LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
In chronologische volgorde een aantal even lachwekkende als dieptrieste ervaringen met de Wehkamp:
donderdag 13 maart 2008 @ 18:04
Een tof Home Cinema Setje gevonden op het internet dus maar even zoals het een echte Nederlander betaamt de goedkoopste leverancier gezocht.
En uiteindelijk kwam ik bij de wehkamp uit die hem toch zo'n 50 euro goedkoper aanbood dan alle andere leveranciers.
Geld direct via ideal overgemaakt en vanaf dat moment was het afwachten; levertijd bij de orderstatus was maar liefst 2 weken, maar dat overleef ik dan ook wel weer.
Nog wel even naar de klantenservice gebeld om te kijken of het gehele proces wat versnel kon worden maar helaas, gewoon 2 weekjes wachten en dan had ik hem binnen.
Echterrrrrrrrr....
Toen ik 2 dagen later keek bij de orderstatus keek stond er bij mijn bestelling zowaar "Uitverkocht" en werd me de optie geboden om een alternatief artikel te kopen.
Wacht ff hoor... Ik bestel een artikel, ik betaal het direct en 2 dagen later ineens beweren dat ik vette pech heb en ze het niet meer kunnen leveren?
Klantenservice maar weer...
Nee joh, was niet mogelijk dat het geheel uitverkocht was, er kwamen zelfs op korte termijn weer nieuwe binnen en de 2 weken waren dan nog makkelijk haalbaar.
Hmmmmz... Nah vooruit, het blijft toch een groot en bekend bedrijf dat Wehkamp, dus laten we ze het voordeel van de twijfel geven.
En zowaar, 2 dagen later was het weer leverbaar!
De termijn riep echter enkele vraagtekens op; meer dan "Binnenkort" stond er niet.
Nog even getwijfeld om weer met de klantenservice te bellen, maar ach laat ik eens een keer geduld hebben.
Een dag later... Plotseling duurde het weer 2 weken?!
Kijk ik echter bij het product op de site zelf, staat er een levertijd van 1 week?!
Klantenservice to the rescue .
Kasta: "Ja euuh, betekent dit nu dat ik beter mijn order van 5 maart kan annuleren en op dit moment een nieuwe moet bestellen zodat ik hem eerder binnen heb?!"
Miep: Nee hoor! Uw orderstatus gaat nog aangepast worden!
En zowaar was de volgende dag de orderstatuslevertijd 1 week! .
Totdat ik een dag later weer keek en de orderstatuslevertijd ineens tóch weer 2 weken was?! .
What. The. F*ck.
Naja, natuurlijk niet meer bereikbaar die lui, dus maar even tot de volgende dag afgewacht..
Kijk ik vanmorgen bij m'n orderstatus: "UITVERKOCHT!" Kies een alternatief product.
You must be ****** kidding me!
Direct weer opgebeld; ah, vette pech voor kasta, ze hadden een systeemstoring en konden me op geen enkele manier helpen . Ik moest smiddags maar een keer terugbellen .
Ik terugbellen:
Kasta: Ja euuuh, ik weet niet wat jullie aan het doen zijn, maar van 2 weken naar uitverkocht, van uitverkocht naar binnenkort, dan weer 2 weken, dan weer 1 week, dan weer 2 weken en nu is ie plotseling weer uitverkocht?! Hoe de neuk kan een product wat op voorraad is op het moment dat ik het bestel en een product dat ik op dat moment ook direct koop/betaal, hoe kan dat in godsnaam na een dikke week ineens uitverkocht blijken te zijn?!
Miep: Tja, dat snap ik ook niet.
Kasta: .
Miep: Tja, dat komt normaal echt nauwelijks voor.
Kasta: . En nu?
Miep: Euuuh, u kunt een alternatief product uitkiezen? Ik kan u direct doorverbinden met 1 van onze Home Cinema experts!
Kasta: Nou maak me gek, gooi me maar door .
Word ik doorverbonden, hoor ik die vent zeggen "Nou, nog eentje en dan ga ik naar huis!"
Kasta: Nou, die ene dat zal ik dan zijn.
Knul: Blabla, excuses, blabla.
Kasta: Nah boeien, *verhaal uitlegt*
Knul: *Philips HTS 6510 voorstelt*
Kasta: Hmmmz, zit daar een USB-aansluiting op?
Knul: Oeh, geen idee... Dat moet ik even opzoeken...
*duurt een paar minuten*
Knul: Nou euuh, geen idee, ik ga het even navragen...
Nou kijk mensen, dat zijn de home cinema experts waar je wat aan hebt .
Knul even later: Yep, zit er op!
Kasta: *andere specificaties vraagt*
Knul: Nou, er zit een hele waslijst op! En hij is 40 euro duurder...
Kasta: Naja, ik neem aan dat jullie na dit kansloze geouwehoer met levertijden vast wel enigszins compensatie aanbieden?
Knul: Nou nee .
Kasta: Yeah right... Dus ik bestel na een week nutteloos wachten nu gewoon zonder morren een nieuwe duurdere waarna het geouwehoer opnieuw begint, daar komt het op neer?
Knul: Nou euuh, ik kan een extra cadeau meeleveren ter compensatie.
Kasta: Nou vertel, welk geweldig cadeau?
Knul: Een badhanddoek.
Kasta: . You're kidding right? Ik bestel voor enkele honderden euro's aan apparatuur, jullie zitten een week met de levertijd te kutten en ik heb uiteindelijk nog niks, vervolgens ben ik bereid nog een keer de gok te wagen, betaal daar notabene 40 euro extra voor en jij komt met een badhanddoek aanzetten .
Knul: Nou eeuuuuuh...
Long story short, na een tijdje ouwehoeren mocht hij er na navraag maximaal nog een tientje af doen... .
Kasta: Weet je wat? Ik bekijk even de recensies van dat ding en dan bepaal ik aan de hand daarvan wel of ik er op in ga en dan laat ik het je nog wel weten.
Knul: Ja, dat kan niet [insert blaatverhaal over voorraden, actieprijzen, etc]
Kasta: Geweldig verkoopverhaal, maar wat nu als ik nu ja zeg en het een kutding blijkt te zijn?
Knul: Dan kunt u hem kostenloos terugsturen!
Kasta: En wanneer heb ik hem?
Knul: Morgenmiddag wordt hij al bezorgd!
Kasta: Zozo... En dat kun je me vast wel garanderen dan?
Knul: ....Euuuh... Nou nee...
Kasta: .
Knul: Ik zet hem nu in het systeem en dan kunt u aan de hand van het ordernummer in uw online persoonlijke bestellingen vanavond na 21:00 bellen of hij morgenmiddag geleverd wordt!
.
Nou, ik ben inmiddels thuis, direct even m'n orderstatus bekeken en die gehele nieuwe kutset staat toch echt niet bij mijn bestellingen...
Wel tof: Ze hebben het bedrag van die uitverkochte, niet leverbare en dus nooit te leveren eerste set vanmiddag wél van mijn tegoed afgetrokken.
