LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Global Collect BV en HOSHI NL

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Hoshi
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mar 2008 21:22

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Hoshi »

Ja dat is jullie probleem,
Jullie bellen en denken dat er niemand anders belt.

Dat de lijnen overvol zijn.. betekend dus dat je moet wachten.. Maar geluld daarvoor hebben jullie niet..
En wel zeuren dat je een blad krijgt.

ThijsDeMan
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2008 14:30

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door ThijsDeMan »

ik geloof zeker dat er andere mensen bellen, sterker nog ik weet het zeker, want ik weet dat er nog meer mensen zijn die zo snel mogelijk van jullie blad afwillen...
maar nu mijn vraag, ben jij serieus van Hoshi? want ik vind de manier waarop jij dat bedrijf vertegenwoordigd een beetje raar, en 'geluld'?
maargoed, zal wel aan mij liggen...

MichelH
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2007 12:25

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door MichelH »

Ik heb ook een afschrijving van 4.95 euro gehad en ik heb overigens ook een Sudoku puzzelboek gehad. Allemaal prima, ik ben er zelf mee akkoord gegaan, dus dat is niet het punt.

Ik wil de 'service' alleen wel stoppen.
Welk nummer moet ik hiervoor bellen?

ThijsDeMan
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2008 14:30

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door ThijsDeMan »

dat staat op dat blaadje wat je erbij krijgt als het goed is.. maar dat moet je niet automatisch doen, zorg dat je iemand aan de lijn krijgt!:P
want automatisch werkt niet...

MichelH
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2007 12:25

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door MichelH »

Ja, ik heb het nummer gebeld wat op mijn bankrekening staat en inderdaad, een computerstem met GEEN enkele mogelijkheid om een live persoon te spreken.
Klantnummer heb ik nu niet bij de hand en voor zover ik me kan herinneren heb ik alleen het puzzelboek gehad met een begeleidende brief maar stond daar verder geen klantnummer bij.
(Misschien binnen in het puzzelboek zodat je eerst alle puzzels in moet vullen en met de overgebleven cijfers je klantnummer kunt ontcijferen?)
Ik zal het thuis nog eens nakijken, maar als ik weer belast wordt dan bel ik de bank wel op.

ThijsDeMan
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2008 14:30

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door ThijsDeMan »

(Misschien binnen in het puzzelboek zodat je eerst alle puzzels in moet vullen en met de overgebleven cijfers je klantnummer kunt ontcijferen?)

hahahaha lol...

hmmm als je die computer stem krijgt moet je ff wat combinaties van menus proberen.. zo kreeg ik ook iemand aan de lijn..
volgens mij is het eerst 3 en dan 2... weet niet zeker...

hollebollejan
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:22

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door hollebollejan »

Heb ik eindelijk eens een prijs ontvangen een groot sudoku boek??????????? nou als dit een boek is schandalig en dan ook nog eens beweren dat ze mensen niet oplichten 4,95 verzend en administratie kosten voor zo'n flut boek. :twisted:
Ik werd gebeld dat ik een prijs gewonnen had leuk natuurlijk dus de dame laten uitpraten ik moest verzendkosten en administratie kosten betalen, nou ik dacht voor een groot sudokuboek valt dit wel mee.
Na derhand werd me gevraagd of ik instemde met het opnemen van het gesprek en toen werd ik geconfronteerd met een waterval van woorden, niet meer zo duidelijk als in het voorgesprek. Maar er werd me verteld dat dit met een telefoon gesprek was te annuleren en dat heb ik dan ook direct gedaan dit gesprek heb ik ook maar eens opgenomen (koekie van eigen deeg) want een bevestiging kreeg ik niet het was opgezegd zei mevr.v B ik ben benieuwd.
Nog wel een bevestiging via de mail gevraagd maar dit adres was niet bereikbaar??? adres was vermeld in bijlage boek n.l. [email protected] :twisted:

