LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Technische storingen bij de Postbank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
gwoutersen
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:23

Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door gwoutersen »

Na alle technische storingen bij de Postbank in 2007 blijkt nu wel dat we er nog lang niet van af zijn. Nadat ik Zaterdag probeerde m'n ingeplande opdrachten na te zien, kreeg ik gedurende de gehele dag de melding Door een technische storing is Mijn postbank.nl op dit moment helaas beperkt beschikbaar. U kunt wel gebruik maken van effectenordening, AEX sparen en SMS Diensten. Probeer het op een later tijdstip nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.

Toen ik laat in de avond in de gaten had dat het niet om en "moment" ging ben ik het zondag nog maar eens gaan proberen. Weer kreeg ik dezelfde foutmelding en heb mijn poging m'n opdrachten na te zien maar opgeven.

Na de vele technische storingen in 2007 is nu toch wel gebleken dat zij na een ingreep van vele miljoenen euro's hun belofte dat probleem voor het einde van dat jaar te hebben opgelost, niet heeft waar kunnen maken. Misschien was het achteraf verstandiger geweest dat weggegooide geld te gebruiken om hun rentevergoedingen van de klanten wat te verhogen.

En dat wilde ik ff kwijt.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door SJZ »

Zowel overdag als 's avonds meerdere malen ingelogd en het ging perfect.

gwoutersen
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:23

Re: Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door gwoutersen »

Je kan inderdaad wel geld overmaken. Maar als je iets ingepland heb voor een bepaalde datum, is dat door een technische storing niet na te zien.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door antonh »

ik heb het zelfde probleem ook.
Na het versturen van je opdrachten, of heel lang wachten,
of een foutmelding die je krijgt.
Ze stoppen er veel geld in maar het wordt steeds slechter.

gwoutersen
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:23

Re: Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door gwoutersen »

Zojuist alle cookies verwijderd maar de foutmelding blijft.
Het gaat dus om de overschrijvingen die je niet direct in laat gaan. Als je ze verzonden heb kan je ze normaal gesproken later in de ingeplande opdrachten nazien. Dit is nu al het hele weekend zo. Maandag begint de werkweek weer en misschien dat de Postbank er dan een mannetje naar laat kijken.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door antonh »

@vogels,
jij zit zeker ook in de computer branche he.
Het is altijd de computer van de mensen en nooit het bedrijf!
En de cookies zijn weg, maakte overigens geen verschil hoor.

Altijd is je eigen pc de schuld.
En maar software vernieuwen.
Dat wordt het "BETER"

gwoutersen
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:23

Re: Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door gwoutersen »

Antonh je ziet het helemaal goed. Wij klanten van de Postbank zijn niet helemaal van gisteren. De Postbank doet "veel" voor z'n klanten. Ze bevelen je bv aan je papieren afschriften voortaan maar niet meer te laten toesturen. Zij kunnen wel een ongevraagd afschrift sturen met je opgebouwde spaarpunten. Zij kunnen dat natuurlijk makkelijk doen, omdat ze dat weer verrekent hebben met de super lage rente die bv op een plusrekening staat. Nee laten ze de jarenlange ellende van hun onderhoud maar eens in orde maken. Als je op de bus staat te wachten staat er toch ook niet bij de halte, "momenteel is deze bus voor onderhoud in de garage", onze excuses voor het ongemak". Nee dan rijdt daar gewoon een andere bus voor. maar de Postbank doet zijn onderhoud met SORRY. Lekker makkelijk.

justme1
Berichten: 105
Lid geworden op: 15 feb 2008 17:01

Re: Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door justme1 »

Zij kunnen dat natuurlijk makkelijk doen, omdat ze dat weer verrekent hebben met de super lage rente die bv op een plusrekening staat.
Ik word er wel een beetje gek van...iedere keer als het hier gaat om de spaarrekeningen van de postbank gaat het steeds om de oude spaarvormen, die inderdaad niet veel rente meer geven....
Waarom ga je niet eens vergeleken met bijvoorbeeld de toprekening,bonusrenterekening en kwartaalextrarekening...
Nee laten ze de jarenlange ellende van hun onderhoud maar eens in orde maken
Denk je echt dat ze hier in het weekend niet mee bezig zijn geweest of verwacht je dat zo'n probleem met 1 druk op de knop weer opgelost is??
Ze stoppen er veel geld in maar het wordt steeds slechter.
Deze opmerking slaat mijn inziens nergens op....dit is de eerste keer sinds een hele lange tijd....

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door antonh »

@justme 1,

jouw opmerking slaat echt nergens op!!
Deze opmerking slaat mijn inziens nergens op....dit is de eerste keer sinds een hele lange tijd....
Hoe lang heb jij al de Postbank?
Ik ben in 1988 begonnen met "Telebankieren" via de computer.
Dat wasdus inbellen via de telefoon.
Toen stond het gehele programma op een diskette van 720 kb.
En dan kun je in de loopt der jaren wel bepalen of een programma beter wordt of slechter.
En sinds het internet bankieren is het gewoon bagger geworden.

justme1
Berichten: 105
Lid geworden op: 15 feb 2008 17:01

Re: Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door justme1 »

jouw opmerking slaat echt nergens op!!
Deze opmerking slaat mijn inziens nergens op
eeuuhhmm....need i say more????



Na alle technische storingen bij de Postbank in 2007 blijkt nu wel dat we er nog lang niet van af zijn.
Hier hadden we het over toch???....sinds de (zeer vervelende) storingen in 2007 is er al lange tijd geen storing meer geweest. Dat het nu nog wel eens voorkomt is natuurlijk onvermijdelijk....het is en blijft technologie.....

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Technische storingen bij de Postbank

Ongelezen bericht door Martin1976 »

'k heb eigenlijk nooit storingen bij de Postbank, doet het altijd perfect. Als er al onderhoud aan de site is, is het 's nachts en wordt het vantevoren aangekondigd. Ligt het niet aan je PC?

Gesloten