LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]Upc[/b]
[b]Upc[/b]
Sinds 1 december 2007 heb ik geen abonnement meer voor standaard televisie bij upc. Daar je het abonnement per kwartaal vooruit betaald is, heb ik nog één maand abonnementsgeld tegoed. Ik heb al verscheidende keren contact gehad met de klantenservice, die belooft elke keer dat het spoedig wordt over gemaakt. Tot op t’ heden nog niets ontvangen. Dus ik zit er al 3 maanden op te wachten. Als je zelf te laat bent met betalen dan heb je binnen een week al een herinnering in de brieven bus. Waarom hebben wij niet meer bescherming en dwang middelen als consument?
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 21 jan 2008 16:27
Re: [b]Upc[/b]
Beste HarmZ,
Als je per kwartaal vooruit betaald hebt voor het standaard tv pakket en je hebt 1 maand abonnementsgeld tegoed, dan zal deze automatisch verrekend worden binnen 8 weken.
Mocht het bedrag niet binnen 8 weken zijn verrekend, verzoek ik je om je klantnummer of postcode en huisnummer naar [email protected] te sturen. Dan zullen wij kijken wat we voor je kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Forrestma
UPC webcareteam
Als je per kwartaal vooruit betaald hebt voor het standaard tv pakket en je hebt 1 maand abonnementsgeld tegoed, dan zal deze automatisch verrekend worden binnen 8 weken.
Mocht het bedrag niet binnen 8 weken zijn verrekend, verzoek ik je om je klantnummer of postcode en huisnummer naar [email protected] te sturen. Dan zullen wij kijken wat we voor je kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Forrestma
UPC webcareteam
Re: [b]Upc[/b]
dan zal deze automatisch verrekend worden binnen 8 weken.
Tja, bij de frima list en bedrog hebben ze altijd al een aparte manier van berekeningen en tijd gehad.Dus ik zit er al 3 maanden op te wachten
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 21 jan 2008 16:27
Re: [b]Upc[/b]
Beste HarmZ,
De verrekening van de catv abonnementskosten zijn inmiddels vergoed, binnen 7 dagen zul je het bedrag teruggestort hebben op je rekening.
Excuses voor het eerdere ongemak, maar ik hoop dat het nu naar alle tevredenheid opgelost is.
Met vriendelijke groet,
xxx
UPC webcareteam
De verrekening van de catv abonnementskosten zijn inmiddels vergoed, binnen 7 dagen zul je het bedrag teruggestort hebben op je rekening.
Excuses voor het eerdere ongemak, maar ik hoop dat het nu naar alle tevredenheid opgelost is.
Met vriendelijke groet,
xxx
UPC webcareteam
Re: [b]Upc[/b]
UPC is tegenwoordig wel erg actief op dit forum, het blijkt dat de kweldesk van UPC niets kan oplossen daarom maar een paar extra medewerkers ingehuurd.
Re: [b]Upc[/b]
Beste heer Forrestma
Eindelijk is de zaak opgelost, bedankt. Ik begrijp niet waarom dit niet eerder mogelijk is, het heeft veel ergernis gekost. Wordt het eerder opgelost, dan komen de ex klanten misschien nog wel eens terug.
HarmZ.
Eindelijk is de zaak opgelost, bedankt. Ik begrijp niet waarom dit niet eerder mogelijk is, het heeft veel ergernis gekost. Wordt het eerder opgelost, dan komen de ex klanten misschien nog wel eens terug.
HarmZ.
Re: [b]Upc[/b]
Omdat het op die zogenaamde helpdesk een kliekje is dat elkaar de hand boven de kop houdt, en de verantwoordelijken niet de maatregelen kunnen of durven nemen om dat gespuis de laan uit te sturen.Ik begrijp niet waarom dit niet eerder mogelijk is
Re: [b]Upc[/b]
Omdat UPC pas iets oplost als er negatieve publiciteit komt.Beste heer Forrestma
Eindelijk is de zaak opgelost, bedankt. Ik begrijp niet waarom dit niet eerder mogelijk is, het heeft veel ergernis gekost.
Wie de publiciteit niet zoekt (of gewoon niet weet van een Radar of Kassa forum) kan gewoon ouderwets doodvallen bij UPC.
Over een poosje is heel Nederland ex-klant en zijn ze uitgekakt met met het zoeken naar nieuwe klanten.Wordt het eerder opgelost, dan komen de ex klanten misschien nog wel eens terug.