Oftewel, pas nadat bleek dat de set uitverkocht was hebben ze alsnog het bedrag verrekend!!!
donderdag 13 maart 2008 @ 18:04
Een tof Home Cinema Setje gevonden op het internet dus maar even zoals het een echte Nederlander betaamt de goedkoopste leverancier gezocht.
En uiteindelijk kwam ik bij de wehkamp uit die hem toch zo'n 50 euro goedkoper aanbood dan alle andere leveranciers.
Geld direct via ideal overgemaakt en vanaf dat moment was het afwachten; levertijd bij de orderstatus was maar liefst 2 weken, maar dat overleef ik dan ook wel weer.
Nog wel even naar de klantenservice gebeld om te kijken of het gehele proces wat versnel kon worden maar helaas, gewoon 2 weekjes wachten en dan had ik hem binnen.
Echterrrrrrrrr....
Toen ik 2 dagen later keek bij de orderstatus keek stond er bij mijn bestelling zowaar "Uitverkocht" en werd me de optie geboden om een alternatief artikel te kopen.
Wacht ff hoor... Ik bestel een artikel, ik betaal het direct en 2 dagen later ineens beweren dat ik vette pech heb en ze het niet meer kunnen leveren?
Klantenservice maar weer...
Nee joh, was niet mogelijk dat het geheel uitverkocht was, er kwamen zelfs op korte termijn weer nieuwe binnen en de 2 weken waren dan nog makkelijk haalbaar.
Hmmmmz... Nah vooruit, het blijft toch een groot en bekend bedrijf dat Wehkamp, dus laten we ze het voordeel van de twijfel geven.
En zowaar, 2 dagen later was het weer leverbaar!
De termijn riep echter enkele vraagtekens op; meer dan "Binnenkort" stond er niet.
Nog even getwijfeld om weer met de klantenservice te bellen, maar ach laat ik eens een keer geduld hebben.
Een dag later... Plotseling duurde het weer 2 weken?!
Kijk ik echter bij het product op de site zelf, staat er een levertijd van 1 week?!
Klantenservice to the rescue .
Kasta: "Ja euuh, betekent dit nu dat ik beter mijn order van 5 maart kan annuleren en op dit moment een nieuwe moet bestellen zodat ik hem eerder binnen heb?!"
Miep: Nee hoor! Uw orderstatus gaat nog aangepast worden!
En zowaar was de volgende dag de orderstatuslevertijd 1 week! .
Totdat ik een dag later weer keek en de orderstatuslevertijd ineens tóch weer 2 weken was?! .
What. The. F*ck.
Naja, natuurlijk niet meer bereikbaar die lui, dus maar even tot de volgende dag afgewacht..
Kijk ik vanmorgen bij m'n orderstatus: "UITVERKOCHT!" Kies een alternatief product.
You must be ****** kidding me!
Direct weer opgebeld; ah, vette pech voor kasta, ze hadden een systeemstoring en konden me op geen enkele manier helpen . Ik moest smiddags maar een keer terugbellen .
Ik terugbellen:
Kasta: Ja euuuh, ik weet niet wat jullie aan het doen zijn, maar van 2 weken naar uitverkocht, van uitverkocht naar binnenkort, dan weer 2 weken, dan weer 1 week, dan weer 2 weken en nu is ie plotseling weer uitverkocht?! Hoe de neuk kan een product wat op voorraad is op het moment dat ik het bestel en een product dat ik op dat moment ook direct koop/betaal, hoe kan dat in godsnaam na een dikke week ineens uitverkocht blijken te zijn?!
Miep: Tja, dat snap ik ook niet.
Kasta: .
Miep: Tja, dat komt normaal echt nauwelijks voor.
Kasta: . En nu?
Miep: Euuuh, u kunt een alternatief product uitkiezen? Ik kan u direct doorverbinden met 1 van onze Home Cinema experts!
Kasta: Nou maak me gek, gooi me maar door .
Word ik doorverbonden, hoor ik die vent zeggen "Nou, nog eentje en dan ga ik naar huis!"
Kasta: Nou, die ene dat zal ik dan zijn.
Knul: Blabla, excuses, blabla.
Kasta: Nah boeien, *verhaal uitlegt*
Knul: *Philips HTS 6510 voorstelt*
Kasta: Hmmmz, zit daar een USB-aansluiting op?
Knul: Oeh, geen idee... Dat moet ik even opzoeken...
*duurt een paar minuten*
Knul: Nou euuh, geen idee, ik ga het even navragen...
Nou kijk mensen, dat zijn de home cinema experts waar je wat aan hebt .
Knul even later: Yep, zit er op!
Kasta: *andere specificaties vraagt*
Knul: Nou, er zit een hele waslijst op! En hij is 40 euro duurder...
Kasta: Naja, ik neem aan dat jullie na dit kansloze geouwehoer met levertijden vast wel enigszins compensatie aanbieden?
Knul: Nou nee .
Kasta: Yeah right... Dus ik bestel na een week nutteloos wachten nu gewoon zonder morren een nieuwe duurdere waarna het geouwehoer opnieuw begint, daar komt het op neer?
Knul: Nou euuh, ik kan een extra cadeau meeleveren ter compensatie.
Kasta: Nou vertel, welk geweldig cadeau?
Knul: Een badhanddoek.
Kasta: . You're kidding right? Ik bestel voor enkele honderden euro's aan apparatuur, jullie zitten een week met de levertijd te kutten en ik heb uiteindelijk nog niks, vervolgens ben ik bereid nog een keer de gok te wagen, betaal daar notabene 40 euro extra voor en jij komt met een badhanddoek aanzetten .
Knul: Nou eeuuuuuh...
Long story short, na een tijdje ouwehoeren mocht hij er na navraag maximaal nog een tientje af doen... .
Kasta: Weet je wat? Ik bekijk even de recensies van dat ding en dan bepaal ik aan de hand daarvan wel of ik er op in ga en dan laat ik het je nog wel weten.
Knul: Ja, dat kan niet [insert blaatverhaal over voorraden, actieprijzen, etc]
Kasta: Geweldig verkoopverhaal, maar wat nu als ik nu ja zeg en het een kutding blijkt te zijn?
Knul: Dan kunt u hem kostenloos terugsturen!
Kasta: En wanneer heb ik hem?
Knul: Morgenmiddag wordt hij al bezorgd!
Kasta: Zozo... En dat kun je me vast wel garanderen dan?
Knul: ....Euuuh... Nou nee...
Kasta: .
Knul: Ik zet hem nu in het systeem en dan kunt u aan de hand van het ordernummer in uw online persoonlijke bestellingen vanavond na 21:00 bellen of hij morgenmiddag geleverd wordt!
.
Nou, ik ben inmiddels thuis, direct even m'n orderstatus bekeken en die gehele nieuwe kutset staat toch echt niet bij mijn bestellingen...
Wel tof: Ze hebben het bedrag van die uitverkochte, niet leverbare en dus nooit te leveren eerste set vanmiddag wél van mijn tegoed afgetrokken.
Oftewel, pas nadat bleek dat de set uitverkocht was hebben ze alsnog het bedrag verrekend!!!
