LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelet: Actie pasen tickets bij Indoor Skydive Roosendaal

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Barbara 123

Opgelet: Actie pasen tickets bij Indoor Skydive Roosendaal

Ongelezen bericht door Barbara 123 »

Bij Indoor Skydive Roosendaal hebben een actie met pasen waar ze de klanten zwaar misleiden.
Je denk dat dit een super actie is maar in werkelijkheid wordt je opgelicht. The Ultimate xperience duurt 2 uur waarbij je 2 x 1 min 30 gaat vliegen voor € 69,00. De actie zegt dat je nu 2 x kunt vliegen voor € 49,00 maar het zegt niet dat dit maar 2 x60 sec zijn.....( mis ik toch 1 min ). Ga ik gewoon the ultimate xperience doen betaal ik gewoon € 69,00 ( 2x 1.30 min ) In de actie zegt men dat je 3x gaat vliegen maar bij dit product is het normaal dat je 3 min vliegt, alleen dan 2x 1.30 wat normaal is.... WAT een ACTIE........misleiding....hm. Over welke actie praten we nu.....

ontevreden klant.

IndoorSkydive Roosendaal

Re: Opgelet: Actie pasen tickets bij Indoor Skydive Roosendaal

Ongelezen bericht door IndoorSkydive Roosendaal »

Graag willen wij vanuit Indoor Skydive Roosendaal reageren op dit artikel omdat het onjuistheden suggereert.

Hier de link van de actie op onze website: http://www.indoorskydive.com/NL/73,acti ... enten.html

Paasactie vliegen:
2 x vliegen voor € 49,95 p.p.
3 x vliegen voor € 69,95 p.p.
4 x vliegen voor € 87,50 p.p.
5 x vliegen voor € 99,95 p.p.

De insteek van deze actie is onze gasten met Pasen een ruimere keuze te bieden hoe vaak ze willen vliegen en een mogelijkheid om het eens te ervaren hoe het voelt tegen een goedkopere instapprijs. Daarom bieden wij nu de variant van 2 keer vliegen aan voor € 49,95.
Hierbij is de uiteindelijke tijd per vlucht inderdaad korter.

Deze actie biedt wel degelijk ook een prijsvoordeel. Wanneer je 5 keer gaat vliegen ben je per sessie aanzienlijk goedkoper uit dan wanneer je 2 keer gaat vliegen.

Het is maar net hoe u het uit wilt leggen. Wij denken beide type gasten een oplossing te bieden. De mensen die het eens willen ervaren maar € 69,- euro te duur vinden voor iets waar ze nog onbekend mee zijn en de mensen die al geweest zijn en het geweldig vinden een significant prijsvoordeel te bieden per sessie.

Echter verzoeken wij te allen tijde te informeren naar de actievoorwaarden. Daarin leggen wij dit alles uit.

Mocht u vragen hebben kunt u mij per mail bereiken: [email protected]

Robert Ros
Marketing & communicatie Indoor Skydive Roosendaal

dickhoppener

Re: Opgelet: Actie pasen tickets bij Indoor Skydive Roosendaal

Ongelezen bericht door dickhoppener »

Hallo, gisteren hebben wij voor mijn verjaardag bij Skydive gevlogen.
het was een leuke ervaring !

echter, de prijssteling / aktie klopt m.i. toch niet helemaal.

de mei aanbieding is 63,95 (men beweert 20% korting te geven..) voor 3 x vliegen en een dvd. normaal zou dit 79,95 kosten.
gezien de door Skydive op deze site geplaatste tarieven is dit dus 69,95 voor 3 x vliegen ( 3 x 1 minuut ! waar overigens nergens over wordt gesproken, wij gingen er van uit dat een vlucht 1,5 minuut duurt...!), en 10 euro voor een DVD.

Maar....wij waren met 2 personen, en kregen 1 DVD. Ondanks twee maal vragen werd er verteld dat dit het arrangement was en er geen tweede DVD verstrekt gegeven kon worden.

De tweede DVD koste overigens 5 euro, volgens de bordjes aldaar...

we hebben een leuke ervaring gehad, maar toch voel ik me genept.
immers, 2 x 69,95 + 10 euro is 149,90 -/- 20% is 119,92.
en niet 2 x 63,95 = 127,90.
het gaat niet om die 8 euro maar om het principe.

ook is de vliegtijd van 1 minuut overigens gemiddeld een seconde of 50

al met al toch een beetje een domper.

Skydive, een betere voorlichting zou op zijjn plaats zijn en vragen / irritatie voorkomen !

Gesloten