De eerste bus die ik instapte, bleek aan de verkeerde kant van Den Haag uit te komen, deze buschauffeur adviseerde mij over Naaldwijk en Rijswijk, naar Hollands spoor te komen. Ik stapte in de volgende bus richting Naalwijk. Deze buschauffeur vroeg ik of hij wist waar en welke bus ik moest hebben. Hij vertelde mij bus nummer 30, en hij zou me een seintje geven. Ik zat achter hem, en hoorde dat hij ook nog "de overstap met zijn collega regelde".
Vervolgens stond de bus netjes op me te wachten, ik stapte in en vroeg de buschauffeur, of hij wist waar ik precies moest overstappen, en dat ik begrepen had dat het tram 17 moest zijn.
Als reactie kreeg ik te horen dat dit met de HTM te maken had, hij zich hier niet in verdiepte en geen antwoord daarop kon geven!
Ik stond perplex, en vroeg of hij eventueel dan wel kon vertellen waar de reis dan heen ging (ikzelf had geen idee). Daar kreeg ik geen reactie op, dus ik vroeg gaat u naar Rijswijk. Hier werd dan wel bevestigend op gereageerd.
En wat schets mijn absolute verbasing, deze bus stopt op dezelfde halt als tram 17, niet een keer maar meerdere malen, rijdt over de rails heen?!!!!!

Ga lekker een andere baan zoeken , als je je "niet wilt verdiepen" in de essentiele aspecten van je baan. Ik ben blij we in ieder geval in Rijswijk aankwamen.
Groet Jo