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
donderdag 13 maart 2008 @ 20:38
Oh. For. F*cks. Sake.
Zojuist dus even bij de It's kijken of ze de HTS 6510 ook hadden...
Zie ik daar staan dat er slechts 2 sateliet speakers (3 incl. subwoofer) bij zitten .
Euuuh, que?!
Ik had toch echt nog specifiek gevraagd aan "de home cinema specialist" van de wehkamp hoeveel en welke speakers erbij zaten en hij had het toch echt over 4 sateliet speakers.
Even op de wehkamp site kijken dan maar:
Ja hoor, toch echt 4 satelietspeakers volgens de wehkamp.
Hell, ik had het er met die "specialist" zelfs nog over hoe de achterste speakers op te hangen / te plaatsen waren!
Toch voor de zekerheid maar even verder gegoogled en er blijken dus toch écht maar 2 speakers bij te zitten.
Geweldig, de wehkamp bedenkt er dus zomaar even 2 speakers bij!
Het is notabene niet eens een 5.1 maar slechts een 2.1 set! .
Nou ja, volgens de rest van de wereld behalve Wehkamp that is; zij plaatsen hem immers gewoon onder de 5.1 sets . .
Gód-ver-d*mme, wat een incompetent zooitje!
F*ck this sh*t, ik ga nu direct even m'n geld terughalen .
donderdag 13 maart 2008 @ 21:18
Ook grappig ( . ) trouwens:
Voor vragen over bestellingen dien je (038)4264364 te bellen.
Vervolgens wordt me na een belachelijk traag systeem verteld dat mijn artikel niet meer op voorraad is maar dat hun specialisten (jaja, daar zijn ze weer . ) me graag verder wil helpen en dat ik dan alleen maar even een 9 hoef te toetsen om er 1 aan de lijn te krijgen.
*9 toetst*
"Helaas is het niet mogelijk om op deze wijze 1 van onze specialisten bladiebla" .
En vervolgens wordt me aangegeven dat ik toch echt (038)4264777 dien te bellen voor die doldwaze specialisten van ze .
Gaan we weer... Optie 2 voor andere vragen... Ah, daar is ie, de optie vragen over m'n bestelling / alternatieven!
Hup, kies ik daar voor en word ik doorverbonden.
Hop, keuze 2, klantnummer weer intoetsen...
Hmmmmz, dit menu komt me wel heel bekend voor .
Blijk ik dus gewoon weer doorverbonden te zijn met het oorspronkelijke (038)4264364 nummer waar ze me dus niet door kunnen verbinden met de specialisten en me aanraden om (038)4264777 te bellen .
Tja, zo houd je de klanten inderdaad wel een weekje of wat aan het lijntje...
Tip voor de mensen die er ooit nog intrappen bij de Wehkamp; kies voor de optie klacht indienen, da's vrijwel de enige manier om daadwerkelijk ergens uit te komen.
Niet dat zij weten wat ze doen of problemen op kunnen lossen, maar ze houden in ieder geval heel knap die schijn op .
Oh. For. F*cks. Sake.
Zojuist dus even bij de It's kijken of ze de HTS 6510 ook hadden...
Zie ik daar staan dat er slechts 2 sateliet speakers (3 incl. subwoofer) bij zitten .
Euuuh, que?!
Ik had toch echt nog specifiek gevraagd aan "de home cinema specialist" van de wehkamp hoeveel en welke speakers erbij zaten en hij had het toch echt over 4 sateliet speakers.
Even op de wehkamp site kijken dan maar:
Ja hoor, toch echt 4 satelietspeakers volgens de wehkamp.
Hell, ik had het er met die "specialist" zelfs nog over hoe de achterste speakers op te hangen / te plaatsen waren!
Toch voor de zekerheid maar even verder gegoogled en er blijken dus toch écht maar 2 speakers bij te zitten.
Geweldig, de wehkamp bedenkt er dus zomaar even 2 speakers bij!
Het is notabene niet eens een 5.1 maar slechts een 2.1 set! .
Nou ja, volgens de rest van de wereld behalve Wehkamp that is; zij plaatsen hem immers gewoon onder de 5.1 sets . .
Gód-ver-d*mme, wat een incompetent zooitje!
F*ck this sh*t, ik ga nu direct even m'n geld terughalen .
donderdag 13 maart 2008 @ 21:18
Ook grappig ( . ) trouwens:
Voor vragen over bestellingen dien je (038)4264364 te bellen.
Vervolgens wordt me na een belachelijk traag systeem verteld dat mijn artikel niet meer op voorraad is maar dat hun specialisten (jaja, daar zijn ze weer . ) me graag verder wil helpen en dat ik dan alleen maar even een 9 hoef te toetsen om er 1 aan de lijn te krijgen.
*9 toetst*
"Helaas is het niet mogelijk om op deze wijze 1 van onze specialisten bladiebla" .
En vervolgens wordt me aangegeven dat ik toch echt (038)4264777 dien te bellen voor die doldwaze specialisten van ze .
Gaan we weer... Optie 2 voor andere vragen... Ah, daar is ie, de optie vragen over m'n bestelling / alternatieven!
Hup, kies ik daar voor en word ik doorverbonden.
Hop, keuze 2, klantnummer weer intoetsen...
Hmmmmz, dit menu komt me wel heel bekend voor .
Blijk ik dus gewoon weer doorverbonden te zijn met het oorspronkelijke (038)4264364 nummer waar ze me dus niet door kunnen verbinden met de specialisten en me aanraden om (038)4264777 te bellen .
Tja, zo houd je de klanten inderdaad wel een weekje of wat aan het lijntje...
Tip voor de mensen die er ooit nog intrappen bij de Wehkamp; kies voor de optie klacht indienen, da's vrijwel de enige manier om daadwerkelijk ergens uit te komen.
Niet dat zij weten wat ze doen of problemen op kunnen lossen, maar ze houden in ieder geval heel knap die schijn op .
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
donderdag 13 maart 2008 @ 22:29
Zo, ik had nog even teruggebeld om m'n geld terug te halen...
Na wederom 20 minuten in de wacht staan (standaard) dan toch eindelijk iemand aan de lijn.
Kasta: Zozo, volle bak hé?
Knul: Ja, vanmorgen hadden we een systeemstoring (joh!) en toen hebben we iedereen aangeraden om vanavond terug te bellen...
Kasta: Naja, da's dan mooi *** voor je want nu heb je ook nog eens een pissige klant aan de lijn... *verhaal over de orderstatus en "niet op voorraad" uitlegt*
Knul: Tja, dat snap ik ook niet...
Kasta: Nou, da's nog eens verrassend . Maarreuh, *uitlegt dat hun specialist een prutser is en hun site voor geen ene meter klopt*
Knul: Naja, dat weet ik allemaal ook niet hoor...
Kasta: . Anyway, zomaar even een vraagje hoor... Dat systeem dat die specialist van jullie op zou sturen hé, wordt dat morgen toevallig afgeleverd?
Knul: Nou nee, zo snel kan dat niet...
Kasta: Ik ben wederom verrast . (de gore t*ringspecialist)
Anyway, een escalatie/retentie/coulance afdeling hebben ze simpelweg niet dus de enige optie was dat hij m'n geld terug zou halen.