Nu kost een sudoku boekje in de winkel bijna net zo veel dus daarom valt de prijs nog wel mee alleen moeten ze niet gaan vermelden dat het om een groot sudokuboek gaat want dat is het echt niet.
Jan

Belmeisje
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 jan 2008 12:28

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Belmeisje »

:arrow: Hoshi

Yep, ik bel in en outbound :wink:


En zo lang mijn baas mijn loon betaald, werk ik lekker door.
Oplichten kan ik het zelf niet echt noemen, als de mensen ermee instemmen dus tja..... :roll:

hollebollejan
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:22

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door hollebollejan »

Ik zou me maar eens gedragen belmeisje want bij mij kom je er zo al niet meer in en ik denk dat als je baas niets meer aan je verdient jij ook geen centjes meer krijgt. :lol: :lol: :lol: :lol: :idea:

lily2002
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2008 13:40

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door lily2002 »

Ik ben ook 2 wkn geleden gebeld, met de mededeling dat ik na het mee doen van een prijsvraag, een superdik sudoku puzzelboek kon ontvangen voor eenmalig 4,95. Het werd vandaag afgeschreven, maar omdat ik me niet kon herrineren waarvoor het was, heb ik de naam gegoogled en gelukkig zag ik meteen de RADAR site, met waarschuwingen hiervoor tevoor schijn komen. Ik heb meteen de bank gebeld, en mij werd verzekerd n.a.v mn verhaal dat er zeker niets meer van mn bank.rek. zal worden gestort naar deze oplichters. :x

Hoshi
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mar 2008 21:22

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Hoshi »

Haha ja zo vind ik dat ook, zolang ik me geld krijgt boeit het me niet.
Ze zeggen nog altijd zelf ja.
En in de voicelog word gezegt dat het om een abbonement gaat.

Dus ze doen het zelf..

lily2002
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2008 13:40

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door lily2002 »

Belmeisje dat jij je geld moet verdienen, dat snap ik...moeten we allemaal, maar dat je express op dit forum mensen gaat zitten ergeren met die kinderachtige uitspraken, vindt ik wel n beetje triest!! Niet erg volwassen..Shame on you :oops:

Hoshi
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mar 2008 21:22

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Hoshi »

Hahahaha dat is al helemaal onzin.
Jullie doen net alsof dat we oplichters zijn.
Er word duidelijk gezegt hoe het zit in de voicelog.

En dat jullie niet opzeggen of het boekje niet leuk vinden.. Geven jullie ons de schuld van.

Jubelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2008 15:40

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Jubelle »

Beste Hoshi,

Besef je eigenlijk wel wie je belt? Jullie hebben mijn moeder van 96 jaar met alzheimer ook een abonnement aan gesmeerd. Zij weet echt niet wat een voicelog is en heeft van Sudoku al helmaal nooit gehoord. Boven dien weet ze een uur later al niet meer wat ze gedaan of gezegd heeft. Ze zegt nooit iets besteld te hebben en ook nooit een boekje te hebben ontvangen. Dat is door mij niet te controleren! En als ze het al wel gedan heeft, weet ze het niet meer. Gisteren kreeg ze een brief van incassobureau Intrum Justitia ontvangen met de mededeling of ze even 35 Euro overwil maken. Ze weet echt niet waar over het gaat, maar is wel erg overstuur. Dat bewijst des te meer dat jullie niet weten wat je oude mensen aandoet. Er ook geen rekening mee houden dat je wel eens ouderen aan de lijn kunt hebben, die niet snappen wat jullie vragen. Of zijn zij juist de makkelijke slachtoffers die jullie zoeken om jullie zo begeerde abonnementen binnen te halen? Werken jullie soms op provisie? En dan nog vind jij dat geen oplichterij? Vanmorgen was het zo erg met mijn moeder dat we de dokter moesten laten komen om haar te kalmeren. Ik moest wel 100 km rijden om op mijn vrije dag naar haar toe te gaan. Dat doe ik graag voor haar, maar niet voor iets wat jullie veroorzaken. Ik werk op mijn 62ste n.l. ook nog vijf dagen in de week en heb mijn vrije tijd hard nodig om uit te rusten en bij te tanken. Vandaag heb ik jullie gebeld en jullie doen dit verhaal leuk af met: "Ja, maar ze is zelf een abonnement aan gegaan'. Waar is jullie medeleven met de ouderen in dit land. In alle redelijkheid hadden jullie toch moeten aanbieden het abonnement stop te zetten, maar nee hoor 'stuurt u maar een mail, dan kan ik het voorleggen aan diegene die er over gaat'. Bah, wat zijn jullie een stelletje egoïsten, die alleen maar oog hebben op wat je kan verdienen. Ik hoop dat jouw moeder of vader of jijzelf over een tig aantal jaren niet gebeld wordt door iemand, die alleen maar oog heeft voor wat ze verdient, maar niet hoe. Ik zal netjes te blijven, maar zou eigenlijk allerlei verwensingen naar je hoofd willen slingeren. Bedankt nog hè!

