Indien u een ernstig geschil hebt met OXXIO en u weet zeer zeker dat u in het gelijk staat, laat dan de volgende OXXIO nrs blokkeren via uw bank, dat loopt via Interpay sinds kort Equens geheten.
Indien u alleen 1 rekening blokkeert waarop u toestemming heeft gegeven tot automatische maandelijkse afschrijvingen, dan zal OXXIO via zg eenmalige incasso's proberen toch te innen op andere reknrs van hen, niet eenmaal, maar maandelijks, ook willekeurige bedragen.
Dat is frauduleus, want u heeft daar nooit uw handtekening voor gezet.
U kunt de bedragen binnen 30 dagen laten storneren, maar u moet dan wel verdomd goed uw rekeningen in de gaten houden.
Beter is een zogeheten selectieve-incasso blokkade.
Indien OXXIO weer recht heeft op de euro's kunt u de nota's betalen, maar laat ze zelf niet bij uw bankrekening komen.
Het is dus zaak al hun rekeningen te blokkeren.
Ik ken er 4, indien u andere rekeningen kent van OXXIO, vermeld deze dan aub hier.
OXXIO 65 12 36 703
OXXIO 65 41 95 714
OXXIO P428303
Energiebedrijf.com 68.16.97.342 uit de tijd dat OXXIO nog Evolta en Durion heette, deze rekening wordt nog door OXXIO gebruikt aldus het forum.
Mijn OXXIO nachtmerrie staat te lezen bij ''Wakker worden uit de droom OXXIO"
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blokkade OXXIO banknummers
-
Re: Blokkade OXXIO banknummers
Nog een Oxxio rekeningnummer:
P4304240
P4304240
-
Nog een Oxxio rekeningnummer;
65.45.57.942
65.45.57.942
-
Bank ING , Rek.nummer P4283083
Tevens heb ik vorig jaar een contract afgesloten voor 3 jaar ,voor een laag bedrag per maand dat ik gekozen heb,55 euro.
Ik heb sterk het gevoel dat er iets niet klopt met oxxio......is het wel een erkend bedrijf of een oplichtersbedrijf??
Tevens heb ik vorig jaar een contract afgesloten voor 3 jaar ,voor een laag bedrag per maand dat ik gekozen heb,55 euro.
Ik heb sterk het gevoel dat er iets niet klopt met oxxio......is het wel een erkend bedrijf of een oplichtersbedrijf??
Zie nieuw verwante topic met de OXXIO ervaring van een persoon.
Het is werkelijk noodzakelijk alle bekende nrs van OXXIO, zowel bank -als postgiro- nrs te blokkeren voor eeuwig.
Bij mij was het tengevolge van een bankslordigheid gelijk weer raak.
Het is werkelijk noodzakelijk alle bekende nrs van OXXIO, zowel bank -als postgiro- nrs te blokkeren voor eeuwig.
Bij mij was het tengevolge van een bankslordigheid gelijk weer raak.
Hier moeten nu dus ook de bank en gironummers die door Centrica gebruikt worden bijstaan.
Geef aub ook die nrs hier door.
Als u met OXXIO of opgekochte bedrijven in zee gaat, sluit dan eerst een Rechtsbijstandverzekering af, is mijn welgemeende advies.
Gaarne meer EVOLTA, Energiebedrijf.com en OXXIO/Centrica bank- en gironummers.
Wie o wie vult het rijtje aan?
Geef aub ook die nrs hier door.
Als u met OXXIO of opgekochte bedrijven in zee gaat, sluit dan eerst een Rechtsbijstandverzekering af, is mijn welgemeende advies.
Gaarne meer EVOLTA, Energiebedrijf.com en OXXIO/Centrica bank- en gironummers.
Wie o wie vult het rijtje aan?
Hier nog een bankrekeningnummer van Oxxio vastrecht 686508351
Indien u meer OXXIO, Evolta, Durion of Centrica banknummers weet, meldt u deze dan svp hier.
Die nummers dienen bij een geschil alle geblokkeerd te worden.
Die nummers dienen bij een geschil alle geblokkeerd te worden.