Duurt echter wel 5 dagen .
Kasta: Nou euuh, toevallig werk ik zelf voor de bank en dat hoeft toch écht geen 5 dagen te duren hoor...
Knul: Tja, daar kan ik verder ook niks aan doen... Zolang duurt het nu eenmaal.
Tja, kan ik dat niets wetende knulletje wel helemaal de tering in schelden, maar ja, die sjappie kon verder toch niks voor me doen of noemenswaardige beslissingen nemen.
Dat wordt dus 5 dagen op m'n geld wachten...
En ik weet nu al dat dát ook problemen gaat geven .
donderdag 13 maart 2008 @ 22:34
Ze hebben trouwens ook een briljante manier om problemen op te lossen.
Smorgens hadden ze een systeemstoring en raden ze simpelweg elke klant aan om savonds terug te bellen.
En wat doen ze savonds toen bleek dat dat toch wel heel druk werd?
5 minuten nadat ik gebeld heb, gooiden ze de gehele klantenservice dicht tot 6:00 "vanwege een telefonische storing" .
zaterdag 15 maart 2008 @ 03:50
Nou jaaaaa, inmiddels staat die kansloze, onjuist op de site staande home cinema set, wél bij mijn bestellingen
zaterdag 15 maart 2008 @ 03:53
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp .
Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal € 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van € 28,90 .
En dat terwijl ik € 308 terug dien te krijgen.
Snapt u het nog?
Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden .
Zo, ik had nog even teruggebeld om m'n geld terug te halen...
Na wederom 20 minuten in de wacht staan (standaard) dan toch eindelijk iemand aan de lijn.
Kasta: Zozo, volle bak hé?
Knul: Ja, vanmorgen hadden we een systeemstoring (joh!) en toen hebben we iedereen aangeraden om vanavond terug te bellen...
Kasta: Naja, da's dan mooi *** voor je want nu heb je ook nog eens een pissige klant aan de lijn... *verhaal over de orderstatus en "niet op voorraad" uitlegt*
Knul: Tja, dat snap ik ook niet...
Kasta: Nou, da's nog eens verrassend . Maarreuh, *uitlegt dat hun specialist een prutser is en hun site voor geen ene meter klopt*
Knul: Naja, dat weet ik allemaal ook niet hoor...
Kasta: . Anyway, zomaar even een vraagje hoor... Dat systeem dat die specialist van jullie op zou sturen hé, wordt dat morgen toevallig afgeleverd?
Knul: Nou nee, zo snel kan dat niet...
Kasta: Ik ben wederom verrast . (de gore t*ringspecialist)
Anyway, een escalatie/retentie/coulance afdeling hebben ze simpelweg niet dus de enige optie was dat hij m'n geld terug zou halen.
Duurt echter wel 5 dagen .
Kasta: Nou euuh, toevallig werk ik zelf voor de bank en dat hoeft toch écht geen 5 dagen te duren hoor...
Knul: Tja, daar kan ik verder ook niks aan doen... Zolang duurt het nu eenmaal.
Tja, kan ik dat niets wetende knulletje wel helemaal de tering in schelden, maar ja, die sjappie kon verder toch niks voor me doen of noemenswaardige beslissingen nemen.
Dat wordt dus 5 dagen op m'n geld wachten...
En ik weet nu al dat dát ook problemen gaat geven .
donderdag 13 maart 2008 @ 22:34
Ze hebben trouwens ook een briljante manier om problemen op te lossen.
Smorgens hadden ze een systeemstoring en raden ze simpelweg elke klant aan om savonds terug te bellen.
En wat doen ze savonds toen bleek dat dat toch wel heel druk werd?
5 minuten nadat ik gebeld heb, gooiden ze de gehele klantenservice dicht tot 6:00 "vanwege een telefonische storing" .
zaterdag 15 maart 2008 @ 03:50
Nou jaaaaa, inmiddels staat die kansloze, onjuist op de site staande home cinema set, wél bij mijn bestellingen
zaterdag 15 maart 2008 @ 03:53
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp .
Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal € 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van € 28,90 .
En dat terwijl ik € 308 terug dien te krijgen.
Snapt u het nog?
Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden .
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
dinsdag 18 maart 2008 @ 20:48
Oh for crying out loud... Alsof deze week niet nóg kutter kon worden.
We waren inmiddels 5 dagen verder maar (uiteraard . ) nog steeds geen geld gezien.
Dus zoals reeds voorgenomen op de dag dat het me toegezegd werd ( .² ) weer even contact opgenomen met de klantenservice.
Na (uiteraard . ³ ) weer 25 minuten in de wacht gestaan te hebben, konden we starten met de onderstaande, geweldige dialoog:
Kasta: Ja hoi, ik zal je matsen en je de gehele voorgeschiedenis besparen, maar zou je even willen kijken waarom ik m'n geld nog niet heb?
Miep: Nou meneer, ik zie dat het geld de 14e reeds overgemaakt is dus u zou het moeten hebben! Kan ik u dan nog ergens anders mee van dienst zijn? .
Kasta: Nou mevrouw, ik werk toevallig zelf bij [een bank] en ondanks het feit dat Equens in het weekend geheel stilligt zou ik dan vandaag toch echt m'n geld al gehad moeten hebben .
Miep: *Stotter*stotter*... Euuuh, wacht... Ik moet even het 1 en ander nakijken...
Waarna er nog af en toe gestotter terugkeerde maar volledige volzinnen waren even een minuutje of 2 onmogelijk....
Kasta: Nou, weet je wat... Ik zal je alsnog de samenvatting geven . *uitleg over leverbare/niet leverbare/sneller leverbare/uiteindelijk niet leverbare producten geeft*
Miep: Dat is wel heel vreemd! . Dat heb ik nog nooit meegemaakt?!
Kasta: Dat hoor ik vreemd genoeg opvallend vaak als ik met jullie bel.
Miep: Maar u had 2 home cinema sets besteld begrijp ik?
Kasta: . ... ...Nou nee... Dat verhaal dan ook maar even... Die 2e werd me dus door 1 van jullie "specialisten" aangeraden... Zou exact dezelfde zijn, maar dan duurder .
Miep: Ja, die zie ik inderdaad staan als bestelling!
Kasta: . You're kidding right... Er bleek namelijk geen ene reet van zijn "productadvies" en de productomschrijving op jullie site te kloppen. Ik weet niet in hoeverre jij je verdiept hebt in dergelijke setjes, maar een 5.1 en 2.1 is toch echt een verschil van een paar boxjes. Dus heb ik dezelfde avond nog teruggebeld om de gehele boel te annuleren aangezien ik het gehele geouwehoer nogal spuugzat was.
En tóen werd me dus gezegd dat alles geannuleerd zou worden en ik binnen 5 dagen m'n geld terug zou hebben.
Miep: ....
Kasta: Lukt het?
Miep: Euuh nou, er is kennelijk iets misgegaan...
Kasta: Joh, je meent het .
Miep: Euh ja... Het product is namelijk nooit geannuleerd...
