http://www.nu.nl/news/1469332/32/Energi ... lliet.html
ik denk dat de mesnen er niet al te blij mee zijn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio neemt GO Energy over
-
Re: Oxxio neemt GO Energy over
De energievoorziening aan klanten blijft wel gegarandeerd. Als een vergunning wordt ingetrokken, treedt een voorziening in werking waardoor klanten automatisch toch stroom en gas blijven ontvangen. Later kunnen ze overstappen naar een andere leverancier.
Ook hier weer...welke voorziening....... om al hun klanten te voorzien van stroom. De voorziening welke er ligt, ligt al jaren in de straat en hangt boven de wegen en landschappen. Het enige dat niet gebeurd is dat er een telefoontje uitgaat naar het energiebedrijf om alle klanten af te sluiten die bij Go-Energy zit. Ook zullen zij geen rekeningen krijgen voor niet betaalde energie. Immers deze schade wordt vergoedt door Go-Energy zelf en anders overgenomen door Oxxio welke zij op hun beurt doorrekenen aan al hun klanten.
Een Energieleverancier die levert geen voorziening... Zij regelen de administratieve rompslomp en hebben hun eigen prijs voor stroom welke hun "inkopen" bij het energiebedrijf. De stroom is verder hetzelfde en Go-Energy heeft nog steeds geen centrale die enkelt een bepaalde plaats voorziet van stroom.
Ik vind dit onnodige angst inboezemen.
In elk geval Oxxio heeft er weer meer klanten bij om verder te belazeren.
Ook hier weer...welke voorziening....... om al hun klanten te voorzien van stroom. De voorziening welke er ligt, ligt al jaren in de straat en hangt boven de wegen en landschappen. Het enige dat niet gebeurd is dat er een telefoontje uitgaat naar het energiebedrijf om alle klanten af te sluiten die bij Go-Energy zit. Ook zullen zij geen rekeningen krijgen voor niet betaalde energie. Immers deze schade wordt vergoedt door Go-Energy zelf en anders overgenomen door Oxxio welke zij op hun beurt doorrekenen aan al hun klanten.
Een Energieleverancier die levert geen voorziening... Zij regelen de administratieve rompslomp en hebben hun eigen prijs voor stroom welke hun "inkopen" bij het energiebedrijf. De stroom is verder hetzelfde en Go-Energy heeft nog steeds geen centrale die enkelt een bepaalde plaats voorziet van stroom.
Ik vind dit onnodige angst inboezemen.
In elk geval Oxxio heeft er weer meer klanten bij om verder te belazeren.
Om het allemaal een beetje warm te houden:
Jawel, ik heb mijn conflict met Oxxio bij de geschillencommissie ingebracht. Ik wacht op een datum van behandeling. Tot die tijd ben ik bezig om alle vorderingen en rekeningen die nog steeds binnenkomen, toe te voegen aan het dossier bij de geschillencommissie.
Zie ook mijn website: http://home.wanadoo.nl/ronbeket/
Succes!
Jawel, ik heb mijn conflict met Oxxio bij de geschillencommissie ingebracht. Ik wacht op een datum van behandeling. Tot die tijd ben ik bezig om alle vorderingen en rekeningen die nog steeds binnenkomen, toe te voegen aan het dossier bij de geschillencommissie.
Zie ook mijn website: http://home.wanadoo.nl/ronbeket/
Succes!
Ronnio, de reclame voor jouw website begint bij mij lichtelijke gevoelens van irritatie op te roepen. Mag het wat minder?
ik begrijp je irritatie, maar ik heb geen andere middelen op dit moment dan dit probleem in de schijnwerpers te houden. Ik zou willen dat Oxxio net zo geirriteerd is als ik. En ik probeer mijn website op deze manier bovenaan de lijst te houden van het forum om mensen die recent met Oxxio in de problemen zijn geraakt op de hoogte te houden.
Nogmaals ik begrijp jouw irritatie, maar het is niet ik die voor deze moeilijkheden zorgt.
Toch zal ik je raad opvolgen: iets minder mag ook, al zou ik het soms wel uit willen schreeuwen!
Nogmaals ik begrijp jouw irritatie, maar het is niet ik die voor deze moeilijkheden zorgt.
Toch zal ik je raad opvolgen: iets minder mag ook, al zou ik het soms wel uit willen schreeuwen!