LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC webcare-team werkt naar behoren?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Het "UPC-webcare team" lost de problemen naar behoren op.

eens
2
25%
oneens
3
38%
kweenie
3
38%

Totaal aantal stemmen: 8

pvd

UPC webcare-team werkt naar behoren?

Ongelezen bericht door pvd »

Ik merk dat UPC erg actief is op dit forum. Steeds als er problemen zijn met UPC komt er een reactie van het "UPC-webcare team". Worden de problemen daadwerkelijk verholpen door dit team????

pvd

Beertje02

Re: UPC webcare-team werkt naar behoren?

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Ik denk dat het UPc webcareteam best wel problemen van UPC klanten oplost, het blijft echter schandalig wat de UPC kweldesk presteert

anita1971

Ongelezen bericht door anita1971 »

Hier op de rand van de veluwe heb ik nergens last van. Als ik de helpdesk eens nodig heb zijn we naar volle tevredenheid na 5 tot 10 minuten klaar. Dat ik de helpdesk nodig heb komt 1 hooguit 2x per jaar voor!!

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Hier op de rand van de veluwe heb ik nergens last van. Als ik de helpdesk eens nodig heb zijn we naar volle tevredenheid na 5 tot 10 minuten klaar. Dat ik de helpdesk nodig heb komt 1 hooguit 2x per jaar voor!!
Aha.. maar daar gaat het in dit topic niet over :wink:..

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

De helpdesk van UPC werkt voortreffelijk als je ze al eens nodig zou hebben, er zijn ook lui die reageren engeenklant bij UPC meer mogen zijn (*-*)

Beertje02

Als die nobodys van de UPC kweldesk hun werk eens goed zouden doen, dan had je die upc lui op diverse forums niet eens nodig.

Maar ja, UPC is en blijft een baggerbedrijf, ongeacht de onzin van henri.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ach de neef van Agro is weer opgestaan na een dag koffers sjouwen op Schiphol, het call centre van UPC functioneert prima vlg de media (*-*)

reusje

Ongelezen bericht door reusje »

Wij hebben ook UPC en ben ook erg te spreken over UPC. Voor een jaar of wat terug hadden ze een erg slechte service en helpdesk maar kan alleen maar zeggen dat er tegenwoordig mensen zitten die weten waar ze over praten. En laten we vooral niet vergeten dat waar gewerkt wordt fouten gemaakt worden hoe spijtig en vervelend dat ook voor mensen kan zijn.

Mijn ervaring is juist bij helpdesk medewerkers in het algemeen hoe vriendelijker je zelf blijft des te meer je ook van de medewerker gedaan krijgt.

Laats hebben we bij UPC een hardisckrecorder naast onze bestaande UPC media box erbij genomen. Ik had afgesproken met de medewerker die ik aan de telefoon had dat film1 op de harddiskrecorder van hun zou worden geplaatst. Dit was toch niet gebeurd met een 1 telefoontje naar upc toe is het toen toch als nog geregeld. Ik vertel dit omdat het zo makkelijk is negatief het over bedrijven en hun service/ helpdesk medewerkers te hebben.

Men vergeet het echter te vaak dat ook deze mensen slechts hun werk doen en er voor je zitten om het probleem op te lossen. Lange discussie's voeren over waarom en over de kosten van het 0900 nummer zijn dan ook compleet zinloos gesprekken duren daardoor juist langer dan bedoeld.

Ook denkt men vaak dat het een simpel iets is van een knop omzetten is voor een medewerker van de helpdesk terwijl dat helemaal niet zo het geval is. Ik heb een diep respect en ontzag voor alle helpdesk medewerkers die zich dag in en uit verbaal laten schofferen door diverse klanten.

Even een opmerking over de kosten van de 0900 nummers men brengt dit in rekening om de prankcalls/ plaag calls tegen te gaan. Bij sommigge bedrijven stappen ze zelfs van 10 cent over naar 45 cent. Puur en alleen omdat ze een helpdesk willen zijn en geen lange wachtrijen met mensen willen hebben die bellen omdat hun internet of tv er net 5 minuten niet doet.

Ik heb een keer mee mogen luisteren bij een vriend van mij die dit werk doet bij een bepaald bedrijf en ik zou het niet kunnen als mensen zo grof tegen mij zouden zijn terwijl j eer zit om problemen op te lossen, maar soms kan de eerste lijn gewoon niet anders dan wat wordt aangegeven en dat vinden mensen soms dus niet prettig. Mensen klagen ook wel eens over dat bedrijven als UPC, etc wel incasseren en je snel afsluiten bij niet betalen en dat het dan een eeuwigheid duurt voordat je weer aangesloten bent tot het internet. Voordat iemand geblokt wordt voor een dienst, is het toch echt zo dat er brieven verstuurd worden en hebben mensen minstens 3 maanden niet betaald het is echt niet zo dat je na 1 maand niet betalen meteen afgesloten wordt.