Kasta: Oh for fucks sake... Dat zou die knul die avond direct doen!
Miep: Tja, dat is kennelijk misgegaan, het product is de volgende dag nog verstuurd.
Kasta: Euh... Wacht even hoor... De volgende dag al verstuurd? Dan zou ik hem toch uiterlijk maandag al gehad moeten hebben.
En ah, daar was het welbekende gestotter weer en na enige lichtelijke paniek en systeemgeratel kwam de volgende, ronduit verrassende en vernieuwende reactie! .
Miep: Nou meneer, kennelijk is er iets misgegaan bij het versturen...
Kasta: . . .
Miep: Tja, er was iets mis met de verpakking (wtf?!) en het product is kennelijk nooit verstuurd...
Kasta: Echt serieus... Wat gebeurt er in godsnaam allemaal bij jullie?! Naja, 1 troost; hoef ik dat ding in ieder geval niet terug te sturen.
Miep: Nou euuh, het is mogelijk dat hij alsnog geleverd wordt.
Kasta: Nou nee, dacht het niet... Zorg jij dan maar direct dat het geannuleerd wordt.
Miep: Ja dat kan niet.
Kasta: Euuh, het product is nog niet onderweg en het geld is ook nog niet onderweg naar mij, dan moet dat toch niet zo'n probleem zijn lijkt me?!
Miep: Nou... Als het ene depot aan het andere levert, dan kan het zijn dat zíj hem alsnog naar u versturen.
Kasta: Houd dat tegen dan!
Miep: Tja, dat kan niet, daar kan ik op geen enkele manier tussenkomen.
Kasta: *Sigh*
Even terug naar de beginvraag dan maar...
Kasta: Ok, even weet terug naar het begin; wanneer krijg ik m'n geld terug?
Miep: Als u het product teruggestuurd heeft.
Kasta: WTF?! Wanneer krijg ik het product dan?!
Miep: Tja, dat weet ik niet... Het is namelijk niet 100% zeker dat het product alsnog geleverd wordt.
*Okay... Adem in, adem uit... Die mevrouw kan er ook niks aan doen dat ze voor zo'n incompetente organisatie werkt dus kwaad worden op haar heeft weinig nut...*
Kasta: Nou mevrouw, ik probeer kalm te blijven en in oplossingen te denken, maar jullie maken het me niet makkelijk... Even samenvattend: Alle beloftes en toezeggingen die jullie me gedaan hebben waren dus eigenlijk heel cru gezegd allemaal leugens?
Miep: Nou, er is inderdaad behoorlijk wat misgegaan...
Kasta: Naja, kan ik jullie állemaal vergeven, ik ben echt de moeilijkste niet.. Maar ik heb jullie 5 maart geld voor een product gegeven... Dat wil ik terug... Maar dat kan dus alleen als het ruim vantevoren geannuleerde product alsnog geleverd wordt?
Miep: Dat klopt.
Kasta: Maar het is dus niet eens zeker dat het uberháupt geleverd wordt?
Miep: Dat klopt.
Kasta: Maar je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat dit een nogal uitzichtloze situatie wordt? Dus in feite moet ik gewoon bidden dat ik m'n geld ooit nog terugzie aangezien jullie procedures totaal los van elkaar staan?
Weet je wat? Ik vind persoonlijk dat ik begripvol genoeg ben geweest... Hebben jullie een escalatieafdeling? Een coulanceafdeling?! Desnoods slechts een klachtenafdeling?!?!
Miep: U spreekt op dit moment met de klachtenafdeling meneer.
Kasta: . En wat kun jij dan voor me betekenen?
Miep: Nou, ik kan u eventueel als het product terug is ( . ) en u het geld terug heeft ( . ) een product toesturen als tegemoetkoming.
Kasta: Oh nee hé... Laat me raden; een badhanddoek? .
Miep: Inderdaad meneer...
Kasta: *****... Mooi geweest nu... Ik begreep de vorige keer dat jullie wanneer iemand zijn geld terug wil een verzoek naar de financiele afdeling sturen hé?
Miep: Klopt.
Kasta: Nou, ik zou zeggen, doe mij een plezier en stuur dat verzoek dan vast!
Miep: Kan ik wel doen, maar dat verzoek wordt toch afgekeurd omdat u uw product nog niet teruggestuurd heeft. We gaan geen geld teruggeven terwijl u het product nog heeft.
Kasta: IK HEB GEEN PRODUCT EN IK GA HET WAARSCHIJNLIJK OOK NOOIT KRIJGEN! Desnoods stuur je een deurwaarder achter me aan als ik het krijg en niet terugstuur. *****, ik moet maar blind op jullie blijven vertrouwen terwijl ik al tig keer genaaid ben, maar een beetje vertrouwen in jullie klanten is niet mogelijk?! Vind je het nu zelf ook niet een keer mooi geweest wat betreft zaken die falikant misgaan bij jullie?
Miep: Ja okay, maar dat weet de financiele afdeling niet.
Kasta: Maar dat weet jij toch! Meldt het er dan bij!
Miep: Ik kan geen aantekeningen er bij zetten, dus het zal waarschijnlijk gewoon afgekeurd worden.
Okay, toen kwam toch echt het besef dat bij de Wehkamp geen ruimte is voor ook maar énige logica of klantgerichtheid en dat ik kon gaan lullen als Brugman maar toch geen ene reet verder kwam.
Kasta: Okay, hoe gaan we dit volgens jullie procedures doen?
Miep: Nou, ik kan u een brief toezenden. Als u vervolgens een week of 2 afwacht of het product alsnog komt... Komt het niet, dan kunt u op die brief invullen dat u geen product ontvangen heeft en krijgt u het tegoed weer op uw wehkamp account.
Kasta: Geloof me, ik wil het toch écht niet op m'n wehkamp account, ik wil het gewoon terug op m'n rekening en dat zul jij inmiddels ook begrijpen.
Miep: Tja, dat kan niet... Het kan alleen als tegoed.
Kasta: Laat me raden... En dan moet ik weer met jullie bellen om het geld terug te vragen, dan wordt me vervolgens gemeld dat ik het pas 5 dagen later op m'n rekening krijg en vanaf dat moment is het gewoon bidden dat het deze keer wel terug krijg?!
Miep: ....
Kasta: Dus 2 weken afwachten of ik het product uberhaupt nog krijg, een week wachten tot de brief behandeld is, vervolgens het tegoed bijgeschreven is op m'n account en vervolgens weer met jullie bellen om daarna nog 5 dagen te wachten tot ik het geld daadwerkelijk terug heb op m'n rekening?! Dan ben ik een maand verder! Als deze keer tenminste wél alles goed gaat! En dat terwijl ik inmiddels al tig keer voorgelogen ben en tot nu toe daadwerkelijk álles misging.
Miep: Meer kan ik helaas ook niet doen meneer.
Echt serieus... Dat een relatief gezien toch vrij grote organisatie als de Wehkamp zó incompent is en zó ronduit belachelijk met hun klanten opgaat.
Het lijkt goddomme wel een godsgruwelijke beroerd uitgevoerde Monty Python sketch .
