site worden betrouwbare en veilige internetshops gelinkt.

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: dehobbysite.nl levert niet?

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Reclame maken???
Via www.xxxxxxxxxx.nl op de hobbysite terechtgekomen. Op de site worden betrouwbare en veilige internetshops gelinkt.
Is niet de eerste keer dat ik deze link tegen kom.

Marijke2711
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 dec 2007 14:46

Re: dehobbysite.nl levert niet?

Ongelezen bericht door Marijke2711 »

Site is van Selva Benelux, een gerenommeerd bedrijf. Je kunt Selva ook tijdens kantooruren gewoon even bellen: 023 5291950.

Gesloten