Maar goed ging hier niet over de helpdesk medewerker maar over het webcareteam en ik vind het een hele goede actie van UPC dat ze deze vorm van service verlening doen. Om zo te voorkomen dat ze in de klachten top 3 terug komen. UPC ga voor zo door met deze vorm van service verlening top!

Beertje02

Dat er fouten worden gemaakt is niet erg, alleen UPC lost ze vaak niet op.
Dat webcareteam zou totaal overbodig moeten zijn mits de kweldesk
goed zou functioneren. De praktijk is echter dat daar de een niet weet wat de ander wel of niet doet.

NijMeGeN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Maak je zelf gebruik van UPC Beertje02.

agro

Ongelezen bericht door agro »

ging hier niet over de helpdesk medewerker maar over het webcareteam en ik vind het een hele goede actie van UPC
Als de zogenaamde helpdesk hun werk naar behoren zouden doen zou heel dat webcare team niet nodig zijn.
Nu worden enkel de personen geholpen welke de weg naar Radar of Kassa weten te vinden, alleen maar omdat de firma list en bedrog bang is voor negatieve publiciteit.
Al degenen die niet de weg naar Radar of Kassa weten te vinden worden op de arrogante en onbeschofte manier behandeld welke waarom upc zo bekend staat.

reusje

Ongelezen bericht door reusje »

Als de zogenaamde helpdesk hun werk naar behoren zouden doen zou heel dat webcare team niet nodig zijn.
Nu worden enkel de personen geholpen welke de weg naar Radar of Kassa weten te vinden, alleen maar omdat de firma list en bedrog bang is voor negatieve publiciteit.
Al degenen die niet de weg naar Radar of Kassa weten te vinden worden op de arrogante en onbeschofte manier behandeld welke waarom upc zo bekend staat.
Nou mijn ervaring van de laatste 3 jaar met UPC is dus absoluut niet meer die houding waar jij het nu over hebt. Sinds dat UPC zo negatief in de media is geweest en dan praat ik over 5 a 6 jaar terug toen ze het ene kabelbedrijf naar het andere overnamen en de positie hebben verkregen die ze nu hebben, was het inderdaad erg slecht nu helemaal niet meer. Als je gewoon redelijk naar de medewerker blijft wordt je ook normaal behandeld maar ja als je gata lopen schelden kan ik me op een gegeven moment ook wel voorstellen dat ze wat anders gaan reageren. Ik kan niet anders zeggen dat de keren die ik afgelopen jaar naar UPC heb gebeld uitermate correct te woord ben gestaan en dat het probleem ook naar behoren was opgelost.

agro

Nou mijn ervaring van de laatste 3 jaar met UPC is dus absoluut niet meer die houding waar jij het nu over hebt
Mijn ervaringen lopen tot minder dan een jaar terug, en is er niets veranderd.
Dat ook anderen deze ervaringen nog opdoen blijkt wel uit de diverse postings, waarbij de arrogantie en onbeschoftheid boekdelen spreekt, en waarvan de klachten slechts opgelost worden nadat hier of elders op internet negatieve publiciteit aan upc wordt besteed.
Voor al degenen welke niet de weg kennen naar de diverse fora kunnen wat betreft de firma list en bedrog omhoog vallen, en dat is zacht uitgedrukt.
Dit zal pas veranderen als het gespuis dat verantwoordelijk is voor deze gang van zaken de laan uitgestuurt worden, maar of dat ooit zal gebeuren is twijffelachtig.

NijMeGeN

En of jij daar ooit achter komt is ook twijfelachtig (met een f)
Maar het schijnt dus dat jij al dat gespuis (zijn jou woorden) persoonlijk kent, zo ja wordt jij persoonlijk op de hoogte gehouden wie en wanneer er iemand ontslagen wordt.

agro

Maar het schijnt dus dat jij al dat gespuis (zijn jou woorden) persoonlijk kent
Heb ik persoonlijk meermalen aan de telefoon gehad ja.
zo ja wordt jij persoonlijk op de hoogte gehouden wie en wanneer er iemand ontslagen wordt.
Heb ik daar enige melding van gemaakt dan?

NijMeGeN

Je heb dat gespuis aan de telefoon gehad, oke dat zal waar zijn MAAR wie zegt dat dat gespuis er nu nog werkt.
Omdat er fouten zijn gemaakt (is menselijk) wilt toch niet zeggen dat die fouten nu nog gemaakt worden.
Een bedrijf moet ook de kans krijgen om te laten zien dat het wel goed kan gaan.

P.S Je zei (heb ik daar enige melding van gemaakt dan) nee dat had je niet, ik had verkeerd gelezen :oops:

agro

Een bedrijf moet ook de kans krijgen om te laten zien dat het wel goed kan gaan.
De firma list en bedrog opereerd nu ca 11 a 12 jaar in Nedrland dan hebben ze naar mijn mening voldoende kansen gehad om zich te bewijzen, dat hebben ze nog nooit gedaan, er is geen enkel bedrijf of instelling wat betreft arrogantie onbeschoftheid en agrssiviteit wat bij deze louche instelling ook maar enigszins in de buurt komt.

Gesloten