Oh for crying out loud... Alsof deze week niet nóg kutter kon worden.
We waren inmiddels 5 dagen verder maar (uiteraard . ) nog steeds geen geld gezien.
Dus zoals reeds voorgenomen op de dag dat het me toegezegd werd ( .² ) weer even contact opgenomen met de klantenservice.
Na (uiteraard . ³ ) weer 25 minuten in de wacht gestaan te hebben, konden we starten met de onderstaande, geweldige dialoog:
Kasta: Ja hoi, ik zal je matsen en je de gehele voorgeschiedenis besparen, maar zou je even willen kijken waarom ik m'n geld nog niet heb?
Miep: Nou meneer, ik zie dat het geld de 14e reeds overgemaakt is dus u zou het moeten hebben! Kan ik u dan nog ergens anders mee van dienst zijn? .
Kasta: Nou mevrouw, ik werk toevallig zelf bij [een bank] en ondanks het feit dat Equens in het weekend geheel stilligt zou ik dan vandaag toch echt m'n geld al gehad moeten hebben .
Miep: *Stotter*stotter*... Euuuh, wacht... Ik moet even het 1 en ander nakijken...
Waarna er nog af en toe gestotter terugkeerde maar volledige volzinnen waren even een minuutje of 2 onmogelijk....
Kasta: Nou, weet je wat... Ik zal je alsnog de samenvatting geven . *uitleg over leverbare/niet leverbare/sneller leverbare/uiteindelijk niet leverbare producten geeft*
Miep: Dat is wel heel vreemd! . Dat heb ik nog nooit meegemaakt?!
Kasta: Dat hoor ik vreemd genoeg opvallend vaak als ik met jullie bel.
Miep: Maar u had 2 home cinema sets besteld begrijp ik?
Kasta: . ... ...Nou nee... Dat verhaal dan ook maar even... Die 2e werd me dus door 1 van jullie "specialisten" aangeraden... Zou exact dezelfde zijn, maar dan duurder .
Miep: Ja, die zie ik inderdaad staan als bestelling!
Kasta: . You're kidding right... Er bleek namelijk geen ene reet van zijn "productadvies" en de productomschrijving op jullie site te kloppen. Ik weet niet in hoeverre jij je verdiept hebt in dergelijke setjes, maar een 5.1 en 2.1 is toch echt een verschil van een paar boxjes. Dus heb ik dezelfde avond nog teruggebeld om de gehele boel te annuleren aangezien ik het gehele geouwehoer nogal spuugzat was.
En tóen werd me dus gezegd dat alles geannuleerd zou worden en ik binnen 5 dagen m'n geld terug zou hebben.
Miep: ....
Kasta: Lukt het?
Miep: Euuh nou, er is kennelijk iets misgegaan...
Kasta: Joh, je meent het .
Miep: Euh ja... Het product is namelijk nooit geannuleerd...
Kasta: Oh for fucks sake... Dat zou die knul die avond direct doen!
Miep: Tja, dat is kennelijk misgegaan, het product is de volgende dag nog verstuurd.
Kasta: Euh... Wacht even hoor... De volgende dag al verstuurd? Dan zou ik hem toch uiterlijk maandag al gehad moeten hebben.
En ah, daar was het welbekende gestotter weer en na enige lichtelijke paniek en systeemgeratel kwam de volgende, ronduit verrassende en vernieuwende reactie! .
Miep: Nou meneer, kennelijk is er iets misgegaan bij het versturen...
Kasta: . . .
Miep: Tja, er was iets mis met de verpakking (wtf?!) en het product is kennelijk nooit verstuurd...
Kasta: Echt serieus... Wat gebeurt er in godsnaam allemaal bij jullie?! Naja, 1 troost; hoef ik dat ding in ieder geval niet terug te sturen.
Miep: Nou euuh, het is mogelijk dat hij alsnog geleverd wordt.
Kasta: Nou nee, dacht het niet... Zorg jij dan maar direct dat het geannuleerd wordt.
Miep: Ja dat kan niet.
Kasta: Euuh, het product is nog niet onderweg en het geld is ook nog niet onderweg naar mij, dan moet dat toch niet zo'n probleem zijn lijkt me?!
Miep: Nou... Als het ene depot aan het andere levert, dan kan het zijn dat zíj hem alsnog naar u versturen.
Kasta: Houd dat tegen dan!
Miep: Tja, dat kan niet, daar kan ik op geen enkele manier tussenkomen.
Kasta: *Sigh*
Even terug naar de beginvraag dan maar...
Kasta: Ok, even weet terug naar het begin; wanneer krijg ik m'n geld terug?
Miep: Als u het product teruggestuurd heeft.
Kasta: WTF?! Wanneer krijg ik het product dan?!
Miep: Tja, dat weet ik niet... Het is namelijk niet 100% zeker dat het product alsnog geleverd wordt.
*Okay... Adem in, adem uit... Die mevrouw kan er ook niks aan doen dat ze voor zo'n incompetente organisatie werkt dus kwaad worden op haar heeft weinig nut...*
Kasta: Nou mevrouw, ik probeer kalm te blijven en in oplossingen te denken, maar jullie maken het me niet makkelijk... Even samenvattend: Alle beloftes en toezeggingen die jullie me gedaan hebben waren dus eigenlijk heel cru gezegd allemaal leugens?
Miep: Nou, er is inderdaad behoorlijk wat misgegaan...
Kasta: Naja, kan ik jullie állemaal vergeven, ik ben echt de moeilijkste niet.. Maar ik heb jullie 5 maart geld voor een product gegeven... Dat wil ik terug... Maar dat kan dus alleen als het ruim vantevoren geannuleerde product alsnog geleverd wordt?
Miep: Dat klopt.
Kasta: Maar het is dus niet eens zeker dat het uberháupt geleverd wordt?
Miep: Dat klopt.
Kasta: Maar je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat dit een nogal uitzichtloze situatie wordt? Dus in feite moet ik gewoon bidden dat ik m'n geld ooit nog terugzie aangezien jullie procedures totaal los van elkaar staan?
Weet je wat? Ik vind persoonlijk dat ik begripvol genoeg ben geweest... Hebben jullie een escalatieafdeling? Een coulanceafdeling?! Desnoods slechts een klachtenafdeling?!?!
Miep: U spreekt op dit moment met de klachtenafdeling meneer.
Kasta: . En wat kun jij dan voor me betekenen?
Miep: Nou, ik kan u eventueel als het product terug is ( . ) en u het geld terug heeft ( . ) een product toesturen als tegemoetkoming.
Kasta: Oh nee hé... Laat me raden; een badhanddoek? .
Miep: Inderdaad meneer...
Kasta: *****... Mooi geweest nu... Ik begreep de vorige keer dat jullie wanneer iemand zijn geld terug wil een verzoek naar de financiele afdeling sturen hé?
Miep: Klopt.
Kasta: Nou, ik zou zeggen, doe mij een plezier en stuur dat verzoek dan vast!
Miep: Kan ik wel doen, maar dat verzoek wordt toch afgekeurd omdat u uw product nog niet teruggestuurd heeft. We gaan geen geld teruggeven terwijl u het product nog heeft.
