Hallo,
Wie kan me helpen!!!! Ik heb nieuwe meters gekregen van Oxxio en ik heb sterk mijn twijfels of deze wel deugen. Sterker nog ik heb het idee dat ik word opgelicht. Ik weet dat dit een sterke beschuldiging is maar toch!! Waar ik over val is dat de laatste jaren niks heb veranderd aan mijn electrische apparatuur.(en het gebruik daarvan) En waarbij ik bij mijn buren bij gelijkwaardig verbruik heb geinformeerd, hoe hun verbruik is! Deze zijn dan bij andere energie aanbieders aangesloten. Ik heb moeten constateren dat mijn verbruik(volgens de meter) vele male hoger ligt dan die van hun. Sterker nog, het dubbele op jaar basis. Ik had voorheen ongeveer een verbruik van 4500/4800kwh per jaar en nu ineens meer dan 8000kwh. Das toch niet normaal. Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren of ben ik de enige??
Erick
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio
Re: Oxxio
Erick,
Heb je de meter zelf opgenomen of hebben zij een schatting gemaakt?
Ik heb zelf hele slechte ervaringen met oxxio maar meterfraude?!
Misschien een optie als je verbruik echt het dubbele is om de netbeheerder eens te laten meten. Misschien een buurman met een wietplantage die illigaal stroom bij je aftapt.
Heb je de meter zelf opgenomen of hebben zij een schatting gemaakt?
Ik heb zelf hele slechte ervaringen met oxxio maar meterfraude?!
Misschien een optie als je verbruik echt het dubbele is om de netbeheerder eens te laten meten. Misschien een buurman met een wietplantage die illigaal stroom bij je aftapt.
-
Die zgn Meterfraude hebben ze bij mij ook proberen toe te passen..lees Oxxio/incassobureau.
Voor meer dan 200 euro in één maand extra verbruiken? No way...en nu sta ik op het punt om ze voor het gerecht te slepen
Het duurde wel een hele tijd, maar ik geef niet op.
Voor meer dan 200 euro in één maand extra verbruiken? No way...en nu sta ik op het punt om ze voor het gerecht te slepen
Het duurde wel een hele tijd, maar ik geef niet op.
Goedzo Nicole, geef niet op.
Ik heb inmiddels mijn conflict met Oxxio bij de geschillencommissie ingebracht. Ik wacht op een datum van behandeling. Tot die tijd ben ik bezig om alle vorderingen en rekeningen die nog steeds binnenkomen, toe te voegen aan het dossier bij de geschillencommissie.
Zie ook mijn website: http://home.wanadoo.nl/ronbeket/
Succes!
Ik heb inmiddels mijn conflict met Oxxio bij de geschillencommissie ingebracht. Ik wacht op een datum van behandeling. Tot die tijd ben ik bezig om alle vorderingen en rekeningen die nog steeds binnenkomen, toe te voegen aan het dossier bij de geschillencommissie.
Zie ook mijn website: http://home.wanadoo.nl/ronbeket/
Succes!
Na bemiddeling van de DAS over mijn eindafrekening 2003 en 2004 in juli 2007 een excuusbrief van Oxxio gehad, omdat ik bewezen had (middels mijn bankafscrhiften!) dat ik alle voorschotnota's betaald had.
Dossier is vandaag weer heropend door DAS omdat er vandaag een rekening in de bus viel van € 1425 omdat ik mijn energierekeningen 2003 en 2004 niet betaald heb. Heb dus maar kort mogen genieten van het idee dat ik eindelijk van Oxxio verlost was.
Dossier is vandaag weer heropend door DAS omdat er vandaag een rekening in de bus viel van € 1425 omdat ik mijn energierekeningen 2003 en 2004 niet betaald heb. Heb dus maar kort mogen genieten van het idee dat ik eindelijk van Oxxio verlost was.