LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
monique36

Telfort

Ongelezen bericht door monique36 »

Op 15 Februari heb ik mijn modem gekregen van Telfort voor internet en telefonie.
Het spul aangesloten en ik kon op het internet, telefoon lukte niet.
Gebeld naar Telfort en telefonie bleek nog niet geactiveerd te zijn.
Dit zou spoedig gaan gebeuren.
Internet werkte intussen dan weer wel en dan weer niet.
Paar keer gebeld waar de telefonie bleef en ja hoor uiteindelijk werd het geactiveerd vanaf 10 Maart.
Maar vanaf die datum hebben we helemaal geen internet meer kunnen krijgen dus de telefonie werkt ook niet.
De automatische afschrijving voor het gebruik van internet is natuurlijk wel afgeschreven, en ook nog een maand in voren betalen.
Na herhaaldelijk bellen naar de dure klantenservice van Telfort, zo'n 40 euro armer aan telefoonkosten krijgen we nu te horen dat er een onderzoek ingestelt gaat worden waarom we niet kunnen internetten.
Dit onderzoek gaat zeker 10 dagen in beslag nemen en dan is het nog maar afwachten hoe lang de oplossing op zich laat wachten.

Wil eigenlijk mijn contract met Telfort ontbinden, maar je gaat dus een jaarcontract aan!
Pas als ik 2 maanden geen gebruik kan maken van internet dan mag ik volgens hen mijn contract eerder ontbinden.

Heeft iemand van u een oplossing voor mij om hier zo snel mogelijk van af te komen?

Met vriendelijke groet Monique

AuC

Re: Telfort

Ongelezen bericht door AuC »

josenwijna

Re: Telfort

Ongelezen bericht door josenwijna »

Goedendag.
Ook wij hebben sinds 16 febr.telfort internet en bellen maar tot op heden werkt het totaal niet zoals ik uit alle verhalen opmaak zodus bij ons ook niet internet en bellen vallen steeds ui soms om de minuut en soms na een uur bellen of gebeld worden gaat niet gesprekken vallen weg ( leuk voor de gene die belt) en bellen naar de helpdeks werkt al helemaal niet want als je een kwartier in de wacht zit valt de vebinding uit dag euro,s emails worden niet beantwoord en de toezegging dat je terug gebeld wordt komen ze ook niet na.
Is er nou helemaal niemand die daar eens krachtig tegen op kan treden of nummers geeft die geen 30 eurocent kosten om de centrale plat te bellen? tros radar svp doe er wat aan zo wil ik geen abbonnement bij telfort opzeggen die hap maar dat gaat dus ook niet, voorheen hadden wij planet en nooit problemen gehad.
Heeft er iemand misschien adressen waar de klanten naar toe kunnen schrijven?
Bij voorbaat dank. [email protected]

Gesloten