Kasta: IK HEB GEEN PRODUCT EN IK GA HET WAARSCHIJNLIJK OOK NOOIT KRIJGEN! Desnoods stuur je een deurwaarder achter me aan als ik het krijg en niet terugstuur. *****, ik moet maar blind op jullie blijven vertrouwen terwijl ik al tig keer genaaid ben, maar een beetje vertrouwen in jullie klanten is niet mogelijk?! Vind je het nu zelf ook niet een keer mooi geweest wat betreft zaken die falikant misgaan bij jullie?
Miep: Ja okay, maar dat weet de financiele afdeling niet.
Kasta: Maar dat weet jij toch! Meldt het er dan bij!
Miep: Ik kan geen aantekeningen er bij zetten, dus het zal waarschijnlijk gewoon afgekeurd worden.
Okay, toen kwam toch echt het besef dat bij de Wehkamp geen ruimte is voor ook maar énige logica of klantgerichtheid en dat ik kon gaan lullen als Brugman maar toch geen ene reet verder kwam.
Kasta: Okay, hoe gaan we dit volgens jullie procedures doen?
Miep: Nou, ik kan u een brief toezenden. Als u vervolgens een week of 2 afwacht of het product alsnog komt... Komt het niet, dan kunt u op die brief invullen dat u geen product ontvangen heeft en krijgt u het tegoed weer op uw wehkamp account.
Kasta: Geloof me, ik wil het toch écht niet op m'n wehkamp account, ik wil het gewoon terug op m'n rekening en dat zul jij inmiddels ook begrijpen.
Miep: Tja, dat kan niet... Het kan alleen als tegoed.
Kasta: Laat me raden... En dan moet ik weer met jullie bellen om het geld terug te vragen, dan wordt me vervolgens gemeld dat ik het pas 5 dagen later op m'n rekening krijg en vanaf dat moment is het gewoon bidden dat het deze keer wel terug krijg?!
Miep: ....
Kasta: Dus 2 weken afwachten of ik het product uberhaupt nog krijg, een week wachten tot de brief behandeld is, vervolgens het tegoed bijgeschreven is op m'n account en vervolgens weer met jullie bellen om daarna nog 5 dagen te wachten tot ik het geld daadwerkelijk terug heb op m'n rekening?! Dan ben ik een maand verder! Als deze keer tenminste wél alles goed gaat! En dat terwijl ik inmiddels al tig keer voorgelogen ben en tot nu toe daadwerkelijk álles misging.
Miep: Meer kan ik helaas ook niet doen meneer.
Echt serieus... Dat een relatief gezien toch vrij grote organisatie als de Wehkamp zó incompent is en zó ronduit belachelijk met hun klanten opgaat.
Het lijkt goddomme wel een godsgruwelijke beroerd uitgevoerde Monty Python sketch .
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
En opgelucht nu je het van je af geschreven hebt?
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Ach ik moet zeggen, ik vond het wel een leuk verhaal, en helaas kan ik me er maar al te goed in herkennen... Als ze je wat kunnen verkopen is er niets aan de hand. Maar kom bij Wehkamp absoluut niet om je geld, want dat begrijpen ze niet!
Kasta, nog succes met de afwikkeling... Je zult het nodig hebben
Kasta, nog succes met de afwikkeling... Je zult het nodig hebben
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
@vogels:
Als het allemaal te moeilijk voor je wordt vanwege de hoeveelheid tekst dan zou ik je aanraden het voorlopig bij de Donald Duck te houden.
Als het allemaal te moeilijk voor je wordt vanwege de hoeveelheid tekst dan zou ik je aanraden het voorlopig bij de Donald Duck te houden.
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Misschien handig om er bij te vermelden dat ik als Product Specialist bij verschillende klantenservices heb gewerkt en zelf notabene de procedures schrijf en verantwoordelijk ben voor de kwaliteitsverbetering.
Ga mij dus aub niet vertellen hoe 1elijns agents op een klantenservice denken of werken
Daarnaast had ik uiteraard ook liever gezien dat het als volgt ging:
Kasta: Ja hoi, met kasta, ik wil m'n geld terug.
Wehkamp: Ah, u heeft geen product en wel betaald, okidokie, morgen heeft u het op de rekening.
Maar da's dus net de klacht hé, zo simpel ging het dus niet.
En nu hop, naar het klokhuis forum, als een beetje tekst je al van slag brengt kun je beter de 2-zins-monologen daar gaan lezen.
Ga mij dus aub niet vertellen hoe 1elijns agents op een klantenservice denken of werken
Daarnaast had ik uiteraard ook liever gezien dat het als volgt ging:
Kasta: Ja hoi, met kasta, ik wil m'n geld terug.
Wehkamp: Ah, u heeft geen product en wel betaald, okidokie, morgen heeft u het op de rekening.
Maar da's dus net de klacht hé, zo simpel ging het dus niet.
En nu hop, naar het klokhuis forum, als een beetje tekst je al van slag brengt kun je beter de 2-zins-monologen daar gaan lezen.
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Waarschijnlijk ontstaan de problemen pas zodra men duurdere producten dan een badhanddoek bestelt.
-
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Kostelijk omschreven Kastanova.
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
My oh my .
Inmiddels had ik zowaar een brief ontvangen van de wehkamp waarin ik kon verklaren dat het pakket nooit aangeboden is. (het document heette volgens Wehkamp documant, maar laat ik nu niet gaan miereneuken)
Echter, zojuist iemand van Selektvracht aan de deur .
U raad het al, mijn pakketje... De beste mevrouw zag me al zuchtend naar beneden komen, zij dacht echter dat het een reactie was op de staat van het pakket.
Naast het feit dat de doos gedeeltelijk gescheurd was en alle hoeken ingedeukt waren, was de doos ook volledig geopend.
"Zo kregen wij hem vreemdgenoeg aangeleverd, dus ik stel voor dat u er eerst even inkijkt alvorens te tekenen."
Nou mevrouw, ik zal u de details besparen, maar ik hoef er niet in te kijken; u mag hem direct weer meenemen .
Haar nog even helpen sjouwen, vervolgens heeft zij nog even genoteerd "Dat er meerdere keren over de annulering gebeld was" en nu is het wachten op het moment dat de "Geld terug"-brief eerder behandeld wordt dan het retourpakket en m'n terugstorting dus afgekeurd wordt aangezien ik het pakket niet teruggestuurd heb .
Inmiddels had ik zowaar een brief ontvangen van de wehkamp waarin ik kon verklaren dat het pakket nooit aangeboden is. (het document heette volgens Wehkamp documant, maar laat ik nu niet gaan miereneuken)
Echter, zojuist iemand van Selektvracht aan de deur .
U raad het al, mijn pakketje... De beste mevrouw zag me al zuchtend naar beneden komen, zij dacht echter dat het een reactie was op de staat van het pakket.
Naast het feit dat de doos gedeeltelijk gescheurd was en alle hoeken ingedeukt waren, was de doos ook volledig geopend.