Hoshi
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mar 2008 21:22

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Hoshi »

Ten 1e. wij bellen zelf niet, wij worden gebeld door mensen die hun code door willen geven.

En ten 2e als ik iemand aan de telefoon krijg vraag ik ALTIJD de geboortedatum, en als ik mensen aan de telefoon heb waarvan ik zoiets heb van die snappen het niet goed of ze zijn te oud, dan stuur ik niks toe want ik vind dat zelf ook niet kunnen.

Jubelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2008 15:40

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Jubelle »

Voor Hoshi,

Sorry hoor, maar mijn moeder weet haar eigen geboortedatum niet eens meer. Ze zegt maar wat. Wie ben jij eigenlijk dat je zomaar aan de andere kant van de lijn kan beoordelen of iemand wel in staat is een vraag goed te beantwoorden? Je moet wel hee dom zijn als je denkt dat je dat kan, maar ik had al zo'n idee dat je IQ niet al te hoog is. Ik stop nu met deze discussie met jou, want ik walg van je!

Hoshi
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mar 2008 21:22

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Hoshi »

Ik zeg niet dat ik dat kan bepalen, maar als ik merk dat iemand te oud is ofzo doe ik het uit principe niet.
Terwijl een ander misschien wel een boekje zou sturen.

Dus mens hou je bek en ben blij dat ik tenminste nog logisch nadenk.
En dat je van mij walgt is jouw probleem ik zal er niet wakker van liggen :D

Jubelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2008 15:40

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Jubelle »

Zoek alsjeblieft een baan waarmee je eerlijk je geld kan verdienen en niet met het oplichten van anderen en zeker niet van ouderen.

mister FGR
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2008 11:37

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door mister FGR »

Hoi,

Ik ben er ook ingetrapt! Helaas :(
Werd net gebeld en ik had inderdaad gewonnen!

OPzich snap ik de reactie van hoshi wel.. het is werk, daar wordt je voor betaald.. in een winkel doen ze dit ook, voordeel is dan wel dat je ziet wat je krijgt of koopt.. nu heb je iets gewonnen en zit je vast aan een abbonoment...
persoonlijk zou ik het niet kunnen want ergens zijn ze erg onduidelijk!

Als de brief inderdaad komt en ik bel en ben dan van mijn abbonoment af, geen probleem, maar toch heb ik een heel raar onderbuikgevoel!!

Kan iemand mij adviseren wat ik nou het beste doen?
- someren?
- bellen met hoshi? (voor dat de brief er is?)\
- misschien kan hoshi zelf zeggen wat we het beste kunnen doen?

alvast bedankt..

Hoshi
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mar 2008 21:22

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door Hoshi »

Je kan het beste wachten tot je het boekje binnen hebt.
Als je het niets vind kan je het gelijk opzeggen.

Want het nummer van de klantenservice staat in het boekje.
Succes!

Gesloten