"Zo kregen wij hem vreemdgenoeg aangeleverd, dus ik stel voor dat u er eerst even inkijkt alvorens te tekenen."
Nou mevrouw, ik zal u de details besparen, maar ik hoef er niet in te kijken; u mag hem direct weer meenemen .
Haar nog even helpen sjouwen, vervolgens heeft zij nog even genoteerd "Dat er meerdere keren over de annulering gebeld was" en nu is het wachten op het moment dat de "Geld terug"-brief eerder behandeld wordt dan het retourpakket en m'n terugstorting dus afgekeurd wordt aangezien ik het pakket niet teruggestuurd heb .
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Mooi verhaal, maar mooi is het allesbehalve vor jou kasta!
Wij hebben zelf ook alleen maar slechte ervaringen met Wehkamp, gelukkig nooit zulke dure dingen geprobeert te bestellen daar.
Maar ik heb ooit wel een zwembroek besteld, die er na 10 weken (!!!) nog niet was. En toen bleek annuleren ook al lastig te gaan.
Ik hoop voor je dat je je geld vrij snel terugkrijgt.
Vind het ook vreemd dat een Wehkamp je een audio-set het goedkoopst kan leveren... meestal zijn er zo 3 tot 4 winkels die het goedkoper én sneller kunnen leveren.
Wij hebben zelf ook alleen maar slechte ervaringen met Wehkamp, gelukkig nooit zulke dure dingen geprobeert te bestellen daar.
Maar ik heb ooit wel een zwembroek besteld, die er na 10 weken (!!!) nog niet was. En toen bleek annuleren ook al lastig te gaan.
Ik hoop voor je dat je je geld vrij snel terugkrijgt.
Vind het ook vreemd dat een Wehkamp je een audio-set het goedkoopst kan leveren... meestal zijn er zo 3 tot 4 winkels die het goedkoper én sneller kunnen leveren.
-
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 18 okt 2007 13:06
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Ik heb problemen met Orange, Oxxio, stadsverwarming, UPS, TNT,
maar nog nooit problemen met wehkamp gehad! Gek genoeg, zeg er wel bij dat dit zeer ws. een uitzonderlijk geval is hoor.
Producten netjes afgeleverd. Wel via vage gasten zoals de bakker, de groenten man of het timmerbedrijf om de hoek. Mar wel altijd heel netjes, keurig verpakt en nieuw! Ruilen? ook geen probleem.
Maarja ik zou ook nooit dure electronische dingen kopen via wehkamp. Je betaalt altijd een smak geld erboven op itt. de prijzen elders. En het het zijn meestal wat oudere modellen als het om bv. electronische dingen als laptops gaat.
ps. de beroemde kasta van fok?
maar nog nooit problemen met wehkamp gehad! Gek genoeg, zeg er wel bij dat dit zeer ws. een uitzonderlijk geval is hoor.
Producten netjes afgeleverd. Wel via vage gasten zoals de bakker, de groenten man of het timmerbedrijf om de hoek. Mar wel altijd heel netjes, keurig verpakt en nieuw! Ruilen? ook geen probleem.
Maarja ik zou ook nooit dure electronische dingen kopen via wehkamp. Je betaalt altijd een smak geld erboven op itt. de prijzen elders. En het het zijn meestal wat oudere modellen als het om bv. electronische dingen als laptops gaat.
ps. de beroemde kasta van fok?
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Het was een home cinema setje dat overal als beste uit de test kwam én bij de Wehkamp toch aanzienlijk goedkoper was.
Inmiddels weten we waarom
P.S. Yep, daar loopt het topic er over al wat langer
Inmiddels weten we waarom
P.S. Yep, daar loopt het topic er over al wat langer
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Net zoals meerdere mensen al zeggen, Wehkamp is ALTIJD duurder met alles dan andere winkels.
Het feit dat ze de Home Cinema Set voor 50 euro "minder" aanboden dan andere winkels, was dus duidelijk een fout van Wehkamp, aangezien ze het normaal gesproken minimaal 50 euro duurder dan andere winkels hadden geprijst.
Deze fout hebben ze "opgelost" door te zeggen dat het product "uitverkocht" was. Dat vonden ze beter dan tegen de klant te zeggen: "sorry, we hebben het 100 euro te goedkoop geprijst".
Het feit dat ze de Home Cinema Set voor 50 euro "minder" aanboden dan andere winkels, was dus duidelijk een fout van Wehkamp, aangezien ze het normaal gesproken minimaal 50 euro duurder dan andere winkels hadden geprijst.
Deze fout hebben ze "opgelost" door te zeggen dat het product "uitverkocht" was. Dat vonden ze beter dan tegen de klant te zeggen: "sorry, we hebben het 100 euro te goedkoop geprijst".
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Het blijft echt kansloos met die lui hé...
Zaterdag zowaar weer post van de Wehkamp!
*tromgeroffel*
Wat zou het zijn?!
- Een excuusbrief?! .
- De brief waarmee ik m'n geld terug kon vragen?! .
- Desnoods de bevestiging dat ze m'n product retour hadden ontvangen?! .
Nou nee mensen, het was m'n aankoopsbewijs van de allang geannuleerde, inmiddels allang en direct weer retour gestuurde setje.
En u denkt dat dat alles is?!
Wederom driewerf neen; ook nog even het verzoek het resterende bedrag wat die retour gestuurde set extra kostte zo snel mogelijk te voldoen .
Zaterdag zowaar weer post van de Wehkamp!
*tromgeroffel*
Wat zou het zijn?!
- Een excuusbrief?! .
- De brief waarmee ik m'n geld terug kon vragen?! .
- Desnoods de bevestiging dat ze m'n product retour hadden ontvangen?! .
Nou nee mensen, het was m'n aankoopsbewijs van de allang geannuleerde, inmiddels allang en direct weer retour gestuurde setje.
En u denkt dat dat alles is?!
Wederom driewerf neen; ook nog even het verzoek het resterende bedrag wat die retour gestuurde set extra kostte zo snel mogelijk te voldoen .
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
nou nooit geen last mee gehad,en duurder dan een ander? kijk eens naar die laptop voor 499 koop je nergens voor die prijs,toch?
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Daar zou ik nog niet zeker van zijn.nou nooit geen last mee gehad,en duurder dan een ander? kijk eens naar die laptop voor 499 koop je nergens voor die prijs,toch?
Ik verkoop de meest gewilde laptop voor onder de 400 euro.
@kastanova Ik wens je veel sterkte toe, al zal het niet makkelijk worden.
Trouwens hoe je het verteld, geweldig!!
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
@kastanova,
nu ben je zeker trots dat jij een
Maar dan schreef je niet zo een onzin.
Je hoeft daar toch niet te bestellen.
nu ben je zeker trots dat jij een
geweest bent he?Product Specialist bij verschillende klantenservices
Maar dan schreef je niet zo een onzin.
Je hoeft daar toch niet te bestellen.
Re: Bestellen bij de Wehkamp? Doe maar niet...
Anders beargumenteer je even...
Begin maar eens met uitleggen wélke onzin precies...
Begin maar eens met uitleggen wélke onzin precies...